9)MEVLAM AYRILIK VERMESİN

168 13 15
                                    

Uzun bir aradan sonra merhaba kitap dostlarım😊😇 Umarım iyisinizdir .İyi olun , özgür olun , umutlu olun . Kendiniz olun. Bütün güzellikler sizinle olsun .Allaha emanet olun .

😊Sonraki  bölümü okumak istiyorsanız,yorumlarınızla beni haberdar edebilirsiniz .Görüşmek üzere. 

###
Kuzenimle tanıştırayım dedi Miray. 

-Bu Sarı . Ve bunlar da bizim kızlar .Bu güzeller  güzeli Leylamız ve bu da Aslı.

Leyla memnun oldum anlamında başını nazikçe salladı . Adamın şahin bakışlarının gözlerinde kilitli olmasından rahatsızlık duyarak gözlerini etrafta gezdirdi .
Sarı " Bende memnun oldum hanımlar " diyerek Leylaya elini uzattı .
Leyla tereddütle tokalaştı . Sarının eli ellerine değince  ürperdi .
Aklına Yunus geldi .
Ve  Yunustan başka , ellerine hiç bir erkeğin elinin değmediği de...
Adamın bakışlarını Yunus görseydi katil olabilirdi diye düşünüp ,hızlıca çekti elini.
Ürpertiden fazlasını da hissetmeye  başlamıştı .
Vicdanı sızlamaya başladı.
Yunus'u yanında yokken kendisinin burada ne işi vardı ?
Miray'ın daveti üzerine eve doğru yöneldiler .
Sarının gözlerinden gözlerini uzaklaştırmak ve başka şeylerle ilgilenmek istiyordu.
Davetin  verildiği  büyük salona geldiklerinde gözüne kestirdiği bir koltuğa rahatsızca oturdu . Üzerindeki kıyafet kısa olduğu için daha fazla açılmasını istemiyordu. 
Sarı adam Leylayı takip etti .
Leyladan çok etkilenmiş ve neredeyse büyülenmiş gibiydi .
Mirayın sana arkadaşımı ayarlayacağım sözüne aldırış etmemişti ilk başta ama Leylayı görmesiyle fikri de  değişmişti.
Ne zamandır evlenmek istiyordu ve bundan sonra istediği  kız el değmemiş,gözü açılmamış bir çiçek  olmalıydı.
Mirayın bahsettiği gibi Leylada öyle bir kızdı.
Hemen karşısına oturdu Leylanın .
Gözlerini gözlerine kilitledi .

Onunla sohbet etmek ve ona karşı ne kadar iyi niyetli ve de ciddi olduğunu  ispatlamak istiyordu .
Leylanın bakışları da istemeden Sarının gözlerine kaydı .
Tereddüt ,korku ve merak duygusu eşlik etti bakışlarına .Kalbi ağzından çıkacakmış gibi atıyordu .
Sarının mavi gözleri ,Leylanın bal rengi ,açık kahve gözleriyle buluştu.

Tam o anda Yunus'ta Deli Akifle uzakları seyre dalmıştı .
Sanki yüreğine bir kor düşmüş  gibi sancı hissetti .
Buda neydi böyle ?
Sanki kalbinden ciğerine inen bir yanık eşlik ediyordu bu sıkıntıya .

Gözleri doldu .Elini kalbine bastırdı.
Sonra " Leylammm" diye inledi .

Deli Akif bir haller olduğunu  anlamıştı.
" Ne oluyor koca Yunus .Nedir bu halin ?"

" Yanıyor ciğerim Akifim . Yanıyor gardaşım. "
Ankaralılara has üslupla konuşmuştu.

" Leylam var ya Akifim .Hani gözümden sakındığım .Hani arkadaşlarımla bile tanıştıramadığım . Deli gibi kıskandığım . "

" Ee ne olmuş?"

" Giymiş mini etekleri ,yapmış makyajını ...
Offff. Bana gitmeyeceğim dediği partiye koşarak gitti be Akif . Yalan söyledi bana . Biz yalan söylemezdik birbirimize .
Çünkü yalan en büyük  ihanettir Akif . Seven sevdiğine böyle ihanet eder mi ? "

" Doğru Leylayı sevmek lazım gardaşım.
Üzmeyecek bir Leyla.
Yalan söylemeyecek bir Leyla . " dedi Akif . 
Sonra oda yüreğine koydu elini .Gözleri buğulandı. Sanki şu an Leylanın yaşadıklarını hisseder gibi ötelere bakarak konuştu .

BİR DELİNİN AŞK HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin