A foci edzés

4.9K 272 4
                                    

Reggel izgatottan keltem, mivel tegnap elhatároztam, hogy újra elkezdek focizni. Suliban az órák egész hamar elteltek. Az utolsó órám után futottam haza, hogyha azt mondják, hogy ma már van edzés, akkor be is tudjak szállni. Gyorsan összekaptam a cuccom és már futottam is a pályára, ahol már voltunk egy párszor Dáviddal. Viszont most szandékosan megkértem, hogy ne jöjjön, mert így is eleggé izgultam. Mikor odaértem megkerestem az igazgató szobát.
- Jó napot! Miben segíthetek?- mosolygott rám egy férfi.
- Jó napot! Foci edzésre szeretnék járni.- mondtam kicsit félő mosollyal az arcomon.
- Rendben van. Viszont sajnos lány csapatunk nincs, így csak a fiúkkal tudna lenni. Az Önnek megfelel?- kérdezte mosolyogva.
- Öhm... Igen, persze tökéletes lesz köszönöm.- mondtam
- Rendben egy óra múlva kezdődik az edzése. Láttom van magánal cucc, menjen öltözni! Van lány öltözön, majd menjen a pályára. Ott lesz az edzője és a csapattársai is.
- Rendben. Nagyon szépen köszönöm. Viszlát.
- Igazán semmiség. Viszlát.- mondta, majd én már ki is léptem az ajtón. Gyorsan átöltöztem, bár nehezen találtam meg az öltözőt, de átöltöztem. Még egy kicsit zenét hallgattam, majd mentem a pályára. Az edző már ott volt, ezért bemutatkoztam neki. Nagyon kedves volt és mondta, hogyha bármi baj van szóljak neki. Aztán lassan jöttek ki a csapattársaim is. Mindenki kedvesnek tűnt, de amikor az utolsó emberhez értünk egy kicsit megijedtem. Akivel szembe találtam magam az nem más volt, mint Norbi. Hát ez nem igaz. Az elején láttam, hogy ő is meglepődött, de aztán hatalmas mosoly ült ki az arcára. Az edzés nagyon kemény volt, de tetszett. Edzés után a csapattal elmentünk a Mekibe egyet enni. Nagyon jó volt. Mindenkiről megtudtam valamit. Nagyon kedvesek voltak és nagyon jókat röhögtünk. A délután gyorsan eltelt. Hazamentem és pihentem. Végre holnap már hétvége, bár vasárnap elvilleg meccs lenne, viszont én még nem játszom, csak elmegyek szurkolok a fiúknak. Előtte még lesz egy edzésem holnap is, úgyhogy mostantól nincs megállás. Otthon még felhívtam Dávidot és elmeséltem neki mindent. Hát Norbinak nem örült, de annak igen, hogy jó csapatom van. Még beszélgettem Bencével majd elmentem aludni, mivel holnap reggel edzés van.

Egy lány élete, aki szereti a focitTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon