Nje emer🤐

280 17 1
                                    

Tani ishte mesi i marsit, dhe une me Ethan jemi gjate gjithe kohes së bashku. Por akoma nuk i kemi vene nje emer lidhjes sone. Dua te them ne dalim gjate gjithe kohes bashke , per pak do isha bere e tija ,por nëna ime trokiti në derë. Njerëzit që po vjedhin dhe plaçkitin lene te njejtat mbishkrime si dy netët më parë. Djajtë vdekjeprurës, por ata quhen Diablos qe ne Spanjisht do te thote djajtë. Gjithashtu kreu i bandës quhet diablo. Logoja e tyre ka brirë dhe krahë djalli. Unë shkova për ta parë atë me Andrew duke qene se Andrew është aq i fiksuar me ta. Simboli dukej i njohur, por nuk e dija nga e kam pare. Por ka dale një bandë të re në sipërfaqe. Jokerat qe do te thote shakataret. Ata mbuluan logon e djajve vdekjeprurës muajin e kaluar me një joker të madh.

"Valerie. A do vish ne party këtë të shtunë. Apo ke plane me te dashurin tend?"tha Fabiani duke ecur me mua nëpër korridor per te shkuar tek dollapet tane ku me pas do iknim ne shtepi.

"Po , do vi. Por do marr dhe Ethanin me vete. Je ne rregull? "Pyeta.

"Po.Ama vetem nese me prezanton me te , une nuk e kam takuar akoam."

" E di, vetëm Andrew, Ray dhe Jessica e kanë takuar atë."

"Po. Ata thonë se i dashuri yt i vogël është një burre i vertete."

"Fabian, ew." Thashë.

Ai qeshi.

"Mirë, shihemi të shtunën me shpresë." Tha ai.

"Do të jem atje."

" Faleminderit ".

I dhashe nje puthje nga larg dhe ai e gjuajti atë.

"Ik mbytu." Thashë.

Ai qeshi.

"Jam duke bërë shaka. Te dua shtrig"

Unë buzëqesha dhe kapa çantën time.Dola jashtë dhe pashë Ethan jashtë në makinën e tij .

Buzëqesha.

"Hej hottie." Thashë duke hipur makinën e tij.

"Hej." tha ai duke u zgjatur drejt meje dhe me dha një puthje.

"Si shkoi shkolla?"

"As mos e permend. Mësuesit e mi po tregohen më të rreptë , me kuptimin e plote te fjales që ata kanë edhe 2 muaj për ta bërë jetën tonë nje ferr. " thashë duke vendosur rripin tim të sigurimit.

Ai qeshi.

"Jam aq mirënjohës që nuk shkoj në shkollë." tha ai duke u larguar nga horizonti i shkollës.

"Uhh. Mistrec me fat."

Ai buzëqeshi.

"Hej. Me kane ftuar ne nje party kete te shtune.A deshiron te vish?"

"Ehm po pse jo." Tha ai duke vendosur dorën në kofshë. Unë buzëqesha butë. Ai ndezi radion dhe vendosi nje këngë me ze te ulet. Mberritem në shtëpinë time.

"Mirupafshim." i thashë duke i dhënë një puthje në faqe, por ai ktheu fytyrën. Unë buzëqesha dhe fillova t'ia kthej puthjen.

"Ethan. Duhet të iki. Duhet te iki ne pune per 30 minuta."

"Thuaju qe je semure. Ne mund të ikim në shtëpinë time dhe të bëjmë atë që nuk mundëm javën e kaluar. "

"Do të doja shumë, por më pëlqen të eci. "Thashë duke i dhënë një puthje dhe duke hapur deren e makinës."

Ai qeshi.

"Cfare ndodhi ke mbledh energji?"

"Unë mund të ta tregoj por ti po luan "tha ai.

The Angel and The Devil Where stories live. Discover now