13)KİM BU KADIN?

248 16 13
                                    

Selam benim güzel kitap dostlarım. İlginizle kitabımız Spiritüel de  42. sıraya yükselmiş. Teşekkür ederim. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.Allaha emanet..

***

Leyla'dan uzak durması gerekiyordu. Evlenene kadar ne olursa olsun ona el sürmeyecekti,süremezdi.

Babasının anlattığı gerçek aşk hikayeleriyle büyümüştü. Aşkının saflığını koruyacağına dair yemin etmişti. Aşkını nefsiyle öldürmeyeceğine dair defalarca kendine söz vermişti. 

Kafasını Leylanın kafasına dayadı. Akan gözyaşlarına aldırış etmeden burnunu çekti .

''Sana evlenmeden dokunamam Leylam . Ben yemin ettim .Sabredeceğiz benim çiçeğim . Ben işlerimi yoluna koyacağım daha . Anamı bulacağım .Seni babandan isteyeceğim. Dişimizi sıkıp sabretmekten başka bir yolumuz yok Leylam .

İnan senden uzakta geçirdiğim her saniye cehennem azabı gibi zor. Seni kaybetme korkusu,ölüm korkusundan bile ağır. Sana dokunmak isterken ,kendime sahip olmaya çalışmam bu dünyanın en beter imtihanı . 

Ama dayanacağız güzelim. Aklımızı başımıza alıp önümüze bakacağız. Ölümüne sevip,birbirimiz için yaşayacağız . ''

Yunusun ağlayarak yaptığı bu hisli konuşması Leylayı da ağlatmıştı.

''Yunus babama uyma. Annenin peşinde koşup boşuna zaman harcama .Arkasında hiç bir iz bırakmayan bir kadını nereden bulacaksın?Bu babamın sana kurduğu bir tuzak anlasana. Biz evlenemeyelim diye yapıyor. Babamın ne düşündüğü umurumda bile değil. Gel tut elimden ,gidelim nikah dairesine evlenelim. Bitsin artık bu işkence. Seni çok özlüyorum. Senden uzakta bir saniyem bile geçsin istemiyorum .Ne düğün istiyorum ne gelinlik .Sadece sen ol istiyorum yanımda. ''

''Olmaz güzelim . Sen o evden beyaz gelinlikle çıkacaksın .Ben yıllardır bunun hayaliyle yaşıyorum. Kimsenin gönlünü kırmadan kavuşacağız . Hem Leylam ben artık bir yola girdim .Annemi bulmadan içim rahat etmeyecek .Belki annemin bana çok ihtiyacı var Leylam. Belki çok fakir.Belki hasta,aç ,susuz .Kim olduğunu öğrenmem lazım.''

''Yunus bizi harcıyorsun . Yapma . Uzatma bu işi. Sonunda ikimize de yazık edeceksin.'' dedi Leyla . Sonra kazağı alıp Yunusun kafasından geçirip giydirdi. 

''Hadi beni eve götür  Yunus .''

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Yunus Leylayı bırakıp eve döndü .Ali ve Mert de eve dönmüşlerdi. Yunus Alinin Sarı ve Leylayla ilgili bildiği şeyler olduğunu hissetmişti.

''Hiç lafı uzatmayacağım Ali . Leyla ve Sarı olayına dair ne biliyorsan gizlemeden saklamadan anlatacaksın. Leylaya onları yan yana gördüğümü söylemedim. Çenemi tuttum. Ama bu yükü ne kadar taşıyabilirim bilmiyorum. ''

BİR DELİNİN AŞK HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin