A fiú karja között ébredtem, aki a hajamat simogatta és néha adott egy-egy puszit. Lassan kinyitottam a szemem. Arnó gyönyörű barna szemeivel találtam magam szemben. Mikor meglátta, hogy ébren vagyok, elmosolyodott.
-Hogy aludtál Hercegnő? – kérdezte még mindig mosolyogva.
-Egész jól, bár a fejem még mindig fáj egy kicsit, de már jobban vagyok. Köszönöm, hogy itt maradtál velem. – mondtam most már én is mosolyogva és adtam egy puszit az arcára. Vagyis adtam volna, mivel elfordította a fejét, így a puszi nem az arcára, hanem a szájára ment.
-Ez nem ér. – teljesen elpirultam.
-Uh, bocs nem akartam. – mondtam, de a pimasz mosoly az arcán nem ezt mutatta.
A kínos pillanatot az orvosom zavarta meg.
-Jó reggelt! – mondta, ám itt megakadt és furán nézett a mellettem fekvő fiúra. Arnó vette a célzást, majd egyből kiszállt az ágyból. – Hogy érzi magát? – kérdezte kedvesen mosolyogva.
-Jobban köszönöm.
-Ennek örülök, ugyanis ma elkezdjük a rehabilitációt. Egy fél óra múlva jön a gyógytornász is és átmozgatja a végtagjait. Majd délután kar erősítés és egy kicsit járni is megpróbálunk. – mondta egy biztató mosollyal az arcán.
-Rendben, már várom. – mondtam én is mosolyogva. Az orvos kimentem. Arnóval beszélgettünk egy kicsit, de időközben bejött egy másik orvos. Már akkor tudtam, hogy ő nem lesz más, mint a gyógytornászom. Egy fiatal srác volt. Nem lehetett több 25 évesnél. Gyönyörű kék szeme volt és barna haja. Egyből Arnóra néztem, aki engem figyelt mondván, hogy hogy reagálok a fiúra. Ezekután visszafordultam a gyógytornászomhoz, ki végre megszólalt.
-Sziasztok. Én Peti vagyok. – mutatkozott be. – Te gondolom Anna vagy, viszont haver rólad gőzöm sincs. – mondta és éreztem, hogy kicsit kínos érzi magát.
-Hát haver – mondta kicsit cinikusan – én ennek a lánynak – itt rám mutatott – a barátja vagyok. – ezt úgy mondta, mintha ezt már megbeszéltük volna. Bár ezzel nem épp volt kedvem foglalkozni.
-Szerintem, akkor kezdjük is el. A barátod maradjon? – nézett rám.
-Öhm, aha. Akarom mondani igen. – Elkezdte mozgatni a lábaimat. Mikor a mind a két lábam átmozgatta elköszönt és elment azzal a mondattal, hogy délután találkozunk. Végig érezni lehetett a feszkót a szobában. Már előre féltem a délutántól és a kínos beszélgetéstől, ami most jött.
CZYTASZ
Egy lány élete, aki szereti a focit
Dla nastolatkówKis korom óta imádom a focit. Régebben barátaim sose értettek, hogy miért szeretem a focit, aztán elmagyaráztam nekik és így mostmár ha focit szeretnénk nézni barátaim társaságaban nem az a válasz hogy jaj ne hanem hogy rendben nézzünk. Idén megyek...