VİCTOR

52 16 14
                                    

Emily ile yürürken zamanın nasıl geçtiğini farketmemişiz. Ormana kadar yürümüşüz. Sonra aklıma Ruby'nin "okulun dışına çıkma" sözü gelmişti. Dönsek iyi olacaktı.

"Emily dönsek mi artık?" Diye sordum ona dönüp.

"neden? yürüyorduk ne güzel." Dediğinde aklıma gelen şeyle geçiştirdim.

"Unuttun mu? bu akşam okulun bahçesinde kutlama vardı." Dediğimde durup başını salladı.

"evet doğru dönelim o zaman." Dedi gülümseyerek.

"aynen." Dedi başımı sallayarak.

Emily gayet iyi bir kıza benziyordu. Ama çok suskun bir kızdı. Bu da bana göre biraz tuhaf.
Neyse okula geri döndük. Ben hemen odama çıktım. Kapıda durmuş bir şekilde bana doğru bakan bir adet Ruby vardı.

Ruby
"neredesin sen?" Diye sorduğunda umursamaz bir tavırla cevap verdim.

"buradayım işte." Diyerek geçiştirdim.

"okulun dışına çıkma demiştim." Diye hafif kızmıştı.

"geldim işte bak bir sorun yok." Dedim sakin bir şekilde.

"Neyse tamam hadi kutlama için hazırlanalım 2 saat kaldı." Dediğinde başımı salladım.

"tamam. Ne giyeceğiz?" Diye sordum Ruby'ye.

"buraya gelirken yanımıza özel birşey olursa diye abiye falan almıştık ya." Dediğinde hazielasogik çantamı tamamen unutmuştum.

"evet hatırladım, Benim kırmızı senin ki de siyahtı hatta." Dedim gülümseyerek.

"Evet." Diyerek başını salladı.

"Tamam o zaman ben giyineceğim hemen." Dedim çantamdan elbiseyi çıkarırken.

"Tamamdır." Dedi Ruby'de kendi elbisesini çıkarırken.

Hemen üstümü değiştirdim. Bu kırmızı renkli elbise çok hoştu gerçekten kolları askılı yere sürülen upuzun bir elbise ve simliydi. Evet sadece saçım ve makyajım kalmıştı. Hemen Ruby ile makyajımızı yaptık ve sonra saçımızı da yaptık. Ben saçımı bukleli yapmıştım ve sol tarafa büyük beyaz taşlı bir toka takmıştım. Rubyde saçını topuz yapmıştı. 2 saatin sonunda tamamen hazırdık. Ella da hazırlanmıştı o sırada. Ama o bizimle hazırlanmadı. Ruby bizimle takılmasını pek istemiyordu. Neyse hazırlığımız tamamen bitti. Odadan çıkmak için kapıyı açtığımız da karşımızda 3 kişi vardı. bunlar Kevin, Steven, Mark.

Ruby
"Vaay gençler çok iyi görünüyorsunuz." Diyerek sadece Kevin'a baktığı da gözümden kaçmamıştı.

Kevin
"sizde çok güzel görünüyorsunuz kızlar." Dedi ama sadece Ruby'ye bakarak konuştu. Ah çok tatlılardı. Ruby ve Kevin çok yakışıyorlar.

Mark
"gerçekten süper bayıldım." Dedi hepimize bakarak.

Ella
"Aslında o kadar da iyi değilsiniz abartmayalım neyse." Dedi ortamın havasını kaçırarak Ella. Cidden sinir bozucu bir kız.

Steven
"Neden öyle söylüyorsun ki? Bence hepimiz de gayet iyiyiz." Ella'ya bakarak konuştu.

Ella
"ah her neyse."

Ruby
"Ee hadi gidelim gençler ne bekliyoruz?" Diyerek kevin'ın koluna girdi.

Kevin
"aynen hadi."

Benim gözlerim Edward'ı arıyordu. Ama o bizimle değil. İçimde buruk bir his vardı. Neyse bahçeye indik Heryeri büyüleyiciydi. Bu kutlama okul müdürünün doğum günü içinmiş. Bahçenin her bir yanı renkli ışıklarla kaplıydı mükemmel. Herkes bir köşeye oturdu renkli minderler, masalar, sandalyeler isteyenler için koltuklar falan vardı. Hepimiz bir yere oturduk işte neyse.
Parti boyunca hep Edward'ı düşündüm. Onun burada olmasını çok istiyordum.
Partinin yarısına gelmiştik. Mumlar üflenip pastalar falan kesilmişti. Sonra bir anda romantik müzik çalmaya başladı herkes birbirini dansa kaldırıyordu. Kevin, Ruby'yi dansa kaldırmıştı. Steven ve Ella da dans ediyorlardı. Mark beni dansa kaldırmak istedi bende kabul ettim. Ama kısa bir süre sana ettik sonra oturdum. Parti de neredeyse partneri olmayan yokmuş herkes dans ediyordu. Uzaktan bir çocuğun buraya doğru geldiğini gördüm.

AŞAĞI DÜNYA'LILARIN KASABASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin