İyi okumalar !
1.BÖLÜM
"TAŞINMA VE TANIŞMA"Günlerdir mutluluktan gözüme uyku girmiyordu.Tıpkı ruh halim gibi her yer güneşliydi, hava sıcaktı,çocuklar özgürce koşup yuvarlanıyordu.Sonunda bende özgürlüğüme gitmek üzereydim.Aylardır evden çıkmamıştık hayallerimiz için.En yakın arkadaşım Serayla beraber kurduğumuz hayallere ulaşmak icin son adımlar kalmıştı artık.Lise son sınıfta kendimizi eve kapatıp bu hayallerimiz için çok çalışmıştık.Yeri gelmisti birimiz düşmüştü diğeri kaldırmıştı yeri gelmişti birimiz dibe çökmüştü diğerimiz sözleriyle inancıyla ellerinden tutup umutla kaldırmıştı.Ve şimdi de üniversiteyi kazandığımız şehre Eskişehir'e gitmek için yola çıkacaktık.
Evimiz çoktan hazırdı. İki hafta önce gidip kıyafetlerimiz hariç her şeyi yerleştirmiştik. Şimdi bize kalan oraya temelli gidip taşınmaktı ve o günde gelip çatmıstı sonunda.Bavulum zaten hazır kapının yanında bekliyordu. Kahvaltı yapar yapmaz ailemle vedalaşıp bavulumla beraber evden çıktım. Serayla beraber evimizin yanındaki parkta buluşacaktık.Orda olmadığını görünce tam telefonu cebimden çıkarırken bavuluyla beraber bana doğru koştuğunu gördüm.
"Geldim geldim çok bekletmedim değil mi?"
"Hayır bende şimdi geldim hadi hemen gidelim. "
Birbirimize sonunda başardık der gibi güldükten sonra sohbet ede ede otobüse yetiştik.Tüm yol boyunca hayallerimizden bahsedip müzik dinleyip birazda uyuduk.
Nihayet yol bittiğinde başka bir otobüsle yaklasik on beş dakikada evimize vardık. Evimiz ne çok küçük ne çok büyük bir evdi.2+1 gayet hoş manzaralı insana baktıkça huzur veren mütevazı bir evdi.Eve girip kendimi koltuğun bir tarafına attım serada aynı şekilde diğer tarafına atladı. Bir şarkı açıp gözlerimizi kapadık. O anki huzur inanilamazdi ve biz bunun keyfini sonuna kadar çıkarmak istiyorduk.Bir süre koltukta yatıp dinlendikten sonra oturur pozisyona gelip seraya döndüm.
" Hadi kalkta bağıra bağıra şarkı söylerken kıyafetlerimizi yerleştirelim."
Sera gülüp kabul etti.
" Sen başla ben şarkı açıp geliyorum."Dediğini onaylayıp kendi odama girdim ve kapıyı sonuna kadar açtım. Bavulumu açmaya çalışırken sera Yüksek Sadakat grubunun "haydi gel içelim" şarkısını açtı.Kapı sesinden odasına girdiğini anladım.
"BAŞLIYOR MUYUZ?!" diye bağırmasına aynı şekilde bağırarak karşılık verdim.
" BAŞLIYORUZ!"
Bir taraftan bağıra bağıra şarkı söyleyip bir taraftan kıyafetlerimizi yerleştiriyorduk.Arada sırada şarkıya fazla kaptırıp salona gidip gözlerimizi kapatıp hiçbir şeyi umursamadan deliler gibi dans edip dönüyorduk.Normalde 1 saatte bitecek işi anca 3 saatte bitirebilmistik ama buna değerdi.
İşimizi bitirince kahvemizi hazırlayıp balkonumuza çıktık.Balkonumuz çok büyük değildi.Ama bize nefes alabileceğimiz ufak bir yer yeterdi zaten. Bir tane beyaz masa ve 4 tane beyaz sandalye vardı üstlerinde yumuşak yastıklar vardı.Balkonun duvarlarındaki raflarda bir kaç çiçegimiz de vardı. Kendimizi sandalyeye bırakıp rahatladıktan sonra lafa giricekken yan komşularimizin şarkıya başlamasıyla sustum.Balkonlarimiz bitişikti sadece arada duvar vardı.biraz eğilip bakılsa görülücek gibiydi. Şarkıyı söyleyenlerin seslerinden çıkardığım kadarıyla 2 tane bizim yaşıtlarimizda erkekti. Serayla beraber sessiz ve sakince onları dinledik. İlk günümüz ancak bu kadar güzel olabilirdi. Şarkı bittiğinde onlara lütfen durmayın diye bağırmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYMENALOUS
Teen FictionYa hayatın bize verdikleri ile geçinmeliydik ya da bize veremediklerinin peşine düşmemiz gerekiyordu. İki yakın arkadaş ve onları bekleyen yeni bir hayat. Peki, bu yeni hayata ayak uydurabilecekler mi?