Shtator
"Fokusohu dhe qello."tha Ethan.
"Ethan kjo eshte hera e pare qe po gjuaj me arme qe mund te vrasi dike , mos me fol tani , kam nevoje te qetesohem."
"Mendova qe nuk do t'i mesoje Valerie se si te gjuante me arme."tha Grayson.
"Je kaq gri nga trute."
Ata po me shikonin me vemendje ,atje ishte nje tabele ne formen e njeriut disa hapa larg , perballe meje .Duhet te qelloja ne shpatull.U qetesova.Mos u frikeso nga
arma.Bera gati pistoleten dhe eca disa hapa mbrapa duke u frikesuar nga zhurma e madhe qe do te beje.Shikova tabelen dhe qellova ne shpatull.
"Ia dola."thashe.
"Pune e mire.Tani mos ki frike nga arma."
"Tani qello ne koke."tha Grayson.
"Ne koke!?"thashe.
Ai pohoi.U largova disa hapa me larg , bera gati pistoleten dhe qellova ne qafe.
"Thashe ne koke."
"Oh qepe."thashe , Grayson qeshi.U perpoqa perseri dhe qellova ne koke por ne pjesen afer veshit.
"Me mire."
"Le te provojme me kanace tani."tha Ethan.
Une pohova.Praktikova me arme nga me te ndryshmet . Isha e frikesuar por ishte edhe qejf te gjuaje me arme.
Ne u kthyem brenda.
"Tani do të kthehemi te arma me boje dhe do të të lidhin sytë."
"E urrej kur me lidhin syte , jo."
"Me beso.Une , Jonathan dhe Andrew do te perpiqemi te jemi sa me te qete te jete e mundur nderkohe qe ti i ke syte e lidhur.Ti do te jesh ne mes dhe do te te duhet te na qellosh ne me armen me boje."
"Nderkohe qe i kam syte e lidhur?!"thashe.
"Po.Nese ne te prekim ty pa u qelluar , humb lojen , nese na qellon te gjithe ne , ti fiton."
"Kush eshte thelbi i kesaj , Ekzaktesisht?"
"Pra nese dikush eshte duke te te ndjekur , ti mund t'i qellosh ata pa asnje problem."
"Mire."thashe.
Ethan me vendosi nje shami te kuqe rreth kokes duke me mbuluar syte teksa une qendrova ne mes."
"Okej fillo!"bertiti Ethan.
Ishte nje qetesi totale.Degjova hapa mbrapa meje ne distance.U ktheva mbrapa dhe qellova.Nuk degjova asnje te bertiste keshtu qe qellova perseri ne nje vend tjeter , asnje te bertitur , qellova perseri."
"OE FUCK!"bertiti Andrew.Degjova dike duke qeshur ne te djathten time dhe u ktheva duke qelluar.Asnje te bertitur.Qellova perseri.Asgje.Qellova tre here rrjesht duke levizur ne secilen.Qellova dhe tre here te tjera.
"OW!OKAY!"bertiti Jonathan.
"Ku je E?"thashe duke u kthyer rrotull avash duke u perpjekur ta degjoj ate.
Ndjeva duar familjare duke me marre krahet dhe me ktheu rrotull.
"Dreqin."thashe duke hequr shamine dhe pashe Ethan duke qeshur.
"Me qellove 3 here moj."tha Jonathan duke ecur drejt meje.
"Me vjen shume keq."thashe duke qeshur me Ethan dhe Andrew.
Ne praktikuam me shume por nuk arrita asnjehere ta qelloja Ethan.Ethan eshte mbretu i kesaj loje.Por pas nje dite te gjate ika ne shtepi dhe rashe ne gjume.Kam mesim neser.
___________
Ethan's POV"A do t'i bashkohet Valerie bandes?"
"Ajo nuk do t'i bashkohet."
"Pse?Nuk deshi ajo?"
"Jo.Nuk jam une duke e lene ate."
"Cfare?Ajo po ecen shume mire ne mbrojtjen e vetes se saj , ajo eshte nje ngarse makinash shume e mire , eshte e shkurter dhe mund te futet ne vende te veshtira dhe te na ndihmoje ne."
"Jonathan , nuk e di nese e mban mend.Ama vajzat duhet te zhvishen perpara djemeve , dhe ajo nuk ka per ta bere ate gje."
"Okej ajo mund t'i bashkohet bandes ashtu sic i bashkohen djemt."
"Te hidhet?Mut jo.Ajo nuk ka per tu futur ne bande."
"Ethan.Ajo mund te na ndihmoje , ajo eshte duke mesuar si te behet nje doktoresh apo jo?Ajo mund te na ndihmoje ne raste emergjente dhe gjera te tjera."
"Ajo mund ta beje ate pa qene nje djall."
"Ajo mund te emerohet djalle.Mamaja e saj ka qene nje djalle , trashegimia mund te vazhdoje."
"Ajo nuk e di qe mamaja e saj ishte emeruar nje djalle.Jonathan , mamaja e saj supozohet te kete vdekur.Mamaja e saj eshte gjalle dhe nuk deshiron te kete te beje me asnje gje ne lidhje me banden."
"Ti je kaq i veshtire.Thjesht lere te na bashkohet , pa bere asgje."
"Jo."
"Mire.Pyete ate nese deshiron te FUTET dhe nese thote po ajo na bashkohet."
"Une jam djalli , e mban mend ate?"
"Une jam demoni , beje."
Demonat jane keshilltaret e Djajve , pra nese djalli nuk deshiron te beje dicka , demonet i detyrojne ta bejne per tu siguruar qe ata te jene te rrezikshem per pushtetin.Ky eshte nje ligj i djajve vdekjeprures.
"Mire."thashe.
YOU ARE READING
The Angel and The Devil
AdventureTe kundertat terhiqen. Hey! This isn't my book but the @lovinggrant🤗