Pelena te mbushura me thonj🥴

193 15 0
                                    

Ne nuk i treguam gje Grayson per sulmin e Joker naten e Halloween-it dhe kane kaluar dy jave qe nga ajo dite.Mami nuk i pergjigjet ende telefonatave te mia.Po filloj te dorezohem.Eshte me e mira per ate gjithsesi.Nese ajo kthehet , do te lendohet ne nje fare menyre.

"Do te te jap 50."

"Ti do te me japesh 70 , faliminderit."thashe.

"Kjo eshte me e larte se heren e kaluar?!"

"80 atehere."thashe.

"Mire."tha ai.

Ai tundi koken dhe me dha parate.Une qesha dhe i dhashe atij produktin.U largova , po ashtu edhe ai.Shkova ne vendin tjeter e keshtu me rradhe e me rradhe.U ktheva ne depo dhe parkova makinen.

"Hey!"thashe duke ecur brenda.

"Hey!Si ishte sot?"tha Andrew ndersa eca ne sallon.

"Bera 2k."thashe.

"Dreq."tha Aubree.

"Kur mund te filloj te shes?"tha Grayson.

"Kur te behesh 35."thashe.

Ai rrotulloi syte.Refuzova te leja Grayson te bente pune per banden.Shoket e tij merren me keto lloj punesh por une nuk mund ta lejoj ate.Ethan thote eshte ne rregull , une them nuk eshte.Jam nje hipokrite e madhe.

"Oh.Val.Ne donim t'i mesonim Grayson si te ngase makinen."tha Andrew.

"Okay." thashe.

"Eshte ne rregull?"

"Po.Megjithese a mund ta shikoj?"thashe.

"Yea sigurisht."tha Grayson.Ne ecem jashte.

"Nuk do te perdoresh makinen time.Andrew."thashe.

"E di.Mund te perdorim timen."tha ai.

Grayson hipi ne vendin e shoferit.Andrew po i tregonte se si te vepronte dhe ai ndezi makinen.Une menjehere u shqetesova dhe vendosa rripin e sigurimit.

"Mezi vendos kemben tek frenimi."tha Andrew.

Makina filloi te levize dhe Grayson praktikoi si te ndalonte.Ai u perplas kur perdori frenat ne fillim ama me pas ia mori doren.Ai mesoi ca gjëra dhe mund të fillonte të shtypte lehtë gazin.

"Okay.Tani largohu nga parkingu dhe dua qe ti te shkosh tek karburanti."tha Andrew.Syte e mi u hapen te tmerruar dhe shikova ate.

"Je i sigurte?!"thashe.

"Po.Ai mund ta beje."

Grayson filloi te largohej nga parkingu dhe u nis per tek karburanti , pak avash sepse kisha frike nga ai te ngiste shpejt.

"Do na gjobisin per ngarje shume avash te makines."tha Andrew.

"A te shpejtoj?"

"JOO!"

"PO!"

"Andrew ai nuk di si te ndaloi pa u perplasur , si do te-"

"Shpejto pak."tha Andrew duke me injoruar mua.

"Valerie!Mbylle , vetem do ta besh me shume nervoz ate."tha Andrew.Ne filluam te debatonim dhe Grayson i ra borise.

"GRAYSON!"bertitem te dy njekohesisht.

"Te dy ju qepeni dhe me ndihmoni te parkoj."bertiti Grayson.Shikova jashte dritares dhe vura re qe ishim ne karburant.

Andrew dhe une qeshem dhe Andrew ndihmoi ate te parkonte.Ne shkuam brenda dhe morem ca meze.

"Okay , per arsye sigurie.Do te ngas une kur te kthehemi."tha Andrew.

"Te lutem."thashe.

"Nuk jam aq keq."

"Jo ti je mire.Por do te jem duke i bertitur Andrew."thashe.

Andrew qeshi.Ne bleme mezat dhe u kthyem ne depo.Ne i hengrem te gjithe mezat me Aubree , Winter , Jonathan dhe Jeremy dhe epo ata i mbaruan.

"Grayson.Mblidh gjerat se do ikim."thashe.

"Ugh."tha ai.

I thashe mirupafshim te gjitheve dhe i shkruajta Ethan qe po vinim ne shtepi.Shkova tek dera ime.Vura re dicka te bardhe tek goma e makines.Grayson hipi ne makine.Eca per tek goma e makines dhe ishte nje pelene.Isha konfuza ama e hodha tutje.Ne pelene kishte thonj , shume prej tyre.Syte e mi u hapen te habitur.E mora dhe hapa deren e makines time.

"Pse ke nje pelene?"tha Grayson duke qeshur pak.

"Ka thonj ne te."thashe duke e hapur.Mbylla siguresat e dyereve te makines dhe i shkruajta djemeve brenda qe dikush ishte ketu.Grayson mori pelenen dhe e hapi ate.

"Jepi makines."tha ai.

"Cfare?"thashe duke marre Ethan ne telefon.

"Valerie.Jepi makines."tha ai.

Ktheva makinen dhe fillova ti jap.Degjova zhurme ne gomen a pasme te makines.Grayson shikoi gomen.Ishte dhe nje pelene tjeter.Vazhdova t'i jap makines.

"Goma ka per te rene."tha Grayson duke bere panik teksa une po i jepja makines.

"Preferoj me mire qe te kem nje makine te prishur sesa kushdo qofte atje jashte te vi e te na marri ne te dyve."

Shikova ne pasqyren e makines dhe pashe nje makine mbrapa nesh.I dhash makines me shpejt dhe mora kthesa dhe ata po na ndiqnin ne.Goma e makines eshte gati duke rene.

Fillova t'i jap me shpejt makines teksa Grayson po i tregonte vellait te tij ne telefon gjithcka.Po perpiqesha t'i humbisja ata dhe ia dola.Nuk e pashe makinen e tyre dhe i dhashe makines shpejt per ne shtepi.Truperojat vune re makinen time te demtuar dhe me pyeten cfare ndodhi.U tregova atyre dhe ata u alarmuan.Ata na shoqeruan deri ne shtepi.Atje kishte truperoja brenda dhe jashte saj.Me kujtoi naten kur mami me tha qe do te largohej ne nje qytet tjeter.Qendrova afer me Grayson.

"Je i uritur?"e pyeta.

"Jo.Ne fakt jo."

Shfryva dhe eca per ne dhomen e ndenjes.Ishte e rrethuar nga roje cdo pjese e dhomes se ndenjes.Ndeza televizorin.Grayson shkoi ne dhomen e tij por i ndjekur nga truperoja.Ishin 4 prej tyre me mua dhe 2 me Grayson. Ethan duhet të jetë personi më ekstra gjithnje.

Degjova deren te hapej dhe Ethan hyri brenda.

U cova dhe pashe ate.

"Oh Zott.A je mire?"tha ai duke me perqafuar.

"Jam mire.Grayson eshte ne dhomen e tij."thashe.

"Po shkoj ta shikoj.Takohemi ne dhomen tone."tha ai.Pohova dhe ai u ngjit lart.Fillova te fik dritat dhe rojet me ndoqen nga pas.2 prej tyre ndaluan ne fund te shkalleve.Eca drejt dhomes sime dhe hyra brenda.Ata nuk u futen brenda.Por qendruan jashte deres.

U zhvesha duke qendruar vetem me mbathje dhe recipeta.Mora nje lidhese dhe kapa floket topuz.Bera rutinen time si cdo nate dhe degjova Ethan te futej brenda.

"Zemer.A mund tu thuash rojeve te shkojne tek dera e Grayson."thashe teksa ai hyri ne banjo.

"Pse?"

"sepse dua te te bej timin , dhe nuk dua qe ata te degjojne."thashe sensuale.Pashe ate nga pasqyra.Ai kishte nje buzeqeshje.

"Sigurisht mbreteresha ime."

Ai shkoi tek dera dhe u tha atyre te largoheshin.I leshova floket dhe u ktheva nga ai.

Ai qeshi lehte.I hoqa dhe pjesen e mbetur te rrobave ne trup duke i lene te bien ne toke dhe bera kontakt me sy me Ethan.Shikova gjendjen e Ethan dhe dukej shume i eksituar.Mund ta tregoj qe nga ketu.

"Gati?"thashe.

"Me shume se gati."tha ai duke ecur tek une shpejt dhe duke me dhene nje puthje pasionante.

_______________

!Paralajmerim per kapitujt e tjere!

lovinggrant

The Angel and The Devil Where stories live. Discover now