Joker🃏

245 17 4
                                    

"A je gati?", Tha Ethan ndërsa u shtri në shtratin tim.

"Pothuajse , kam dhe makijazhin per te bere."

"Dhe sa do të zgjasë ajo?"

"Nuk do doje ta dije." Thashë.

Ai psheretiu ne forme bezdisese. Unë qesha pak dhe fillova të bëja grimin tim. Kur mbarova se beri ate u ktheva nga Ethan. Ai ishte duke fjetur.

"Zemer. Zgjohu." thashë duke e tundur lehtë.

Ai hapi sytë.

"Mbarove?" Unë qesha dhe tunda me kokë.

Ai u ngrit.

"Aww, fëmijë qaraman."e ngacmova.

Ai më dha nje shikim duke qeshur.

Unë qesha.

"Eja tani."tha ai duke kapur dorën time.

Ne zbritem poshtë. Mamane e kishte zene gjumi ne divan.Shkova per ti thene mirupafshim dhe u nisem per te ikur.

"A je ende i lodhur?" i thashë duke kapur dorën e tij.

"Pak."

"Atehere nuk po rrime shume ne party." Thashë.

Ai pohoi me kokë. Ai me të vërtetë nuk donte të festonte sot. Ne u futëm në party me duart e kapura. Ai kishte një fytyrë serioze. Miqtë e tij kishin te drejte. Ai gjithmonë duket serioz.Nuk eshte problem.Ai perseri duket i mirë kur është serioz. Muzika luante ndërsa njerëzit kërcenin. Shpresoj që Ethan do ti kthehet humori.

"Jessi!" thashë duke e përqafuar.

"Erdhe me ne fund."tha ajo duke buzeqeshur.

Ajo shikoi Ethanin.

"Ju jeni takuar dhe nje here Ethan apo jo?" i thashë.

Ethani pohoi me kokë.

"Po.Jemi takuar. Por hej Ethan. Urime per ju të dy." tha ajo.

"Faleminderit." tha Ethan.

"Unë po shkoj te marr nje pije. "Tha Jessica.

"Unë po vi me ty. Do të kthehem shpejt."Thashë.

Ethani pohoi me kokë.

"Gjithmone kaq serioz eshte ai? "

"Në publik po.Ndersa me mua eshte nje person shume gazmor. "Thashë.

Mora pije edhe për Ethan. U ktheva tek ai dhe ai piu një gllënkë.Shkuam tek grupi i miqve. I prezantova Ethan përsëri dhe Ethani në fakt filloi të fliste ndërsa ne u ulëm së bashku. Të gjithë po flisnim dhe qeshnim dhe ndjej që Ethani më kap dhe më përaqafon. E shikoj e hutuar.

"Eshtë një djalë që po të shikon." pëshpëriti ai.

Unë ngrita sytë dhe pashë një djalë bjond me sy jeshil duke parë drejt meje dhe Ethan. Unë i dhashë Ethan një puthje në faqe. Ai buzëqeshi. Mbështeta kokën në shpatullën e tij ndërsa vazhdonim të flisnim.

"Le të shkojmë të kërcejmë." tha Jessica në këmbë. Fabian dhe Andrew u ngritën.

"A të shkojme? "pyeta.

Ai u ngrit duke më mbajtur dorën. Unë buzëqesha dhe shkuam ne pisten e kercimit . Këngët po luanin ndërsa unë dhe Ethani po kercenim sebashku.

"WOOO!" bërtiti Jessica ndërsa piu nje gllenke nga pija e saj.

Të gjithë po vallëzonin. Unë pashë Ethan dhe ai ishte duke buzëqeshur paksa. Unë u ktheva dhe iu afrova me afer atij duke ngjitur vithet e mia mbas tij. Ai më shikoi.Filluam te dy duke kercyer ne menyre sensuale.

The Angel and The Devil Where stories live. Discover now