Pozitív csalódás

639 31 3
                                    

A hétvégém borzalmasan telt. Egy csomó dolgom volt, de soha semminek nem értem a végére. Nem tudom ismeritek-e az érzést, amikor mindenhol teljesíteni szeretnétek, viszont egyszerűen semmi sem sikerül úgy, ahogy szeretnétek. Na én pont ezt éreztem vasárnap este, mikor még mindig egy csomó dolgom lett volna, de inkább úgy döntöttem, hogy az alvás lesz a legjobb választás, mert ha nem teszem, akkor nagyon rosszul fogom indítani a jövő hetem is.

Hétfőn fáradtan keltem, hiába az alvás nem segített semmit. Nagyon nem voltam jól lelkileg és igazából nem volt kedvem suliba se menni, ugyanakkor tudtam, hogy nincs választási lehetőségem. Lassan összeszedtem magam és már ki is léptem az ajtón. Hála az égnek legalább nem voltam késésben, mert azt hiszem, akkor már nem bírtam volna tovább. Amint elhaladtam Dominikék előtt, valaki kilépett a kapun. Ügyet se vetve rá sétáltam tovább. Ám hallom, hogy utánam kiabálnak. Fáradtan a hang irányába fordulok.

- Mit akarsz? - kérdezem idegesen.

- Valaki nagyon rossz kedvvel kelt ma. - mondja szórakozottan Dominik. Már csak ő hiányzott erre a csodás reggelre. Mikor meglátja, hogy tényleg nem vagyok jó kedvemben, inkább csak futva beér és sétál mellettem. Egyszerűen nem értem, hogy mire jó ez neki.

- Segíthetek valamiben, vagy csak gondoltad velem indulsz suliba? - kérdezem flegmán.

- Te jó ég miért vagy velem ilyen? - néz rám és látszik rajta, hogy nem érti mi történik - Figyelj csak gondoltam mehetnénk együtt ez ekkora baj? Nem szólalok meg, ha nem akarod, viszont nem csináltam semmit, amiért így viselkedj velem. - mondja kicsit idegesen, ugyanakkor kicsit szomorúan. Teljesen összezavar.

- Ne haragudj! - mondom, mert ekkor jövök rá, hogy ő tényleg nem tett semmit, szimplán egy rossz pillanatomban kapott el és rajta vezetem le a dühömet. - Nem úgy sikerült a hétvégém, ahogy terveztem és ez egy kicsit kihat a mai napomra. - ránézek reménykedve, hogy tényleg nem bántottam meg.

- Semmi baj, néha velem is megesik ne aggódj. - majd bíztatóan rám mosolyog. Sose láttam még tőle egy teljesen őszinte mosolyt. Úgy tűnik ennek is eljött az ideje. Kicsit megnyugtatott ezzel a tettével, így már nekem is jobb kedvem lesz.

Végül a buszon elköszöntünk egymástól, ugyanis Marci is ott volt és Dominik jobbnak látta, ha nem csatlakozik hozzánk. Nem értettem, hogy miért, bár inkább nem firtattam és odamentem Marcihoz. Ő kérdezősködött Dominikról, de nagyon nem volt erőm erről beszélgetni, így inkább eltereltem a témát. Néha nem értem, hogy mi történik körülöttem, viszont talán jobb is így.

Egy lány élete, aki szereti a focitDonde viven las historias. Descúbrelo ahora