Csalódás

4.3K 255 8
                                    

Reggel az ajtóban Norbi várt, mivel megbeszéltük, hogy együtt megyünk suliba. Mikor beértünk jó kedvvel mentünk fel a terembe. Most, hogy jobban ismerem Norbit, már tudom, hogy nem is bunkó, sőt nagyon kedves is tud lenni. Amikor beértünk a terembe egyből elkezdtem keresni Dávidot, de sehol sem találtam. Már becsöngettek, viszont Dávid még mindig nem ért be. Kezdtem ideges lenni, ám ekkor nyílt az ajtó. Dávid jött be, de nem egyedül és nagyon megváltozott. Dávid mellett egy szőke lány jött be, akin vagy 4kg smink volt és hatalmas műkörmei voltak. Dávid pedig, mintha nem is önmaga lett volna. Úgy lépett be, mintha ő lenne a legmenőbb az egész suliban. Mikor közelebb jöttek, akkor láttam, hogy össze van kulcsolva a kezük. Elég sokáig tartott mire felfogtam mi is történt. Ekkor végigsétáltak a padok között és mikor elhaladtak a padom mellett a lány csak egy gonosz vigyort küldött felém, viszont Dávid rám se nézett. Egész órán nem figyeltem végig ezen gondolkodtam. Hogy változhatott meg így egy nap alatt vagy tegnap is ilyen volt csak nem vettem észre?! Ezeken gondolkoztam, míg a csengő meg nem zavarta a gondolataimat. Dávid gyorsan elindult kifelé, én meg semmivel se törődve mentem utána. Mikor kiértünk a folyosóra és sikerült utólérnem megfogtam a kezét.
- Mit akarsz?- kérdezte idegesen. Én ezzel nem foglalkozva kirángattam az udvarra. Az elején megpróbált elmenekülni, de aztán a sokadik próbálkozás után sem sikerült, így feladta.
Mikor kiértünk leültem és őt is lerántottam magam mellé.
- Mi bajod van? Mi történt veled?- kérdeztem halál  nyugodtan.
- Semmi közöd hozzá.- mondta végig a szemembe nézve. Na erre a válaszra nem számítottam. Eléggé ideges lettem.
- MI AZ HOGY SEMMI KÖZÖM HOZZÁ? LEGJOBB BARÁTOK VAGYUNK! MI LETT VELED?? HOL VAN AZ A DÁVID, AKI A LEGJOBB BARÁTOM?- kérdeztem üvőltve.
- Te velem ne üvőltözz ribanc. Nem vagyunk barátok. Na én leléptem csá.- és ezzel ott hagyott. Nem hiszem el, hogy leribancozott. Ez nagyon fájt. Éreztem, hogy elsírom magam, ezért befutottam a lány wc-be. Hogy tehette ezt velem?? Hogy mondhatott ilyet. Azt hittem barátok vagyunk, de ezek szerint tévedtem. Miután lenyugodtam lemententem az of-höz, hogy nem érzem jól magam. Ő írt egy kilépőt és ezzel elindultam haza. Írtam egy SMS-t Norbinak, hogy ne keressen és, hogy ma nem nem megyek edzésre. Ezzel kikapcsoltam a telefonomat. Otthon zenét hallgattam, sírtam és nutellát ettem. Persze közben gondolkodtam egy csomót. Úgy voltam vele, hogy holnap se megyek suliba, sőt inkább egész héten nem. Lemegyek az orvoshoz, aztán kérek kikérőt. Nincs kedvem Dávid arcát nézni. De majd egyszer megbánja, hogy ezt tette velem. Egy idő után álomba sírtam magam.

Sziasztok! Sajnálom, hogy nincs mindennap rész, de igyekszem. A következő részben szeretnétek egy Dávid szemszöget?
Jó éjt mindenkinek 😘

Egy lány élete, aki szereti a focitDonde viven las historias. Descúbrelo ahora