Qesha. "Jo, duhet ta hash të gjithën." Thashë.
"Por eshte e keqe po ta mendosh."
"Thjesht haje Ethan." Thashë.
"Mire.Për ty." Tha ai duke marrë një kafshatë të madhe nga pula e djegur qe ata na shërbyen.
Unë qesha ndërsa ai shtremberoi fytyren dhe e gëlltiti.
"Kjo ishte aq e keqe." tha ai duke fshirë gojën.
"Oh ti mbretëresha e dramës, nuk është aq e keqe."
"Provoje ti njehere këtë."
"E provova. Dhe nuk bëra një fytyrë të vjellash🤢. "Ai qeshi.
"Mirë, le të largohemi nga këtu. "Tha ai duke me zgjatur dorën. Unë buzëqesha. E admirova atë ndërsa paguante për darkën.
"Faleminderit përsëri për pagesen. Por unë do të paguaj mbrapsht. "
"Valerie.Ta prish une ty😂. "
"E urrej te jem e llastuar."
"Shpagimi yt eshte qe po rri me mua. "tha ai duke buzëqeshur.
"Megjithatë kjo është e lehtë "
"Dhe pse është kjo?"
"Sepse edhe une po e shijoj." Thashë duke buzëqeshur.
Ai fërkoi gjuhën me dhëmbët e pasmë, pastaj buzëqeshi.
"Eja le të shkojmë." Tha ai duke u cuar në këmbë. Unë u ngrita dhe ai me zgjati dorën dhe une e pranova atë.
Ai sinqerisht dukej shume i bukur.Kishte veshur këmishë portokalli me xhinse të zeza. Shkuam në zonën e mini golfit.Morëm mjetet e nevojshme dhe shkuam te fusha e golfit.
"Shikoje këtë." tha Ethani ndërsa ishte disa metra larg vrimës.
Unë e pashë me krahët e kryqëzuar. Ai goditi topin dhe ai humbi. Unë qesha.
"Shiko dhe mëso." Thashë duke shkuar te topi dhe godita topin dhe ajo ra në vrimë. Unë qesha.
Goja e Ethanit ishte e hapur. Unë u afrova tek ai. Zgjata doren dhe i mbylla gojen. Ai më veshtroi ndërsa ishim shume afer me njeri-tjetrin. I preka hundën dhe kapa topin nga vrima.
Ai buzëqeshi dhe mori topin e tij ndërsa ecnim në kursin tjetër. Ne luajtëm të gjitha kurset pastaj shkuam te shikonim kartat.
"Tani kjo eshte dicka qe mund ta fitoj." tha Ethan.
Unë buzëqesha. Ai i kishte krahët e tij te mbështjellë rreth meje.Shikuam secilin ndërsa prisnim të iknim.
"Ti ke per te humbur." tha ai ndërsa vumë rripat e sigurimit.
Unë qesha. "Do të shohim. Do të shohim." thash.
Ai buzëqeshi. Instruktori foli për rregullat dhe hapi portën.
"Çfarë linje?" na pyeti ai.
"Linja ime." thashë.
"Jo. Linja ime."
"Më vjen keq djalosh, zonjushat së pari." tha ai .
Unë qesha.
Unë u largova dhe u nisa e para. Ktheva koken dhe pashe qe Ethan ishte mbas meje.Unë qesha.
Tani ishte pranë meje.
"Pesha e lehtë." ai bërtiti.
Unë qesha. Ai më kaloi përfundimisht dhe vazhdonte të më ngacmonte, duke mos më lënë ta kaloja pa e goditur. U kthyem në pikën e fillimit.Ne dolëm dhe ai më shikoi.
YOU ARE READING
The Angel and The Devil
AdventureTe kundertat terhiqen. Hey! This isn't my book but the @lovinggrant🤗