"Mirupafshim Andrew." bërtita nga makina ime.
"Mirupafshim Val."
"Shihemi të hënën."
Ai ma beri me dore dhe unë u largova. Po shkoja me makinë në shtëpi dhe ishte tashmë natën vonë. Dritat e rrugës ishin ndezur. Dua te them , une dhe Andrew kemi dale tërë ditën. U zgjova vonë dhe shkuam ne qender , pastaj shkuam per te henger , pastaj shkuam në shtëpinë e Andrews dhe pame një film. Ishte tashmë ora 10:00 e mbrëmjes.
"Mezi pres cfare do të thotë nëna ime." Thashë me vete.E ngrita muzikën time pak më lart. Ishte dritë jeshile dhe u nisa.
Nje kamion me doli perpara duke vozitur me shpejtësi përpara makinës sime duke më bërë të përplasem në frenim.
"OH ZOT!" KU QENDRON PROBLEMI JUAJ?! "bërtita drejtbkamionit. Kishte njerëz në pjesën e pasme te cilet po më shikonin ndërsa largoheshin me shpejtësi. Ata kishin maska ne fytyre. Dreq. Janë të njëjtët njerëz që vodhën në qendren tregtare. Dikush i ra borise.
"OH ZOTI IM! PRIT!" bërtita dhe vozita.
Pse shoh gjithmonë grabitjet e ndyra?
Ehan'sPOV
Vrapuam shpejt te kamioni dhe u hodhëm mbrapa saj dhe Winter u nis me shpejtesi dhe i doli përpara një makine të zezë. Vajza na bërtiti. Une c'fryva.
"Çfarë?" Tha Presley.
"Asgjë." Thashë . Ata më shikuan çuditshëm.
"Çfarë?" Thashë. Ata hodhen veshtrimin diku tjeter.Winter ndaloi në depo dhe ne zbritem.
"Ne kemi nje banke te tere tani djema." Tha Jonathan duke kapur paratë ndërsa Winter vendosi armët në çantë gjithashtu.
"Wooo." bërtitëm ndërsa vumë paratë dhe armët në tryezën tonë.
Numëruam paratë dhe i ndamë.Une mora pak më shumë duke qene se jam udhëheqësi.
"Punë e shkëlqyeshme. Mbylleni depon ndersa unë po iki të festoj." Thashë duke dalë me pjesën time.
"Po me Faith." Tha Winter.
"Hej shko të festosh me Aubree. "
" Ha ate te babit tat. "
" Ha ate te mamit tat ."bërtita drejt saj.
"TRAP! " bërtiti ajo.
Unë i nxora gjuhën dhe i vura një shenjë paqeje.
Ndalova te porta ime dhe Jose shtypi butonin për të më lënë në rezidencën time. Mbylla makinën time dhe kalova makinat e tjera të cilat ishin parkuar bukur. Hapa deren dhe u nisa në dhomën time.
Hapa deren e dhomës dhe buzëqesha. Pashë Faith të shtrirë në shtratin tim me vetëm një mantel të veshur. Sikur të ishte Valerie në vend të kësaj gjëjeje. Sido që të jetë, unë fërkova duart e mia dhe hoqa bluzen time gati për natën qe me pret përpara meje.
POV e Valerie
"Festa e së Premtes ishte argëtuese. Le te godasim përsëri në një tjetër parti. "tha Princeton ndërsa ishim duke ecur për në mense.
"Mirë e ke. Kur është tjetri? "
"Epo, shoku im Kami do të ketë një festë të ditelindjes se 18-të javën e ardhshme. Si thoni? "tha ai.
"Oh po.Kami me ka ftuar dhe mua. Ne jemi miq ". i thashë.
"E poshter , ti je mik me të gjithë te betohem." Tha Raymond.
"Jam një person i mirë." Thashë. Andrew qeshi.
"Ti , pusho.Jam një Engjëll. Fëmijë i Zotit." thashë duke bërë kryqin në gjoksin tim.
"Bruh ti shkon në kishë një herë në vit. Dhe kjo është në Pashkë." tha Raymond.
Ne qeshem.
"Mirë. Unë do t'ju artij me vone djema." tha Princeton duke u larguar për të marrë ushqimin. Ne tundëm koken dhe morëm ushqimin tonë.
"A i pate lajmet te dielen djema?"
"Jo, pse çfarë ndodhi ? "tha Raymond.
"U be një grabitje në një dyqan armësh. Ata morën rreth 20 armë dhe të gjitha paratë. "
"Dreq." thashë.
"Po. Dhe ishin të njëjtët njerëz që vodhën nga qendra tregtare. "
" Nga e di ti këtë? "Pyeti Raymond.
"Sepse u tha ne lajme budalla. Ata lanë të njëjtën shënim me shenjat e Djallit. "Tha Andrew.
Më kujtoi Ethanin. Ai kishte një tatuazh të djallit. Por ai nuk është i ngjan nje krimineli. Epo me të vërtetë nuk e di. Nuk e njoh fare. Vetëm se ai ka një vëlla të vogël, është mosha ime 18 vjeç, një trup vrasës dhe se ai erdhi nga këtu nga New York. Gjithashtu që ai ka tatuazhe dhe prerje të vetullave. Gjithashtu numri i tij.
"Uf. I urrej djemtë." Tha Fabiani duke u ulur pranë nesh.
"Çfarë nuk shkon tani Fabian?" Thashë.
"O tipe. Ti e di se snuk mund të shkoja në festen e te premtes sepse doja të rrija me Marcus, merre me mend se çfarë, Marcus ishte nje ndyrsire dhe ai thjesht po eksperimentonte me mua. " tha ai duke theksuat.
"Djemte jane legena. " thashë.
"Hej. "tha Andrew.
"Disa prej tyre. "korigjova .
"Epo. Tani mund të vish ne feste përsëri me ne." Tha Raymond.
"Ray. Gjëja e fundit që dua të bëj është te shkoj ne nje feste te ndyrë.
"Marcus është një ndyrsire . Ti je i shkëlqyeshëm, dhe nese ai nuk mund ta shohë atë , atehere është jashtë me kokën e tij." i thashë.
"Unë nuk mendoj se ti duhet të përdoresh termin jashte nga kokat e tyre , ku jashte eshte nje bande kriminale. "Tha Raymond.
"Ray mos u bej budalla. Ti e di cfare doja të thoja. "
"Duke folur për festat , Kami po bën një festë ditelindjeje dhe ne na ka ftuar. "tha Andrew.
"Djema unë me të vërtetë nuk dua të festoj këtë fundjavë. "
"Akoma me mirë sepse festa eshte fundjavën e ardhshme. "tha Raymond .
Fabian i dha Raymondit vështrimin e vdekjes.Ray buzëqeshi pafajësisht.
"Hani karrotat tuaja tani ." Thashë përmes dhëmbëve që do të thoshte të mbyllnin gojën. Ai qeshi dhe pickoi nje nga karotat e tij.
___________________"Mami , erdha une." thashe.
Asnjë përgjigje. I dërgova një mesazh asaj. Ajo do te punonte vone sonte.Bëra ushqim per veten time dhe bëra detyrat e shtëpisë.
"Kjo nuk ka kuptim. "thashë duke parë problemin e fundit të matematikës. Unë vazhdova të punoja për të derisa hoqa dorë dhe perdora Photomath.
Mblodha përsëri detyrat e shtëpisë dhe hodha çantën e librit nëpër dhomë. U shtriva në shtratin tim .E lashë muzikën time të luante. Ishte gati duke me zene gjumi.Ding ! Hapa syte. Kapa telefonin tim. Tekst nga Ethan. Zemra më ra në stomak.
Ethan:Hey
Me:hey.
Ethan:Je e zene kete fundjave?
Me:Jam e lire kete te shtune , pse?
Ethan:Doja te te pyesja , nese deshiron te dalim diku?
Me:Si nje takim?
Ethan:Mund ta qush si te te pelqeje vogelushe.
Me:Atehere eshte nje takim.
Ethan:Super.Me dergo adresen , do vi te te marr ne 8.
Me:*adresa*
Ethan:Shihemi te shtunen vogelushe😉;)Oh dreq.Do te iki ne nje takim me nje djal hot. Buzeqesha dhe lashe gjumin te me merrte.
ESTÁS LEYENDO
The Angel and The Devil
AventuraTe kundertat terhiqen. Hey! This isn't my book but the @lovinggrant🤗