11)VATAN MI?LEYLA MI?

143 14 23
                                    

Bölümü okumadan önce sizden yanıtını bekliyorum .Sizce Yunus ne cevap verirdi ? Vatan mı Leyla mı sorusuna ? Gelsin cevaplar 🤩
Beni sarsan bir bölüm daha .Bakalım sizler okurken neler hissedeceksiniz .Allaha emanet 😇🙋‍♀️
&&&

İmam Efendi titreyen elindeki makası,Ali Hikmetin boğazına doğru biraz daha ittirdi. Hikmet kan ter içinde kalmış şekilde titriyordu . 

Akif 'in bağırtısı daha fazlasını yapmasına engel olmuştu.Koşarak kendilerine doğru geliyordu.

''Yapma İmam babam yapma .Günaha girme . Seni götürürler ,Yunusta giderse ben ne yaparım  babam .Kirletme elini babammm. Kirletme . Onun kanı kirlidir,eline bulaşır . ''

Akif hızlıca yetişip İmamın elinden makası aldı . Sonra ağlayarak İmam babasına sarıldı . İmam korkmuş olan Akifi teselli edebilmek için ona sarıldı .Yanaklarını okşadı.

''Korkma benim güzel oğlum.Yanındayım bak. Götürmeyecekler beni. Sen beni kötü bir işten  kurtardın AKifim .Günahkar olmaktan çevirdin . Sen ne kadar hayırlı, ne kadar güzel bir evlat oldun babam. Akifimm.''

Akif'in yüreği mahzundu. 

Akifin hayalleri kırıktı .

Akifle dalga geçerlerdi .
Akifin yüreğini kanatırdı insanlar. 

Fakat İmam Efendi çocukluğundan itibaren kol kanat germiş ,sahip çıkmıştı ona .Akifi çok güzel bir eğitimle büyütmüş ,zalim insanlara karşı kendini siper etmişti. Yunusla ikisine sahip çıkmıştı. Zaten ikisinden başka evladı da olmamıştı .Karısını çok erken yaşta kaybetmişti. 
Varı yoğu bir Akif bir de Yunus'tu . Birde caminin bahçesinde yetiştirdiği ağaçları,gülleri ...

Akif az önce İmam babasına birşey olacak diye o kadar korkmuştu ki yüreği ağzına gelmişti. Kirli Hikmetin kanı ya babasının temiz ellerine bulaşsaydı, o zaman Akif ne yapardı? 

Babasına sardığı kollarını öfkeyle çekip işaret parmağını Hikmete uzattı .

''Kirlisin Ali Hikmet çok kirlisin. Biliyor musun sende ki o iğrenç koku köyün çıkışına kadar heryere ulaşıyor .Çürümüş kalbindeki o kötü koku bizim burnumuza kadar geliyor . Bulaştırma kirini bize. Uzak dur bizden  .Üzme benim babamı . ''

Ali Hikmet cevap vermeden geriye doğru birkaç adım attı. Kirli olduğunu en iyi bilen aslında kendisiydi. 

İmam Akifin sırtını sıvazlayarak;

''Hadi oğlum gidelim . Önce abdestimizi alalım sonra Allah için iki rekat namazımızı kılalım . Gel benim güzel oğlum.''

Baba oğul sarılıp yürümeye başladılar. Gönülleri günaha girmemenin huzuruyla doluydu. Gözleri yaşlı olsa da gönüllerini kuşatan bir ferahlıkta duyuyorlardı . 

Ali Hikmet ise tarlada kaldığı yerden işlerine devam etmeye çalıştı. Onun yüreğindeki yükün ise hiçbir tarifi yoktu. İmamın elinden kurtulmanın sevincini bile hissetmiyordu.  

Çünkü İmamdan yada Yunustan daha çok acı veren birşey varsa, o da kalbindeki acı, omzundaki günahların ağırlığıydı.   

***

Yunus yine istediği cevabı alamamanın yorgunluğuyla ilçe merkezine gelmiş ,iş başı yapmıştı.
Özel hayatındaki sorunlar bir yana , meslek hayatında da sorunların üst üste geldiği bir döneme girmişti. 

BİR DELİNİN AŞK HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin