Kembimi😣

186 17 5
                                    

!PERMBAJTJE E NDJESHME!

Me erdhi nje sms dhe menjehere e hapa.

'jemi ne depon e Jokerave.Valerie eshte ne dhomen e erret , *adresa e depos*
~Shoqja e femijerise se Valerie, Aria~'

E lexova ate dy here.Vrapova per tek vendi ku ishte Andrew.

"Andrew!Kush eshte Aria?!"bertita.

"Aria?Oh!Aria ishte shoqja ime dhe Valerie ne shkollen fillore."tha ai."Pse?"

"Gjeta Valerie."thashe.

Valerie's POV

"Pershendetje vogelushe."tha zeri dinak i Kaiden.

Shikova tutje nga ai ndersa ai erdhi perballe meje.Ai me hoqi fashon qe mbaja ne goje.

"Si eshte plaga jote?"tha ai duke vendosur doren ne kofshe , ne pjesen ku nuk e kisha prere.

Une peshtyva drejt tij."Mos me prek.Nuk jam e jotja."

"Ti ke qene gjithmone e ashper, por une di pjeset e tua delikate."tha ai."Si eshte bebi i Ray.A e keni marre vesh gjinine?"shikova ate.

"Ray nuk ka femi."

"Mos me genje mua.Ti e di qe e urrej kur ti genjen."

"Ai nuk ka!"

"Shhh vogelushe."

Ai ishte me te vertete po ma menderos mua.Vetem dua ta qelloj ate.

"A ke menduar per pergjigjen tende akoma?"

"Eshte ende nje jo , Kaiden."thashe.Ai u cua ne kembe i zemeruar dhe me gjyajti mua.Duke bere faqen time te nxehte dhe te formohen lot ne syte e mi.Ai mori fytyren time me force dhe me beri qe ta shikoj ate.

"Shiko.Nuk dua t'ia di per te dashurin tend te vogel.Ti do te jesh e imja pergjithmone.E kuptove?"

"Shkofsh ne ferr."thashe.

Ai me leshoi dhe filloi te largohej.

"Pavaresisht sa fort perpiqesh."tha ai.Degjova deren te mbyllej.Ula koken posht ne humbje dhe fillova te qaj perseri.Per te njeqinden here te dites qe kaloi.Nuk e di as cfare kohe eshte.Por nga e vetmja dritare mund te shikoj qe Dielli ishte gati ne te perenduar.Ata nuk kane per te me gjetur kurre.Do te vdes ketu.

Ethan's POV

"Dua te vi."tha Grayson ndersa fillova te behem gati.

"Jo.Nuk mund te te rrezikoj te lendohesh."thashe.

"Ethan!Ajo eshte mami im."

"Grayson.Jo."thashe."E di qe e do aq shume sa edhe une , por nese dicka shkon keq , dua qe ti te marresh te gjitha parate ne kasaforten time , largohu larg larg larg nga ketu , dhe asnjehere mos u kthe ketu.Nese une apo Valerie nuk rikthehemi , ti largohesh.Nuk dua t'ia di.Ti largohesh prej ketu."

Ai pohoi dhe shkoi brenda me truperojat mbrapa tij.Mbylla deren.

"Ne rregull jemi gati boss."

"Me jep vetem nje sekond."thashe dhe vrapova brenda dhe gjeta Grayson.Perqafova ate.

"Te dua Okay.Okey vlla."peshperita une.

"Edhe une te dua."

Ai shfryu duke qare dhe une u largova tek makina.15 makina te tjera jane me ne , mbushur nga Djajte.

"Cili eshte plani?"tha Jonathan.

"Vrasim cdo person atje , derisa te gjejme Valerie."thashe.

Te gjithe kishin te pakten 4 arme me vete dhe municione.Ferri ne Toke ka filluar.

The Angel and The Devil Where stories live. Discover now