Mire valók a barátok?!

3.7K 217 4
                                    

Reggel arra keltem, hogy valaki ugrál az ágyamon. Nem értettem, hogy ki lehet az, de amikor rám esett egy kicsit ideges lettem.

- Nem tudom, hogy ki vagy. De mi a francért ugrálsz az ágyamon? És hogy a fenében estél rám?-kérdeztem egy kicsit idegesen, és még mindig csukott szemmel.

- Naaaaa ne légy rám dühös. Csak érted jöttem, mert úgy volt, hogy 11-re jössz. Viszont nem jöttél. Hívtalak, de nem vetted fel. Vártam rád, de semmi, ezért gondoltam megnézem, hogy mi van veled. Mikor ideértem anyud felküldött és gondoltam ugrálok egy kicsit az ágyadon, viszont nem akartam rád esni.- mondta szomorú fejjel, mikor kinyitottam a szemem még közelebb hajolt hozzám.- Naaaa ne hariiiiii.- mondta cuki kisfiús hangom. Én ezen elmosolyodtam. Ekkor nyomott egy puszit az arcomra és kiment a szobából. Csak értetlenül néztem utána, majd elindultam megnézni, hogy mi a fenét csinálhat. Mikor leértem a tűzhely előtt találtam meg.

- Hát te mégis mit csinálsz?- kérdeztem mosolyogva. Hátra fordult, majd megajándékozott egy hatalmas mosollyal.

- Csak ülj le és várj!- mondta még mindig mosolyogva és visszafordult a tűzhely felé.

- Háááátttt..... Jóóóóóóóóóóóó....-  mondtam és leült az pulthoz. Pár perccel később egy tányért tett le elém, rajta pedig egy nagy adag rántotta volt. Csak hálásan néztem rá, majd elkezdtem enni.

- Ez nagyon finom lett.- mondtam mosolyogva.

-  Örülök, hogy ízlik. Ha megetted futás öltözni, aztán elmegyünk valahová.- mondta sejtelmes mosollyal. Amint ezt elmondta, már futottam is fel a lépcsőn. 10 perc alatt összekaptam magam és futottam is le. Beszálltunk a kocsiba. Mikor kinéztem az ablakon nem hittem a szememnek. Egy óriási vidámpark előtt voltunk. Jó kedvvel szálltam ki, majd odafutottam hozzá és megöleltem.

- Köszönöm köszönöm köszönöm.- mondtam mosolyogva, majd egy puszit nyomtam az arcára.
Mindent kipróbáltunk: felültünk az óriáskerékre, voltunk cél lövöldében és még egy csomó helyen.
Egészen zárásig ott voltunk.  Mikor hazaértünk hozzánk, úgy döntöttünk, hogy megnézünk egy filmet. Végül a Halálos Iramban első részére esett a választásunk. Viszont én valószínűleg a film közepénél bealudtam, mivel nem emlékszem a film végére

Egy lány élete, aki szereti a focitDonde viven las historias. Descúbrelo ahora