Tetor
Sic tha mami im , ajo u shperngul ne San Francisco mr Michael dhe vajzat e tij.Une jetoj me Ethan dhe Grayson tani.Mami im nuk do t'ia di per mua apo jeten time cfaredo qofte.Akoma dhemb dhe qaj per kete ama jam perpjekur te vazhdoj perpara.Kam shkuar ne misione te vogla me djajte vdekjeprures , duke shitur droge dhe epo duke mashtruar njerez.
"Engjell.Nxito."bertiti Ethan teksa une po laja dhembet.
"Prit."thashe ndersa mbarova.Fshiva gojen dhe zbrita poshte.
Qesha."Aww.Ti ke veshur nje kostum djalli."thashe.
"Dhe ti ke veshur nje kostum vrasesi."
"Ti the te mar nje maske."thashe duke mbajtur masken ne duar.
"Nuk po ankohem.Do doja te provoje te me vrisje mua."
"Ahuh."
Ai pohoi.I dhashe nje puthje e ai i vendosi duart ne vidhet e mia.
Ethan kishte vendosur dy brire djalli me nje veshje totalisht te zeze dhe nje maske ne duart e tij.Ishte nje maske e kuqe me nenkuptimin e djallit.Edhe une kisha nje veshje totalisht te zeze por e hapur ne pjesen e bluzes dhe xhinset me masken.Maska kishte kishte gojen e qepur dhe X tek syte qe dukeshin te qepura , por kur ta ndez do te duket bukur.
Gjithsesi ne kemi maska sepse duke qene se eshte Halloween , te gjithe do te jene te zene ne party ose me rrengje.Bizneset jane te mbyllura per sonte.Perfekte per nje grabitje.Eshte grabitja ime e pare dhe epo do te argetohemi.
"Merrni nje dhome , Zott."degjova Grayson te thoshte.Ndalova se puthuri vellain e tij dhe e shikova ate e turperuar.Ethan qeshi pak.
"Grayson.Nese shkon ne nje party.Nuk dua asnje vajze ktej dhe dua te me njoftosh kur te kthehesh ne shtepi.Me tabletin.Ben mire te jesh ne shtepi rreth ores 11:30pm."tha Ethan ndersa ecem jashte shtepise se tij.
"Okay sidoqofte.Mos u kapni!"
"Oh ik re."tha Ethan.
________
"Okay.Val.Qendro prane meje.Mos guxo te vraposh."tha Ethan teksa hipem mbrapa kamionit.Eshte cmenduri se si disa muaj me pare pashe te njejtin kamion duke kaluar me shpejtesi prane meje ndersa tani jam brenda ne te.
"Djema keni fiks 3 minuta kohe per te hyre dhe per te dale.Okay.Ikni."tha Winter dhe ne u nisem ne destinacionin tone.
"Merr cdo gje qe mund te mbashe ne cante."tha Jonathan.
Pohova.U ngjita ne cati dhe u hodha ne dyshemen e dyqanit.Jeremy shkoi menjehere ne sirtarin ku ruheshin parate.Pashe nje varse shume te lezetshme.
"Dua nje si kjo."thashe.
"Ne rregull."tha Ethan duke thyer xhamin ku mbahej ajo dhe te gjithe bizhuterite e tjera aty dhe i vendosi ne canten time.Eshte si shooping ama nese te kapin futesh ne burg.Ndoqa Ethan tek dhoma tjeter ku mbaheshin me shume para.Ne mbushem cantat tona me gjerat qe pelqyem dhe gjerat per te cilat kishim nevoje.
"Djema largohuni nga aty.Keni nje minut te mbetur."tha Winter nga telefoni.
"Okey okay."tha Ethan.Ne te gjithe shkuam tek litari dhe u ngjitem lart.Hipem ne kamion dhe u larguam.
"Dyqani Jewelry ne rrugen 9th eshte e mbyllur."tha Delilah.
"Deshiron qe te shkojme atje?"
Ajo pohoi.Ethan i shkruajti Winter dhe pashe ate duke u kthyer ne rrugen 9th.Delilah qeshi dhe u ul.Mora canten time tjeter ndersa filluam te afroheshim.
"Ne rregull , ju djema duhet te futeni brenda dhe te dilni.Merrni cfare te doni por jini te shpejte."
Ne u futem brenda dhe me kujdes shkuam tek bizhuterite origjinale dhe jo fallco si tek dyqani tjeter.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Angel and The Devil
AventuraTe kundertat terhiqen. Hey! This isn't my book but the @lovinggrant🤗