Elmina Central Park, Shah Alam
"Man sihat? Abang rindu kat Man."
Man berundur beberapa langkah.
"Jangan cuba nak sentuh aku atau nak gula2kan aku dengan ayat manis kau. Sini ramai orang. Aku boleh jerit kalau kau cuba buat bukan2," ugut Man.
"Man, apa Man kata ni? Abang mintak maaf atas benda2 yang lepas tu. Man ajak abang jumpa ni pun sebab nak terima maaf abang, kan?" Abang Adam meneka.
"Tolong jangan perasan. Lepas kau sebat aku dan Zul, dan jugak apa kau buat kat aku dalam gym, aku takkan boleh maafkan kau. Kalau bukan disebabkan kawan aku, aku tak ingin nak jumpa kau," kata Man dingin.
Bang Adam hanya terdiam.
"Man nak abang buat apa?"
"Berapa lama kau dah kenal dengan setan tu?"
"Setan? Who? Joe?" teka Abang Adam.
"Ada kenal setan yang lain ke? Berapa besar network dosa neraka korang ni?" Man menyindir.
"Dari kecik. Kami satu sekolah. Kenapa?"
Man mendengus sinis.
"So kau mesti rapat dengan dia, kan? Kawan sehidup semati dia?" duga Man lagi.
"Ye..... Kenapa Man tanya macam ni?"
Man terdiam sebenar. Dia memerhati sekeliling,menunggu beberapa lelaki muda bersama gadis2 hijabista berpendakap gigi ber-OOTD di situ. Man melihat ekor mata Bang Adam tak terlepas dari melihat muka, punggung dan bulge lelaki2 muda itu.
Memang dasar syaitan bernafsu sonsang."Lepaskan Khai....." Man bersuara tiba2.
"Haaa?" Bang Adam terkejut.
---------------------------------------------------------
Flat SS/1 Persiaran Anting, Subang"Assalamualaikum," Khai mengetuk pintu rumah flat itu.
Tiada salam dijawab. Hanya bunyi tapak kaki yang mara ke arah pintu.
"Ye?" seorang lelaki membuka.
"Nick? Kau duduk sini?" Khai terkejut.
"Haah, dah setahun dah. Btw ada apa eh?" tanya remaja Temuan itu, masih aneh.
"Aku cari ni....Haa tu dia," kata Khai melihat Ariz terkocoh-kacah ke arahnya dari koridor.
"Sori, aku lupa kau nak jumpa aku hari ni," kata Ariz.
"Takpe. Btw kau tinggal serumah dengan Nick? Aku baru tau," kata Khai.
"Yup, dengan lagi sorang, Fahmi. Btw kenapa kau cari aku?"
Khai menghela nafasnya.
"Boleh tak kalau kita bincang kat dalam, aku dengan kau je?" pinta Khai.
Ariz berpandangan dengan Nick.
---------------------------------------------------------
"Tak boleh," kata Bang Adam pendek.
"Kenapa?" tanya Man, tidak puas hati.
"Sebab bukan aku yang tentukan. Aku tak pernah bersetuju pun nak buat semua ni. Kau satu2nya yang aku pernah......"
"Interesting....untuk seseorang yang suka " play angel", acah malaikat macam kau, aku nampak kau yang melebih2 sebat aku, Zul dan polis bangsat tu dulu....hehehe." sindir Man.
Bang Adam hanya terdiam.
" Salah ke apa aku cakap? Or kau sebenarnya takut kat dia, kat kawan kau sendiri? "duga Man.
YOU ARE READING
Punca:Tolong Aku Keluar (Amir #2) [BxB]
Fiksi RemajaHey guys.... So how, korang enjoy novel Amir? Novel Punca basically adalah sequel kepada novel Amir. (Warning:Novel ni mengandungi beberapa adegan 🔞 samada melibatkan hubungan hetero mahupun homo. Proceed kalau korang tak kisah dengan genre ni) -A...