Kapitel 10
Violettas perspektiv
När vi ätit upp gick vi till stranden, det var fortfarande hyffsat ljust och solen var fortfarande på himlen.
Vi gick emot festen som var inne i en liten stuga mitt på stranden!
Jag gick först med killarna på led bakom mig och gick med raska steg och vickade mycket på rumpan eftersom Felix gick bakom mig! När vi kom fram så sa jag
- soft place
- partie all night yallllll, sa Oscar
- jaja whatever gå bara. Sa Felix och trängde sig förbi mig
Jag blev irriterad, riktigt jävla irriterad men det gjorde bara så jag kunde göra detta ännu bättre så jag fixade till mina shorts och borstade av mitt linne lite och slängde bak mitt hår över axlarna och höjde huvudet och gick bakom Felix in på pubben.
Det var mycket folk, nästan för mycket för jag hade tappat bort Felix!
När jag och de andra killarna kommit över halva dans golvet ser jag Felix i baren, jag går med raska steg mot Felix tills jag ser att de sitter någon bredvid honom, nära, för nära!
Jag gick ändå fram och ställde mig emellan dom och beställde en breezer vattenmelon, men de hade dom inte så jag bad om en diabolo istället, när jag beställde lutade jag mig emot bardisken och putade mycket med rumpan så Felix skulle ge mig uppmärksamhet!
När jag fick min dricka drack jag snabbt upp den och beställde en vodka med coola och den drack jag snabbt upp också och beställde en till, den var borta lika fort! Detta gjorde jag för att jag kan göra detta lättare med alkohol i kroppen.
- wow ta det lite lugnt, sa Felix lite ironiskt
Jag vände mig om och lutade mig mot bardisken, sedan tog jag ett steg fram och tog tag i Felix hand och drog den mot min rumpa!
Felix såg chockad ut, han visste inte vad han skulle göra men efter några sekunder tog han andra handen på min rumpa också och drog mig närmare!
Jag drog mina händer i hans hår och hörde hur tjejen reste sig från stolen bakom mig och lämnade hennes tidigare plats!
Felix klämde på min rumpa och jag drog min Högra hand ner mot hans privata del, där forre redan hunnit bli stor!
- jag kan inte hjälpa det....du är så sexig sa han och klämde ännu en gång och bet sig i läppen!
Precis när vi var nära på att kyssas vände jag mig om och lämnade honom där, med forre uppstående i hans shorts!
När jag var påväg in på damrummet tog någon tag i min arm och vände mig så jag hade hans mage mot min rygg
- kom med ut snygging, sa en röst jag kände igen
- okej... Oscar, sa jag och sedan vände drog han med mig ut
Nu var det solnedgång ute, såklart ska det vara solnedgång och vi står på stranden hand i hand, åh va spännande vad ska hände nu är såååååå uppspelt...Eller?
Jag gick till vattnet och tog av mig skorna och slängde dom på stranden och doppade mina bara fötter i det varma vattnet, inte många sekunder senare kom Oscar också, han ställde sig väldigt nära!
- ehmn oscar?
- ja?
- du vet att jag inte är som alla andra, detta tycker inte jag är romantiskt? Jag hatar det...svarar jag
Oscar tog tag i mig och kysste mig intensivt....skojar du med mig?
Ska jag vara ärlig så kändes det bra...eller grymt är rätta ordet
KAMU SEDANG MEMBACA
Fucking the fooo? Pfft please
Fiksi PenggemarVioletta dalewale Vågar stå upp för vad hon tycker och gör det med säkra ordval! Killar och förhållande? Nej det är ingenting för henne, sprit och one night stands? Ja det är exakt vad hon gör men vad händer när DEM kommer in i hennes liv, jo det b...