Oh vella😏

202 17 0
                                    

Kane kaluar tre jave qe kur Ethan me tha per faktin qe ishte nje lider gangsteresh.Ndersa marredheniet me mamin ,...nuk kemi folur fare.Jemi te dyja te zemeruara me njera-tjetren.Akoma kujdesem per Grayson dhe akoma dal me miqte e mi dhe Ethan por ndihem e merzitur.Jam e zemeruar me mamin por ndihem e merzitur sepse nuk flas me te.Me mungon ajo edhe pse jetojme ne te njejten shtepi.Megjithese duket sikur jetoj me Ethan duke qene se gjysmat e rrobave te mija jane atje.Por tani jam nervoze.Ne do te shkojme ne depon e tij per tu njohur me pjestaret e bandes.Ethani tha"per masa paraprake ne raste nevoje".Ai do te me mesoje mua se si te mbroj veten dhe kjo mendoj sepse Joker-sat u kane derguar kercenime per Grayson dhe une kujdesem per Grayson edhe pse Grayson di se si te mbroje veten.Ai gati di se si te ngase makinen , mesa duket.

"Nervoze?"pyeti Ethan duke vendosur doren e tij ne kofshen time.

"Vetem pak."

"Ata nuk jane aq te keqinj.Ata jane mjaft miqesor."

Pohova.Ethan arriti ne depo si dhe makinat e tjera.Nuk ishte nje rruge e gjate por une definitivisht nuk e kam pare kete pjese te qytetit.Atje ishte nje porte ku ndodheshin dy djem jashte saj me arme ne duar.Ata pane Ethan dhe e lane te hynte brenda.Ai parkoi dhe ne dolem jashte.

"Po te tregoj vendin pastaj do t'i takosh ata.Perpiqu te mos prekesh gje.Gjithashtu atje jane njerez duke punuar prandaj mos i shperqendro."tha ai.

Une pohova.Ai shkoi tek hyrja dhe vendosi nje kod aty dhe ajo u hap.Ne hyme brenda dhe une ndoqa Ethan.

"Mban ere droge."thashe.

Ai nenqeshi."Shiko ketu."tha ai duke hapur nje dere ku ne dhome ndodheshin shume peme me droge.

"Oh shitt."thashe duke levizur doren perpara meje per te larguar eren e keqe.

Ethani me tregoi vendin sic tha qe do bente.Ai me coi ne cdo dhome derisa arritem tek e fundit ku ishte banda e tij.

"Prit.Ti mund te njohesh ndenje atje brenda.Shume mire.Disa prej atyre shkojne ne shkollen tende."

"Ok e kuptova qe ti ke nje bande te madhe gangsteresh."

"Thjeshte nuk dua qe te shperthesh kunder personave qe mund te njohesh aty brenda."

"Cfare do te thote kjo?"

"Dua te them ti do te takosh shume njerez.Prandaj ti je ajo ne qender te vemendjes sonte , ti. Ti do te kesh nevoje per mbrojtje."

Pohova.Ai hapi deren dhe te gjithe u kthyen kunder asaj cfare po benin.Ishte nje kthim prapa por brenda.Atje kishte pije , ushqime dhe tavolina.I hodha nje sy dhomes.

"Djaj.Kjo eshte Valerie Sanchez , e dashura ime dhe do ta trajtoni ate me respekt dhe nese jo , do te keni te beni me mua."

Ata pohuan.Pashe nje djale duke shikuar andej tutje duke shmangur shikimin me mua dhe Ethan.

"Sic e dini Joker-at jane diku atje jashte per te na sulmuar ne."

"FUCK JOKER-AT!"bertiti nje djale , dhe pjestaret broheriten.

"Kam nevoje qe Winter te ndihmoje Valerie per te mesuar se si te mbroje veten.Por pervec kesaj.Le te hame nje darke te mire Djaj."

Vajza qe takova ne ate takim erdhi drejt nesh.

"Val kjo eshte Winter.Ajo do te te ndihmoje ty mbas darkes se si te mbrosh veten.Ajo eshte me e mira e te mires kur vjen puna per keto."

"Hey jam e njejta vajze qe largoi Faith nga takimi juaj."

"Te njoha.Ke kaq floke super meqe ra fjala."

"Oh faliminderit.E dua veshjen tende.Eshte me te vertete e lezetshme.Ku e ke blere?"pyeti ajo.

"Oh ne fakt e kam blere ne qender tek Zeek.Ata kane shume gjera te bukura.."thashe ndersa filluam te bisedonim.

"Engjell.Ti duhet te takosh dhe disa njerez te tjere.Mund te bisedosh per veshjen tende me vone."

Nenqesha pak dhe i thashe mirupafshim.Fatmiresisht ne u beme shoqe te mira.Ne ecem rrotull dhe pashe disa njerez nga shkolla ime por vetem pak , tre me duket.

"Engjell , nuk dua qe te nevrikosesh per kete qe do te shohesh ne rregull?"

"Pse do te nevrikosesha?"

"Kthehu mbrapa." u ktheva dhe pashe shokun tim te ngushte.Andrew.Goja ime u hap e habitur.Pse mutin eshte ai ne nje party te Djajve?

"Andrew.Cfare dreqin?"thashe une gati ne te peshperitur.

"Doja te te tregoja por nuk e dija se si dhe Ethan nuk te tregoi ty dhe une-"

"Le te shkojme atje , tani."thashe duke treguar nje vend ku nuk kishte njerez.

Shikova Ethan dhe syte e tij moren nje hije dyshimi e ndersa Andrew gulcoi.Isha e nevrikosur se si ai nuk me tregoi kurre qe eshte nje DREQ pjestar i bandes.

"Cfare mutin nuk shkon me ty?Pse je nje mut Djalli?"thashe duke e shtyre ate.

"Mund te ta shpjegoj.E bera per ty."

"PER MUA!Pse dreqin do te kisha nevoje per shokun tim te ngushte ta vendosja ne rrezik per vdekje?!"

"Sepse Ethan nuk mund te te vendoste ty ne rrezik , dhe dolen disa thashetheme qe Jokerat ndodheshin dhe ne shkollen tone prandaj une duhet te isha prane teje gjate gjithe kohes.Keshtu qe u bashkova."

"Me harro mua.Ti nuk kishe pse tu bashkoheshe dhe akoma mund te me mbroje mua."

"Po ti?Jane bere tre jave qekur Ethan te ka treguar qe eshte nje LIDER gangsteresh dhe ti nuk me tregove mutin."

"Mire.Atehere jemi te barabarte."thashe e nevrikosur.

"Moter.Iu bashkova sepse desha dhe te te ndihmoja ty dhe te di se si.Me fal."

"Vetem te lutem ki kujdes."thashe duke e perqafuar.

"Do te kem."

U largova nga perqafimi dhe ecem per tek Ethan."Do te na bashkohesh?"

"Ajo nuk do te na bashkohet."tha Ethan.

"Pse jo?tha Andrew."Ajo mund te behet krahe meje ne gjuajtje."

"Jo."tha Ethan.

"Mire.Do te shkoj me Faith."

"Le te shkojme te hame."tha Ethan.Une pohova dhe ndjeka ate pas per tek tavolina e ushqimit dhe u ula me miqte e tij.Te gjithe ishin miqesore , gazmore gjithashtu.U argetova por erdhi nata dhe ata duhet t'i ktheheshin punes.Winter dhe une shkuam ne nje dhome per te praktikuar si te luftoj dhe te mbroj veten.

"Pra ti mund te luftosh mjaft mire.Ne thjesht kemi nevoje te praktikojme si te presesh."

"Pres!?"

"Nese dikush vjen te te sulmoje ty dhe ti ke nje thike , ti do te dish si t'i presesh ata pa i vrare dhe te kesh mundesi per tu larguar."

Pohova."Gjithashtu ti ke nevoje te mesosh se si te largohesh kur dikush te mberthen dhe se si te arratisesh prandaj le te fillojme tani."

Ne praktikuam gjate gjithe nates se si te arratisesha nga vende te ndryshme dhe ishte e veshtire por do te me duhet te vi perseri neser dhe te praktikojme.

"Engjell , le te shkojme."tha Ethan.

"Ne rregull , faliminderit Winter.Shihemi neser."

"Pafshim Val."tha ajo.

"Uhh.Po djersis."thashe duke levizur trikon time ndersa ecem ne makinen e Ethan.

"Ti edhe pak ia more doren.Por dua te te tregoj se si te gjuash me arme."

"Zott."thashe.

"Nuk eshte aq keq."

"Ahuh."

lovinggrant










The Angel and The Devil Where stories live. Discover now