Arrita në shtëpi në 1:20 të mëngjesit. Andrew ishte prane meje meqe isha e pire.
"Faleminderit" thashë ndërsa ai më dha ujë.
"Ok. Shihemi nesër. Po qelbesh era alkol." tha ai. .
Qesha e ai bashke me mua dhe u largua.
Ai po merrte makinën time dhe do e kthente nesër , duke qene se do të ikim në qendren tregtare. Me zuri gjumi shpejt.U zgjova të nesërmen në mëngjes me dhimbjen e kokës më të keqe. Kjo është arsyeja pse e urrej pirjen. Bëra dush dhe hëngra. Nëna ime kishte turnin në mëngjes, ndërsa unë kisha te gjithe shtepine per veten time. Fillova të mendoj për ngjarjet e djeshme. Ethan. Ai ishte kaq hott. Me të vërtetë hott. Megjithëse dukej si gangster me të gjitha tatuazhet dhe prerjet e vetullave. Dua te them më pëlqen, por ai mund të mos ishte gangster. Diçka që vura re kur ai u ul në tryezë dhe nxori shpinën muskuloze ku kishte një kurorë të tatuazhuar, ai gjithashtu kishte tattu krahë djalli dhe dy brirë. Vendosa të ndaloj së menduari për Ethan dhe fillova të bëhesha gati meqë Andrew më dërgoi sms për t'u përgatitur.
"Hej budallaqe". tha Andrew ndërsa hipa në makinën time ku ai do voziste.
"Hej, humbës." Thashë duke vendosur çantën time të vogël në tokë.
"Si e ke dhimbjen e kokës?"
"As mos fillo. Mos më ler të bëhem përsëri konkurruese." Thashë duke vendosur rripin e sigurimit
"Nuk mund te te premtoj asgjë shoqa ime më e mirë, më pëlqen të ngas makinën tende." Tha ai duke ndezur makinen.
"Nëse do të paguash për paratë e gazit. Atëherë vazhdo përpara."
"Oh po. Je e mirëpritur, unë e kam mbushur me gaz.
"Oh faleminderit, çfarë do të bëja pa ty."thashe
"Do të vdisje "tha ai qetesisht. Unë qesha. Kur arritëm në qendër, ne kërkuam dyqane ku kishin gjera interesante. Por ne fund përfunduam duke blere në dyqanet tona të rregullta.
"Dreq. Kjo është kaq e lezetshme." thashë duke parë një fustan.
"Bleje atëherë."
Shikova çmimin. "Oouuu , lere fare se është e shëmtuar." Thashë.
Andrew qeshi . I fokusova blerjet ne pantallona dhe bluza. Kam provuar disa nga gjërat qe me hynin ne sy ndërsa Andrew shikonte më shumë rreth dyqanit.
"Andrew, eja bej nje foto me mua." Thashë ndërsa ndalova para pasqyrës.
"Ti ndyrsire bazike." qesha dhe bëra tre fotografi përpara pasqyrës.
"Andrew!" bërtiti një zë mashkulli nga pas nesh ndërsa ecëm në një dyqan tjetër. Ne të dy u kthyem.
"Presley? Çfarë behet vllai?" tha Andrew duke e i dhene nje perqafim vellazeror.
"Si ke qenë or burr?
"Unë kam qenë mirë. Nga ke qenë?" Tha Andrew.
"Oh.Sic e di duke jetuar ne qytet."
"Epo mire." Tha Andrew.
"A është kjo e dashura jote?" Tha i ashtuquajturi Presley .
Ne qeshem. "Jo. Kjo është Valerie, ajo është si motra ime e vogël, por ne nuk jemi të lidhur".
"Epo pershendetje atehere. Une jam Presley . Une dhe Andrew kemi qene ne te njejten skuader futbolli ne 9-vjecare."tha ai.
"Hej Presley." Thashë me ngathtësi.
"Çfarë të sjell përsëri në vendlindje?" tha Andrew.
"New Yorku filloi të bëhej i mërzitshëm dhe i perditshem. Kështu që tani jam kthyer."
"Hej kjo është gje e mirë. Le të shkëmbejmë numrat kështu që mund te kontaktojme dhe dalim ndenje dite. "tha Andrew.
"Oh , ide e mire. "tha ai ndërsa nxirrnin telefonët jashtë.
Unë u mërzita dhe shkova në Snapchat duke parë storyt dhe duke kapërcyer disa."
"Hej Presley. Ne duhet të shkojmë. "tha një zë i njohur. Unë ngrita sytë.
" Valeri? "tha Ethan
"Ethan.Hey." Thashë duke vendosur telefonin tim ne xhep.
"Ju djema njihni njëri-tjetrin?" Pyeti Presley.
"Yeah. Ne u takuam në një parti natën e kaluar. "
"Prit kjo eshte ajo vajza që ti.. "pëshpëriti Presle.Ethan e goditi me bërryl për ta sinjalizuar që të mbylle gojën. Unë ngrita vetullën ndersa Ethani buzëqeshi lehte.
"Nuk po ju bezdisim pra. Ju djema duket se po bëni pazar." Tha Ethan.
"Oh nuk eshte problem. Ishte mirë të të shihja përsëri. ", i tha Andrew Presleyt.
"Edhe mua me behet qejfi qe te pashe. "tha Presley.
" Mirupafshim Val. "tha Ethan.
"Mirupafshim Ethan dhe Prelsey ". Thashë dhe u larguam.
Ethan POV
"Cfarë dreqin ke ti?" i thashë Presleyt.
"Çfarë?!" tha ai.
"Lere fare.Mos e përmend Valerie para djemve."thashë duke ecur.
" Po pse jo? Valerie , Valerie ajo është kaq hott. Unë nuk mund ta humbas shansin të mburrem që kam biseduar me të."
"Dhe nuk do ta kesh shansin kurrë."
" Çfarë e bere tenden dje në parti apo çfarë? "
" Presley , vetëm mbylle dreqin. "
________________
" Pse u vonuat kaq shumë? "tha Delilah kur hymë në depo.
" Na vjen keq. "thashë me sarkazëm, duke u ulur dhe duke u rehatuar.
"Ethan cili është plani për sonte? "tha Jonathan.
"Eshtë një dyqan armësh në cep të rrugës së 17-të dhe Monroe. Ne mund të vjedhim rreth 15 armë dhe te marrim paratë në ndërtesë. "thashë duke u ngritur dhe vendosur hartën në tryezë, e vendosur shenjestrat.
"Si të dalim? "Pyeti Winter. Unë i hodha një vështrim. Ajo u ul poshtë.
"Ne dalim nga çatia. Unë e di saktësisht se ku është, pasi të jemi në çati ne zbresim nga shkallet që jane në anën e pasme, dhe rreth cepit do të jetë makina jonë , e cila meqë Winterit i pëlqen të dalë, ajo mund të jetë shoferja .Duhet të vozizesh shpejt, pa ngatërresa."
"Kush do te marri pjese?"
"Do të jem Unë, Delilah dhe Presley. Jonathan do të jesh në bagazhin e kamionit me një armë nëse policët shfaqen. "
"Po ne? "Tha Jeremy.
"Jeremy, Aubree, Giselle, shkoni në stok dhe shesni mallrat.
"Të gjithë ne rregull? "
"Po zotëri." Thanë ata.
Ne u larguam për t'u përgatitur ndersa Feith qëndroi ulur në tryezë.
"Dhe Feith, ti mund të më presësh në dhomën e gjumit , pa rroba mundesisht, gjithsesi mund ti eliminoj edhe ne nje menyre tjeter" i thashë duke i shkelur asaj njerin sy .Ajo buzëqeshi. Unë ika për tu bërë gati.
I'm back !!!🤪
Si po ju duket libri?
YOU ARE READING
The Angel and The Devil
AdventureTe kundertat terhiqen. Hey! This isn't my book but the @lovinggrant🤗