Karaktärs Q&A (A)

2.4K 80 1
                                    

Karaktärs q&a (A)

FELIX
Fråga: Felix hur känner du för violetta exakt?

Svar: violetta är mamman till mitt och Oscars barn, jag kommer alltid ha känslor för henne oavsett vad som händer, jag är en öppen bok, önskar bara hon kunde vara det också :)<3

Fråga: har du och Jocke något förlutet?

Svar: vi alla har något förflutet:)

VIOLETTA
Fråga: violetta har du fortfarande "kärlekskänslor" för Oscar? För du var väl kär i honom i början?

Svar: jag har alltid gillat Oscar men jag har alltid gillat Felix mer! Vi får se vad som händer;)

Fråga: har du någongång tyckt om Jocke?

Svar: han var min crush någongång men ändrades snabbt när jag såg hur han behandlade alla andra likadant som han behandlade mig, allt är ett spel för honom men ingen ser hans riktiga jag!

OMAR
Fråga: Omar kommer du skaffa tjej?

svar: jag hoppas att violetta märker att jag gillar henne snart, vill så gärna vara med henne men känns så fel emot Felix och Oscar, men ja jag försöker så gått det går, blir det inte violetta blir det någon annan!

Fråga: (Omar) varför tappade du känslorna för violetta?

Svar: jag har aldrig tappat dom, har alltid tyckt om henne....men jag ville inte göra det för svårt för henne att bestämma sig mellan 3 killar....och jag ville behålla kontakten med henne

OSCAR
fråga: vad tycker du om att violetta och Felix är "tsm" eller vad man ska säga??

Svar: jag valde att lämna violetta och det var det störta misstaget jag någonsin gjort, jag älskar violetta men jag har tillräckligt mycket med respekt för Felix just nu. Skulle någonting ändras så kanske jag kan ta Felix plats! Men i dagens läge kan jag inte tänka mig göra något sånt när violetta mår så dåligt😔

Fråga: har du fortfarande känslor för violetta?

Svar: det kan man nog säga...

SABINA (tror jag)

Fråga: vad mådde du dåligt över?

Svar: för att inte avslöja för mycket, Jag mådde dåligt, violetta ändrade på sig och skaffade en underbar kille men också en dotter, jag var kvar i våran onda cirkel som inte gick att komma ur, när Joakim då kom fram till mig en fest så gick allt så fel! Jag var bara problem! Jag hoppas att ni kommer förstå lite längre fram!

AXELIA

fråga: vad tycker du om att Felix och violetta är tsm?

Svar: jag gillar violetta, jag ser henne som min storasyster, hon hjälper mig verkligen med vad som, jag älskar henne men ibland tar hon Felix ifrån mig...:(

OGGE

fråga: vad tycker du om violetta?

Svar: jag gillar verkligen violetta men inte på det sättet de andra gillar henne, hon är min allra bästa vän och vi kan berätta i stort sett allt för varandra!

JAG SOM SKRIVER

Fråga: vad fick dej att börja skriva noveller/böcker?

Svar: jag såg hur alla andra skrev på sina noveller och jag läste många noveller och böcker och fick många idéer hur jag hade tyckt att det skulle vara och då tänkte jag att jag bara skulle skriva en för skojs skull och se om den blir bra, och tydligen är den det när jag har 150k läsare ( tack för det btw)

Fråga: gillar Omar violetta?...och låg Omar och violetta eller sov dom bara i Teneriffa?

Svar: de sov bara i Teneriffa! Ingenting hände, jag vet inte det vet bara Omar 😉 #uwillsee

Fråga: vem gillar du mest av killarna?

Svar: när jag upptäckte killarna så var det på jb konserten och då trodde jag att dom inte ens var svenskar och trodde dom var typ i 20 års åldern eftersom jag inte stod så långt fram och såg inte så noga! Sen så hittade jag Felix på Instagram och tror det var bland upptäck och då hade han kanske bara 18k följare för det var väldigt tidigt i deras karriär, jag kollade på hans bilder och tyckte han såg väldigt bra ut så jag började följa han, sen hitta jag en bild från när dom stod på scenen i Globen och jag bah " åh det är ju dom" typ och blev helt kär typ! Jag kollade thefoooMusic kontot och började följa alla killarna!

I början var Felix min favorit för han var snygg såklart men jag dras till killar som vågar ta plats och är lite mindre om man säger så och dessutom är han i samma ålder som mig, men nu har det gått lite fram och tillbaka mellan Felix och Oscar, jag bara älskar Oscars käkben men jag vill att han ska få tillbaka sitt hår när han hade som justin bieber typ för han var så snygg i det, det sviktar lite mellan dom två men måste ändå säga Felix eftersom han var den första jag såg!

(Fick ett meddelande i privata meddelanden)

Fråga: har du någon gång träffat killarna?

Svar: nej det har jag inte men jag har knackat på Omar och pratat med hans mamma och jag känner också omars bästa vän men eftersom jag inte är en sån stor foooer nu så bryr jag mig inte så mycket om att få träffa killarna!:)

Fucking the fooo? Pfft pleaseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora