!PERMBAJTJE TE NDJESHME!MOS E LEXO NESE URREN TE LEXOSH PER NJEREZ NE VUAJTJE.
U zgjova me gojen time te mbyllur , duart e mia te lidhura mbrapa karriges po ashtu dhe kembet e mia.Dhoma ku isha brenda ishte komplet ne erresire.
"Mmm."thashe."Hey!"u perpoqa te flisja por u degjua thjeshte nje ze i mbytur.
"U zgjua princesha."tha nje ze faniljar mbrapa meje.Jo jo jo.Nuk mund te jete ai.Te lutem zot te lutem mos te jete ai.Te lutem.Te lutem.Te lutem.
Ai doli perballe meje.Ai kishte nje maske Joker ne fytyre.E hoqi.Shpirti la trupin tim.Kaide.Ne ishim ne nje lidhje por ai emocionalisht dhe fizikisht me abuzoi mua derisa i thash Andrew dhe ai me ndihmoi ta largoja ate dhe te merrja nje urdher mbrojtje kundrejt tij duke qene se prinderit e tij mu luten per te mos e cuar ne burg.E doja ate prej disa kohesh ama e dija qe duhet ta kisha futur ate ne burg.Andrew kercenoi ta vriste ate nese me afrohej dhe njehere.Por ai u largua ne Maine , epo kjo eshte ajo cka te gjithe me thane mua.
"Andrew nuk mund te te shpetoje tani vogelushe."
Fillova duke marre fryme me veshtiresi teksa me erdhen ne memorie momente ku ai me lendonte dhe une duke genjyer duke thene qe jam rrezuar.Ose kur ai behej xheloz qe flisja me Andrew , shokun tim te ngushte dhe me rrihte , kishte dhe nerva te me thoshte 'ke filluar te behesh nje z*ske'."
"Zemer , mos ki frike."tha ai duke prekur fytyren time.Largova koken nga dora e tij.
"Mos me prek bastard."thashe ama perseri doli prap nje ze i mbytur.
"Nuk mund te te degjoj.Me fal."tha ai."por kam disa miq qe dua t'i takosh."ai u largua prej meje.
"HEY DJEMA , EJANI!."bertiti ai dhe nje grup i madh me njerez erdhen me maska Joker ne fytyre.
Ethan's POV
"Jane bere 12 ore.Si eshte e mundur qe asnje nga ju idiote nuk ka gjetur asgje."thashe i lodhur.
"Ne kerkuam gjithandej."
"Atehere kerkoni perseri!"
Ata me lane vetem ne dhome.Nxora nje cigare nga kutia.Valerie do ta kishte hequr cigaren nga dora ime dhe do te me thoshte qe eshte e demshme per mua dhe se te ben me kancer.Ata thone qe djajte nuk qajne , dhe se eshte armiku i zotit.Nuk besoj ne zot por.
Shkova ne kishe.Eca brenda , ishte bosh.U ula dhe bera nje kryq ne gjoks.
'Zot , ti e di qe kam mekatuar shume dhe mund te mos e degjosh lutjen time por te lutem , jo per mua por per Valerie Sanchez , ajo eshte nje vajze e mire , ajo me ben mua te jem i mire , ajo eshte drita ne fund te tunelit.Te lutem , po te pergjerohem , sigurohu qe ajo te jete e sigurte.Ajo eshte nje Engjell dhe nuk do qe te lendohet njeri per te miren e saj.Te lutem mbroje ate per sa kohe qe nuk jam me te dhe per sa kohe qe ajo eshte vetem.Faliminderit.Amin.
Bera kryqin perseri dhe fshiva lotet qe dolen nga syte e mi dhe ika.
Valerie's POV
"Mendoj qe me mban mend mua."tha nje ze.
"Nuk te mbaj.Me te vertete nuk te mbaj."thashe ne dhimbje.Ishte nje rradhe me njerez.Secili person godiste fytyren time ndersa isha e pavullnetshme e lidhur."Te lutem.Mos e bej."thashe.
"I dashuri yt qelloi ne kofshen tim."tha ai duke ngritur pantallonat dhe zbuluar shenjen.
"Me vjen keq."
"Ai vrau vellain tim dhe ti qellove kemben e shokut tim te ngusht."
"Me vjen shume keq."
"Do te te vi."tha ai duke kerkuar dicka mbrapa tij dhe nxori nje thike.
"Te lutem.Te lutem mos."thashe duke bere panik.
"Ther kofshen tend."tha ai.
"Cfare?"
"Ther kofshen tend 3 here."tha ai ngadale.
Gulcova dhe syte e mi u hapen ne shook.
"Ti e degjova ate zemer."
Ata me zgjidhen duart dhe me dhane thiken."Mos te te vi asnje ide ne koke."tha nje djale ngjitur meje duke nxjerre armen dhe vendosur ne koke.
"Te lutem.Mos me detyro ta bej kete gje.Te lutem te lutem te lutem."thashe ne prag te te qarit.
"Ne mund te ndalojme.Por ti duhet te pranosh kerkesen time."tha Kaiden.
Mora thiken dhe dija nje pjese ku nuk do te vdisja nese une e therja.Mbajta frymen dhe thera kofshen time dhe bertita duke mbyllur syte.E hoqa the bertita ne dhimbje.Gjaku e kishte mbuluar thiken dhe pantallonat e mia ishin tere ne gjak tani.
"TE LUTEM.JO ME."bertita.
Kaiden nenqeshi."Eshte kjo nje po?"
Thera veten time perseri ne te njejtin vend duke bertitur me shume.Thera veten time perseri ne kaq dhimbje.Lotet po binin shume shpejt ne fytyren time duke bere qe mos te shoh asgje dhe hodha thiken mbasi mbarova se lenduari veten time.
Nje tjeter erdhi drejt meje dhe me gjuajti mua.Une bertita dhe peshtyva drejt saj.Ajo u largua.
"Kaiden.Nuk do te them asnjehere po.Po humbet kohen tende kot."
"Pushim , Aria!Pastroje ate.E dua ate te paster dhe seksi per kur ajo te thote po."bertiti ai dhe u largua.
Aria?Ky eshte nje emer i njohur per mua.Nje vejza eci drejt meje me kutine e ndihmes se pare.Ajo grisi pantallonat e mia me shume per te pare te preren.
"A je mire?"
"Jo."thashe.
Ajo pohoi.Ajo shfryu dhe hoqi masken e saj.
"Une jam Aria.Do te te ndihmoj te dalesh prej ketej."tha ajo.
"Aria South.Ne kemi qene ne shkollen fillore bashke.Aria ne luajtem te dyja ne rere.Te lutem"thashe e deshperuar nga kujtimet e keshtjelles prej rere qe beme bashke.
"E di.Me vjen shume keq qe kjo te ndodhi ty."tha ajo."kjo do te te dhembi".
"Vetem beje."
"Kafshoje kete."tha ajo.Mora fashon qe ishte rreth gojes sime dhe e kafshova ndersa ajo filloi te mjekonte plagen dhe te bente gjerat e tjera.Ajo me tregoi vendet nga ku mumd te arratisesh dhe vendin ku ishim.
"Ethan.I dashuri im , te lutem.Telefoni im , passwordi eshte 1999 , merre dhe shkruaj Ethan tregoi ku jam.Emri i kontaktit te tij i telefonit eshte zemer me ❤❤❤."
"Do ta bej."tha ajo.Plaga akoma me dhemb si dreqi por nuk do te infektoi dhe une do te jem mire.Te prerat e mia ne fytyre ishin te mjekuara gjithashtu dhe moren nje kujdes te madh.Ajo me nderroi rrobat , dhe me lane vetem ne dhome , te lidhur.
Fillova te mendoj per Ethan , kur e takova per here te pare dhe qe doja te fleja me te.Kur ne dolem ne takimin e pare , kur ai me tha te dua , kur ne beme s*ks per here te pare ne sediljen e pasme te makines se tij.Kur takova per here te pare Grayson dhe mendova qe ai ishte i adhurueshem por i keq.Kur mbrojta Grayson nga disa gra te vjetra ne ndeshjen e tij te futbollit.Heren e fundit kur perqafova mamin.Kur mami me ndihmoi te hyja ne kolegj.Kur babi me mesoi se si t'i jepja bicikletes dhe makines.Kur babi me tha mirupafshim.Kur takova Andrew isha duke qare poshte nje rreshqitese te kuqe sepse "shoqet"e mia po talleshin me mua dhe ai me tha qe mund te beheshim shoke.Kur takova Raymon dhe ai mendoi qe une dhe Andrew ishim te lidhur dhe ai na tha qe jemi te keqinj.Mendova per gjithcka dhe e pashe veten duke qare.Mund te mos te shoh me asnje nga njerezit qe une dua me shume.
_______________
Ps:Jam seriozisht duke qare😭
YOU ARE READING
The Angel and The Devil
AdventureTe kundertat terhiqen. Hey! This isn't my book but the @lovinggrant🤗