Kanë kaluar rreth dy javë që mbas vjedhjes në qendren tregtare.
Kam marre nje jave pushim nga menaxheri im , per te mbledhur veten.
Nëna ime nuk më lejon të dal nga shtëpia pas orës 10:00 të mbrëmjes gjë që shkatërron fundjavat e mia."Mami. Unë jam duke shkuar në një parti." thashë duke veshur këpucët e mia.
"Valerie. Te jesh në shtëpi në 10:00 " rrotullova sytë.
"Mami. Të lutem. Kanë kaluar dy javë. Ata djem qartë po benin blof."
"Val.Te lutem. Unë nuk mund të rrezikoj qe dicka e keqe te te ndodh."
"Mami. Unë do të jem me Andrew dhe Raymond. Ata jane pjese e futbollit. Ata mund të më mbrojnë. "Thashë.
Ajo psherëtiu." Të lutem mami. Më lër të qëndroj të paktën deri në orën 01:00. "
"Mire. Por qëndro pranë Andrew. Ai është më i kujdeshem se Raymond. "Tha ajo duke vepruar për të përkulur muskujt e saj.
Unë qesha." Faleminderit mami. " thashë duke i dhënë asaj një puthje në faqe.
" Ki kujdes. "
" Do te kem. Të dua. "
Mbylla deren dhe shkova në shtëpinë ku do behej parti. I dërgova një mesazh Andreas për të parë se ku ishte.
"RAWR" bërtiti një zë jashtë makinës sime. Unë bërtita dhe u hodha perpjete. Shikoj nga dritarja e bezdisur. Ishte Raymond. Hapa derën e makinës sime. Ai ishte duke qeshur.
"Mos u bëj kështu." i thashë duke e shtyrë lehtë.
"Më vjen keq. Thjesht u hodhe shumë lart." tha ai.
"Te urrej. "Thashë.
Ai vazhdoi të qeshte ndërsa ecnim në shtëpi. Dera ishte e hapur, kështu që ne u futem brenda. Muzika rap luante nderkohe qe shume po kercenin. Ne shkuam në kuzhinë dhe pamë pijet. Pije nën moshë. PO !
"Ma mbushni ." thashë duke kapur një gote.
"OH PO." Tha shoqja ime e cila ishte tashmë e dehur ndërsa ma mbushte. Ne ikem atje ku të gjithë ishin dhe u ulëm në divan.
"VALERI! VAL! EJA KERCE ME MUA! Bërtiti e njëjta mike që me mbushi goten time, Jessica.
Piva pjesën tjetër të alkoolit dhe u ngrita, duke bërtitur për Xhesikën. Ne filluam të kërcenim, Andrew dhe Raymond u bashkuan gjithashtu.
"Hej! Po iki te marr nje pije tjeter ." u bërtita miqve të mi mbi muzikën. Bëra rrugën për në kuzhinë dhe mora nje pije tjeter.
"Valerie! Eja të luash." Bërtiti një shoku im i klasës. Princeton. Ne ishim miq, por jo miq te ngushte.
"Prince.Cdo gje mire?" i thashë duke i dhënë atij një shtrëngim tipik duarsh .
Ata po bënin një lojë pijeje. Duhej të pinim alkoolin dhe ta hidhnim goten plastike.
"Oouuu dua të luaj. Kunder kujt jam?"thashë.
" Kunder meje! " bërtiti një zë të thellë që ishte mjaft i lartë. Shikova konkurrentin tim. Dreq , ai ishte kaq hot. Ai kishte një xhaketë xhins dhe poshtë tij ishte një bluzë gri. Ai kishte një nofull të daltë dhe sy të bukur kafe. Ai kishte një prerje në nje vetull që thjesht e bënte atë njëqind herë më tërheqës. Syte tane u takuan.
"Mirë. Pesë gota. Kush fiton, fiton?" Tha Princeton.
Ai më pa në sy. Beri nje fytyre djallezore dhe buzëqeshi.
YOU ARE READING
The Angel and The Devil
AdventureTe kundertat terhiqen. Hey! This isn't my book but the @lovinggrant🤗