Kapitel 98
Skolan är strax slut och hela lektionen och hela dagen har jag fått blickar av Evelina som är svåra att tyda!
Jag Och killarna ska hem till Oscar, vi går igenom korridoren tills vi är vid mitt skåp där jag lägger in mina böcker och material jag haft under lektionen när jag hör hur Evelina och hennes "nya" följeslagare kommer igenom korridoren och jag kan inte hjälpa att kolla dit när jag hör jockes röst, killarna kollar åt samma håll som mig!
- du vet Alexandro, han är som mig, riktig jävla badass och han går liksom inte ens i skolan, han är, aa vafan är han? Typ 4-5 år, hör jag Jocke säga och jag skäms av att han kallat en 4 åring för badass, hur pinsamt är det inte?
- haha va vad gör han då? Säger Evelina
- han sa att han slog någon som heter typ axel, sa Jocke och jag stelnar till och vänder blicken emot Felix som står och spänner sig och samlar kraft till ett slag när Jocke ska gå förbi för vi har alla fattat att han menar Axelia...Felix syster
Men det tar ett tag för mig att ändå få ihop pusselbitarna, Jocke är alltså alexandros storebror? Alexandro som slog Axelia?
- vad sa du? Säger Felix när Jocke är tillräckligt nära
- haha tjuvlyssnar du? Desperat eller? Säger Jocke
- för det första, hon heter Axelia, för det andra är din lillebror en fucking tönt om han slår tjejer, Men han har väl lärt sig efter sin bror? Säger Felix och Oscar håller ett hårt grepp om Felix arm eftersom när som helst så kommer Felix flyga på Jocke
- åh nej men Gud, ska Felix leka den skyddande brodern? För jag antar att Axelia är din lillasyster hah? Säger Jocke och där går Felix gräns, han flyger på Jocke och sätter sig gränsle över honom när de båda fallit till Marken, felix slår jocke över näsbenet flera gånger innan jag och ogge är framme och försöker slita dom ifrån varandra!
- om din bror rör min syrra en gång till så kommer jag röra dig mycket mer än vad jag gjorde nu, och jag kommer inte sluta förens alla dina ben i kroppen är brutna, watch your back, säger Felix när han argt slitit sig loss från vårat grepp om honom när vi tillslut fått bort Felix ifrån jocke och ställt sig upp och tittar varnande ner på Jocke som ligger på marken och håller sig för näsan där Felix fått in flest träffar, sedan går Felix åt ett annat Håll, emot utgången och vi följer efter, ingen utav oss har tänkt att fråga "vad håller du på med" eller "du är ju för fan störd så kan du inte göra" eftersom vi alla vet varför han gjorde det, jag vet varför!
Det va jag som hade varit tvungen att sminka över axelias blåmärke på magen för att Alexandro hade slagit henne, jockes lillebror och Jocke uppmuntrar honom till det.• kort kapitel jag vet men jag är fett trött och orkar inte skriva längre•
KAMU SEDANG MEMBACA
Fucking the fooo? Pfft please
Fiksi PenggemarVioletta dalewale Vågar stå upp för vad hon tycker och gör det med säkra ordval! Killar och förhållande? Nej det är ingenting för henne, sprit och one night stands? Ja det är exakt vad hon gör men vad händer när DEM kommer in i hennes liv, jo det b...