13 කොටස

4.5K 808 87
                                    

චිමී මගේ අතින් අල්ලගත්තා..

-" ඔලී.. මාව අවුස්සන්න එපා අද නම්.. මේ බ්ලැකීලා නිසා මම හොදටම තරහින් වගේම කිස් එක නිසා පිස්සු හැදිලා වගේ ඉන්නේ.. "

චිමී ඇස් අරින්නෙත් නැතුව එහෙම කියද්දි මම අත උදුරලා ගත්තා..

-" ඊලග හීට් එකේදී නම් මම ඔයාව අනිවාර්යයෙන් මාක් කරනවා.. ඔයාගේ අකමැත්තෙන් හරි.. "

චිමී තාමත් තරහින් ඉන්නේ.. මම ඇදේ පැත්තකින් වාඩි වෙලා ෆෝන් එක අතට ගන්නකොටම රොද ගාවින් සේරි ඔන්නිගේ කටහඩ ඇහුනා..

චිමීත් ඔලුව උස්සලා දොර දිහා බලලා ආයේ හාන්සි උනා.. මම නැගිටලා එලියට බැස්සා ඔන්නිට හිනා වෙවීම..

-" මොකද ජෝඩුව අද කන්නෙත් නැතුව නිදාගන්නද හැදුවේ.. "

ඔන්නිගේ අතේ තිබුනු පාර්සල් වගයක් මගේ අතට දෙන ගමන් ඔන්නි හිනාවෙවී ඇහුවා.. "

-" චිමීට තරහා ගිහින්.. "

-" ඔව්.. මටයි ජින් ටයි හොබී විස්තරේ කිව්වා.. ඔයා පරිස්සමෙන් ඉන්න ඔලී..
චිමී එක්ක ඉන්න බයවෙන්න එපා.. එයාට හීට් එක තිබුනු වෙලාවෙත් එයා ඔයා ලග ඉදලත් එයාගේ වෘකයව කන්ට්‍රෝල් කර ගත්තා.. ඒක සාමාන්‍යයෙන් කෙනෙක්ට කරන්න ගොඩාක් අමාරු වැඩක්.. "

මම හිනාවෙලා ඔලුව වැනුවා.. සේරි ඔන්නි අතවනලා ආයේ යන්න ගියා..

එතකොටම මගේ ෆෝන් එකට මැසේජ් එකක් ආවා..

හන් ටේ - ඔලී

දෙවියනේ.. හන් ටේ.. එදා මාව බේරගන්න ගිහින් චිමීගෙන් ගුටි කාපු දවසෙ ඉදලා එයා මට කතා කලේම නෑ.. මන් සොරි කියලා මැසේජ් කලත් එයා අඩු ගානේ ඒවට රිප්ලයි කලෙත් නෑ.. දැන් හරි එයා මැසේජ් කරපු එකෙන් මට ලොකු සතුටුක් දැනුනා.. මම ඉක්මනට එයාට රිප්ලයි කලා..

ඔලී - ඔහ්.. හන් ටේ.. මම හිතුවා ඔයා මාත් එක්ක තරහින් කියලා..

හන් ටේ - හොදයි.. ඔයාගේ යාලුවගෙන් ගුටි කාපු නිසා මම තරහින් තමයි හිටියේ..

ඔලී - අම් සෝ සොරි හන් ටේ..

හන් ටේ - ඉට්ස් ඔකේ.. ඔයා ජේජු වල මොකද කරන්නේ. මම ඔයාව දැක්කා..

ඔලි (Sinhala fanfiction ) Where stories live. Discover now