U prehte ne paqe🙏

368 18 19
                                    

Hipa ne ambulance me Ethan ndersa ata po i vendosnin gjera Ethan dhe i dhane shpejt ambulances per ne spital.Qajta teksa shihja ate ne kete gjendje.

"Zonjushe te lutem qetesohu."tha nje infermiere teksa ne hynim ne spital dhe une isha duke qare si e cmendur dhe nuk mund te pushoja.U ndjeva sikur nuk mund te merrja fryme.

"Zonjushr.Merrni fryme."degjova nje infermiere dhe pastaj cdo gje u be e zeze.U zgjova dhe pashe nje drita te bardhe.Mbylla syte perseri dhe ktheva koken dhe i hapa perseri.Atje ishte nje perde.Shikova rrotull.Isha ne nje dhome spitali.Isha e lidhur me mjete IV dhe të gjitha llojet e gjërave.

"Infermiere ajo u zgjua."degjova nje ze.

"Andrew?"thashe.

"Val.Je mire.Cdo gje eshte ne rregull."tha ai duke mbajtur doren time.

Infermierja hyri brenda dhe foli me mua ne lidhje me cfare ndodhi.Genjeva per gjithcka dhe thashe qe u futa ne nje sherr.

"Zonjush.Sanchez nuk mund te luftosh , kur ti je duke pritur."tha ajo.

"Cfare?"thashe konfuze dhe e shokuar nga cfare ajo po thoshte.

"Ne berem ca teste Zonjush.Sanchez , je shtatzane.Urime."

"Eshte bebi mire?Ka vdekur?"pyeti Andrew i shqetesuar.

"Jo.Eshte ne rregull."

"I dashuri im.Ethan Dolan.Ku eshte ai?Kam nevoje ta shikoj."thashe shpejt.

Andrew dhe infermierja shikuan njeri-tjetrin.

"Zonjush.Sanchez.I dashuri juaj humbi shume gjak edhe ai nuk nuk..."cdo gje mbas asaj qe degjova ishte e tepert. Ndjeva zemrën time të thyer duke ndjerë të gjithë gjënë. Ndjenja ishte e tmerrshme.Ishte e tmerrshme.Syte e mi u mbushen me lot.Andrew u ul ne krevat me mua dhe me perqafoi.

"Edhe mua do te me mungoje."peshperiti ai.

"Grayson.Ku eshte Grayson?"thashe.

"Ai eshte jashte.Ai nuk e di."

"Me nxirr prej ketyre gjerave."thashe.

"Zonjushe nuk mund ta bejme kete gje."

"Me nxirr prej ketyre gjerave ose do te behem e dhunshme."bertita.Ajo beri shpejt cfare i thashe.

"Me jep ato."thashe rrembyer rrobat e mia Andrew.Ishin me gjak por kisha nevoje te shihja Grayson.Duhet te sigurohesha qe ai ishte mire.Largova te gjithe nga rruga ime dhe vrapova atje ku ishte dhoma e Ethan.Ai ishte atje i mbuluar.Fillova te qaj.U ktheva mbrapa dhe pashe per Grayson.U ktheva ne qoshe dhe pashe ate vetem duke pritur.Ai ishte duke qare.

"Grayson."thashe.Ai ngriti koken.Ai vrapoi drejt meje dhe me perqafoi.Fillova te qaj.

"Oh Zoti im.Fal Zotit qenke mire."thashe.

"Si eshte Ethan?"tha ai.E perqafova me shume.

"A-ai...ka vdekur."thashe duke e perqafuar me shume.Ai filloi te qaje teksa e mbajta ate.Ndjeva krahe rreth meje dhe ngrita koken.Andrew po na perqafonte.Une qajta dhe qajta dhe qajta , derisa nuk mund te qaja me dhe kisha nje dhimbje koke nga te qarat.

Nje jave me vone

"Gati te shkojme?"thashe une bute.

Grayson ishte ulur ne krevatin e tij.Ai kishte dicka ne duart e tij.U ula ne krevatin e tij.

Ai kishte nje foto te familjes se tij.Pashe nje lot te binte ne xhamin e kornizes.

"Me mungon shume ai."tha Grayson.

"Edhe mua me mungon."thashe duke bere me te miren time per te mos qare.

"Eja."thashe bute duke marre doren e tij.Ne ecem poshte dhe u futem ne makine qe po i jepte nje nga rojet.

Ne shkuam ne varreza dhe pjestaret e djajve ishin atje.Pashe Aubree.Ajo po qante.Shkova tek ajo dhe e perqafova.Fatmiresisht ajo nuk reagoi keq kundrejt meje.

"Me mungon ajo."

"E di."thashe bute.Atje ishin dy varre.Jonathan , Presley , dhe Jeremy po ulnin arkivolin e tij.Miliona kujtime mbushen mendjen time.Buzeqeshja e tij e embel , ai do ta bente kaq rralle , kur une do te perqafoja ate ai do te bente rrathe ne kurrizin tim.Mendja ime u be zi kur kujtova ate duke vdekur ngadale ne krahet e mi.Qava teksa pashe , pastorin duke thene disa fjale.Perqafova Grayson.

Duhet te isha une.

Pashe arkivolin tjeter.Ishte e bardhe.Fiks si floket e saj.Fillova te qaj teksa kujtoja shoqen time.Ajo ishte aq e kujdesshme dhe gazmore dhe e cmendur.Ajo e donte Aubree , ajo donte te martohej me te , te adoptonin femije , dhe te largoheshin prej ketu.

Eshte faji im.

"Winter Marie Johson dhe Ethan Grant Dolan u prehshin ne paqe."tha prifti duke mbyllur biblen.

Te gjithe u mblodhen me pas ne shtepine time.Nuk mundesha me gjithcka.Eca lart per ne dhomen time dhe mbylla deren.Shkova ne dollapin tim.Pashe uniformen e shkolles se mesme te Ethan , ai tha qe donte te behej nje futbollist ne vitin e pare.E mora.Fillova te qaj.Mora nje jastek nga krevati im dhe e hodha ate.Hodha dhe disa jastek teksa qaja.I gjuajta krevatit shume here.Kur u qetesova se hedhuri dhe gjuajturi gjera Andrew u fut brenda.

"Cfare ndodhi ketu?"tha ai.

Shikova poshte.Ai u ul prane meje dhe me perqafoi.

"Eshte ne rregull.Eshte ne rregull."tha ai.

"Jo nuk eshte!DUHET te isha une!ISHA KAQ AFER!Ai do te ishte gjalle tani.Ai do te ishte ketu!"bertita.

"Mos e thuaj ate."tha Andrew.Zeri i tij po dridhej.

"Eshte faji im qe Winter vdiq po ashtu.Shoqa ime e vetme dhe ajo vdiq!PER FAJIN TIM!NESE NUK DO ISHA AQ BUDALLAQE!"bertita.

"NUK ESHTE FAJI JOT VALERIE!"bertiti Andrew.

E mbylla dhe ai me perqafoi perseri.

"Pse?Pse ai?Pse ne?"thashe duke qare.

"Nuk e di."

________________

Fund.
________________

Jo te gjithe historite kane nje fund te lumtur.

adelajda1blogg_story

Ju falenderoj te gjitheve per mbeshtetjen qe me keni dhene ne kete liber dhe shihemi perseri  , nese do deshironi te lexoni librin tjeter qe do nis.

Much love , Ela❤

lovinggrant thank you ❤

The Angel and The Devil Donde viven las historias. Descúbrelo ahora