Geçen her saniyeyi sırtına yüklenen bir yükmüş gibi hissetti. Can alıcı ve hisli gözleriyle baktı Ali'ye.
''Bakma lan öyle suratıma .Ne yapacam ben şimdi ?Söyle bakalım . Beni engelledin ,bana engel oldun madem hadi söyle. Şimdide yüreğime engel ol bakalım. Nasıl acı çekiyorum haberin var mı? Nasıl kahroluyorum biliyor musun?
Bu,bu, bu bambaşka bir sancı . Bu acıya Allah kimseyi düşürmesin Aliiiiiii. Yanıyom lan.Ciğerimi ateşe verdiler lan benim .
Öldürrrrr beni Allahımmmm. Ben nasıl yaşayacağım Aliii. Birşey söylesene kardeşim.Ne yaptılar bana böyle?''
''Susacaksın. Leylaya ağzını açıp tek kelime etmeyeceksin. Artık Leyla'da Sarıyla görüştüğüne göre o da bizim takibimize girmiş bir şüpheli konumunda . Ben Leylayla ne işi olduğunu öğreneceğim. Ama sen ağzını açıpta hiç birşeyi mahvetmeyeceksin. Vatan dedin. Söz verdin.Söz namustur . Vatan namustur. Sadece vazifeni yapacaksın. Yüreğin kavrulsa bile vazifeni yapmaya devam edeceksin.''
''Tamam susacağım.Susacağım da bu acıyla nasıl başa çıkacağım onu demedin?''
''Valla gardaşım bana bunu soruyorsan ben sana en açık şekliyle fikrimi söyleyeyim . Leylayı bırak .Önüne bak artık.Bu kız sana hayır getirmiyor Yunus .Bu kızla birlikteyken de yüreğin yangın yeri. Bu nasıl aşk ki kız yanındayken de yanıyorsun,ayrıyken de yanıyorsun.Bu nasıl aşk gardaşım ?
Gez,toz lan hayatına bak .Mermer gibi adamsın. Kafanı kaldırıp etrafına baksan ,peşine pervane olacak onlarca kız var. ''
Yunus gözyaşlarına hakim olamıyordu .Ali bütün bunları konuşurken de akmaya devam etmişti.
''Senin ağzın ne söylüyor Ali?''dedi gözlerini kocaman açarak.Kolunun tersiyle ıslanmış yüzünü sildi .
''Ben Leyladan başkasına nasıl bakarım?Benim gözüm başka bir kadını görür mü?Ona nasıl aşığım bilmiyor musun?''
''Sorun da burada Yunus .Sen ona aşıksın ama o sana aşık mı? Seni üzmekten başka ne yapıyor? Senin kadar seviyor mu? ''
''Seviyorum diyor Ali. '' dedi bu sefer sesi haykırışa dönüşmüştü. Ali cevap vermedi. Yunusun daha fazla üzülmesine gönlü razı olmayacaktı. Yunus ters istikamette yürümeye başladı. Ali'de arabaya binip uzaklaştı. Leyladan hesap sorması gerekiyordu.
***
Sarı üniversite kapısında Leylayı beklemiş ve onu görünce yanına gelmesi için seslenmişti. Leyla Sarıyı görünce önce irkilmiş sonra ne yapacağını bilememişti. Sarının neden geldiğine dair hiçbir fikri olmasa da Miray için gelmiş olabileceğini düşündü. Yavaş ve çekingen adımlarla Sarının yanına geldi.
''Merhaba Leyla nasılsın?''
''Teşekkür ederim .Miray için geldiyseniz son derse gelmedi. Erken çıktı .''
''Yani Miray için geldiğim söylenemez aslında . Ben seni görmek için geldim.''
''Neden ?''dedi Leyla ciddi bir ses tonuyla .
''Seni birdaha görmek istedim. O gün konuşuyorduk ama yarım kalmıştı. Bir anda koşarak çıkıp gittin. Önemli birşey mi oldu diye merak ettim.''
'' Şeyy evet ailemle ilgili bir meseleydi. Benim gitmem lazım . ''
''Gideceğin yere ben bırakayım istersen . '' dedi. Sonra elini Leylanın saçına doğru uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DELİNİN AŞK HİKAYESİ
Espiritual''VATAN MI , LEYLA MI?'' ''Söyle dedim söyle. Hani vatan için canını verecektin ulan hani şehit olacaktın?'' ''Söyle Vatan mı Leyla mı?'' 💗💗 Özel harekatçı polis Yunus'un hikayesi. Aşkın en güzel haline tanıklık edeceksiniz. Bir deli, Bir Leyla, ...