Ethan's POV
"Ku dreqin ishe?" Winter ndërsa unë hyra vonë në depo.
"Jashtë."
"Je vonë." Tha Jeremy.
"Tani jam ketu. Apo jo?" Thashë.
"Seriozisht, ku ishe? "tha Jonathan.
"Me siguri ishte me kurvat e tjera. "tha Faith.
"Çfarë? "thanë ata të tronditur.
I dhashë një shikim vrases Faith-it.
"Jo. Unë nuk isha me kurvat e tjera. Por nëse je kaq kurioze , Faith. Isha jashtë me një vajzë vërtet të bukur, e nxora atë në një takim. Dhe më pëlqeu më shumë se gjithçka që ke bërë ti. "Thashë.
Faith u bë si domate ne fytyre ndërsa të gjithë qeshen.
"Sido që të jetë. Nuk kam nevoje per kete. Po iki në shtëpi."
"Ne nuk do të na mungosh. "Tha Jeremy nën buzë duke më bërë të qeshja.
"Prisni , pra Dolan doli ne nje takim? "Tha Aubree.
"Po. Tani le të ndalemi duke folur për jetën time të dashurisë dhe planin për mbrëmjen e sotme."
"Prisni prisni prisni. Qe kur ke filluar te dalesh ne takime? "
"Që sot. Tani ndaloni dhe përqendrohuni. "Thashë.
Ata i dhanë njëri-tjetrit vështrime dhe u qetësuan.
"Giselle.Çfarë gjete? "
"Epo. Ekziston një bandë tjetër në qytet. Ata vandalizuan vizatimin tonë në parkimin e qytetit. Ata e mbuluan atë me logon e tyre . "
Ajo nxori Ipad-in e saj me figurën. Unë u ngrita në këmbë dhe pashë foton.
"The Jokers. "me bojë të kuqe blu dhe të verdhë , vizatimi i nje Jokeri.
" Çfarë duan ata? "
"Unë kërkova per ata dhe ata bejne shaka me njerëzit. Do të thotë se ata mashtrojnë, shesin drogë dhe vrasin. "
"Kështu? "tha Presley.
"Asgjë nuk kemi bërë. "tha Jeremy duke më bërë me bërryl butë.
Unë i hodha atij nje veshtrim.
"Ata thanë se do të vinin për ne. Ata duan të jenë më të frikshmit dhe ata na shohin si konkurrencë. Prindërit tanë kanë luftuar me Jokerat më parë dhe mirë kur kjo ndodhi ata ... "
"Si do ta dallojme qe eshte nje Joker?"
"Ne do ta dallojme sepse si ne ata kanë tatuazh.Eshtë një Joker me të njëjtat ngjyra, të kuqe, blu, dhe verdhë.
"Një fotografi?" tha Winter.
"Sigurisht." tha ajo duke u mbeshtetur ne kolltuk.Jokerat jane te merzitshem, por shumë te detajuar.
"Tatuazhi jone eshte me super."- tha Aubree duke na treguar tatuazhet tona që përputheshin.
"Nëse i kemi mundur ato më parë pse po kthehen? "pyeta.
"Ata kërkojnë hakmarrje e fajësojnë prindërit tanë që prindërit tyre nuk janë gjallë. "
"Ashtu si tonet. "- tha Jeremy.
Ne rame ne qetësi duke kujtuar ngjarjen e trishtuar. Sa here e kujtoj me zien gjaku.
"Prindërit tanë e filluan gjithë këtë. Ne nuk e rifillojmë përsëri. Nëse ata na godasin ne kthehemi 10 herë më shumë. E kuptuat? Në respekt te prindërve tanë, të vëllait dhe vëllezërve tanë dhe familjeve. E kuptuat? "
"E kuptuam. "Thanë ata në sinkron.
"Mbylleni magazinën. Shkoni në shtëpi dhe pushoni. "
"Nuk do vjedhim sot? "
"Jo. "Thashë duke dalë duke vendosur armën time përsëri mbrapa.
Arrita ne në shtëpi dhe hapa derën.
"Grayson!." bërtita ndërsa mbylla derën.
"Çfarë!" shkova në dhomën e lojës ku ai ishte. Ai po luante disa lojra koti.
"Hej." Thashë duke kercitur gishtat.
"Çfarë? Jam gati të fitoj."
"Yo!"
"Priy." Tha ai.
Unë kapa pultin e tij. "Hej! Ethan. Çfarë dreqin." ndalova lojën.
"Dëgjo. Ekziston një bandë e re në qytet. "
"Edhe? "
"Ata po vijnë për djajte. Ti do te me thuash në çdo moment se ku je , me kë dhe në cilën kohë do të largohesh dhe do të hysh në shtëpi , kuptove? "
"Uf tingëllon si shkolla ime "
"Grayson. Unë jam udhëheqësi i Djajve vdekjeprurës, ata po vijnë për mua, dhe pastaj kjo do të thotë se ata do të vijnë për kokën tende. E kupton? Tani ti më thuan mua çdo hap qe do te besh ose ne të dy vdesim."
Ai qëndroi i qetë." A mund ta marr mbrapsht pultin tim? "tha ai i bezdisur.
Unë psherëtiva dhe i ktheva. Ai filloi lojën e tij përsëri.
"Grayson. Unë e bëj këtë sepse të dua vëlla. Dhe nuk mund të të humbas edhe ty." Thashë.
Ai shtrëngoi nofullën. Ai po mbante veten te mlsqante.
"Natën e mirë." Thashë duke dalë jashtë. Degjova ate teksa gulconte nga lotet. Zemra ime u thye më shumë.
Hoqa bluzen dhe rashe në shtrat .________
A / N
Hmmm. E di se çfarë ndodhi me prindërit e Ethan? Po ashtu Grayson nuk është më binjaku i Ethan ne kete sepse të gjitha këto do të luhen së shpejti. Sidoqoftë. Ky është një kapitull i shkurtër.
Much love , Adela💞
YOU ARE READING
The Angel and The Devil
AdventureTe kundertat terhiqen. Hey! This isn't my book but the @lovinggrant🤗