"Prit , do te thuash qe do te dalesh ne nje takim me djalin qe takove ne party?" tha Melanie.
Unë pohova me kokë duke buzëqeshur.
"A është hott ? Ke ndenjë foto?"
"Po, dhe jo".
"Oh seriozisht?!. Instagram?" Unë tunda kokën.
"Si e ka emrin?"
"Ethan Dolan." Ajo kapi telefonin e saj dhe u ul në banak. "Le të kërkojmë zonja."
Buzeqesha kur klientët hynë në dyqan . Po ndihmoja ata kur dëgjova Melanie të thoshte:
"Gjeta Intagramin e tij !!!"
Unë qesha dhe vazhdova te bisedoj me klientet.
_______________
"Jessica Pse je kaq e ngazëllyer për këtë?" Thashë ndërsa ajo po bente makijazhin tim.
"Sepse, nuk ke qenë në një takim qe kur ..."
"Mirë. Në rregull. Por ne ate kohe isha ne 9-vjecare."
"Pikërisht .Ti nuk pranon askënd tjetër. "
"Djemtë në shkollën tonë janë fjalë për fjalë të shëmtuar. "i thashë.
"Shiko andej, dhe jo, Andrew është shume i mire dhe ti e refuzove atë, refuzove Landon, refuzove Chris, ke refuzuar Marshallin, ke refuzuar - "
"Mirë ku eshte thelbi? "
"Thelbi, ata djem janë totalisht te mire the ti i ke refuzuar ata."
"Për shkak se unë i kam njohur ata djem që kur isha në klasën e gjashtë. Kjo është e çuditshme. Unë refuzova vetem Andrew sepse isha 13 vjeç dhe nuk mund të dilja ne nje takim. "
"Oh ndyrsire, ti ishe 12 dhe kishe një të dashur. "
Qesha.
"Mirë mbarova. "tha ajo duke vendosur brushin në çantën time. U shikova në pasqyre.
"O dreq.Dukem mirë." Thashë.
Pamja nuk ishte kushedi se cfare , por ishte pamje natyrale, por ne makijazh nuk marr vesh fare dhe prandaj Jessica donte ta bënte atë.
"Mirë zemer po te lej të pergatitesh per pjesen tjeter. Unë po shkoj në shtëpi. Më shkruaj si shkoi takimi kur te kthehesh."tha Jessica.
"Shume faliminderit Jessi. "thashë duke i dhënë asaj një përqafim.
"Befsh qejf. "tha ajo duke u larguar. Unë buzëqesha dhe u vesha. Vehsa xhinse me bel të lartë me te grisura në gjunjë, një bluze e zezë me njeren shpatull te mbuluar dhe bera flokey kacurrela.
Ethani: Jam pothuajse atje.
Fillova të bëhem nervoze. Dua të them po nëse bej ndenje gabim , dhe e prish takimin dhe turperoj veten?Veçanërisht para tij dua të them se ai është shumë tërheqës dhe une, mirë jo aq shumë. Psherëtiva dhe po rrija ne telefonin tim derisa dëgjova zilen time të derës. I shkruajta një mesazh mamit tim duke i thënë asaj që tani po largohesha nga shtepija sepse ajo dëshiron të dijë kur largohem nga shtëpia dhe kur kthehem . Hapa derën dhe pashë Ethanin qe ishte bere kaq i bukur.Ai kishte veshur një këmishë dhe xhinse të zeza me furgona të bardha. Dukej aq mirë. Edhe ai pome kontrollonte mua me sy . Ai lëpiu buzët e tij dhe me veshtroi ne sy. Unë buzëqesha.
"Hej."
"Hej." tha ai duke më buzëqeshur lehtë.
Mbylla derën time dhe eca me të tek makina e tij duke hyrë brenda.
YOU ARE READING
The Angel and The Devil
AdventureTe kundertat terhiqen. Hey! This isn't my book but the @lovinggrant🤗