2.BÖLÜM

153 87 28
                                    

İyi okumalar !

2.Bölüm

Asansörden inip Kaanlarla ayrılınca evimize girdik.Odama girip üstüme rahat kıyafetler geçirdikten sonra, makyajımı çıkardım.Daha ilk günden tanıştığım insanların yanımızda yaşaması ne kadar büyük bir tesadüftü.Ağır adımlarla salona gidip Sera'nın yanına oturdum.

"Oğuz'un o kızlar biz olduğunu öğrenince verdiği tepki çok komik değil miydi?"

"Baksana resmen şaka gibi yanımızda oturmaları yetmiyormuş gibi bir de şarkı söyleyen de onlarmış."dedim saçlarımı toplarken.

"Gerçektende inanılmaz şanslı mıyız şanssız mıyız zaman göstericek artık."

"Umarım iyi insanlardır, şans bizimde yüzümüze bir kere güler."

"Ee peki dur tahmin edeyim sevgili olsan bu Ege olurdu."
Sera aniden böyle deyince bir anda yanaklarımın kızardığını hissettim.

"Bak ya nerden çıktı şimdi bu ilk günden."

"Kanka ben hissederim bilirsin daha kafeye girerken anladım ama bi an Gizem sevgilisi mi diye korkmadım değil."

"Demek öyle o zaman sen biriyle sevgili olsan bu Kaan olurdu tam tipin bende siz yan yana oturunca aranızdaki çekimi hissettim bu arada nasıl tanıştın sen onlarla."

" Beni biliyorsun arkalarda bir yerde tek başıma otururken Kaan geldi oturdu yanıma, hiç konuşmadı sonra Oğuz ders bitiminde geldi durmadan konuştu Kaanla yan yana oturduğumuzu görünce arkadaş olduğumuzu sandı.Baktım susmadan devam ediyor sonra Kaan ile başımızın etini yiyince bi anda aralarında buldum kendimi."

"Bir tane daha ev arkadaşından bahsettiler sanki adı neydi onun belki onunla da tanışırız."

"Atakandı galiba tam bilmiyorum öğreniriz bi ara. "

Serayla bir süre sohbet ettikten sonra ikimizde odalarımıza gidip yattık.Yorganımı ev sıcak olmasına rağmen yine yüzüme kadar çekip bugünü, geleceği ,beni bekleyen iyi ya da kötü hayatı düşünerek uykuya daldım.

Uyandıktan sonra beş dakika telefonuma bakmamın ardından siyah pantolonumu giyip üstüne ince bordo kısa kollu gömleğimi geçirdim.Hafif makyajla, kolyemi takıp mutfağa gittim.Sera'da mutfakta bir şeyler hazırlıyordu.

"Bugün çıkışta direk alışveriş yapmaya gidelim."

" Tamam."

Hızlıca kahvaltımızı yaptıktan sonra evden çıkıp asansörün düğmesine basıp beklemeye başladık.Serada bende çok uykulu olduğumuz için konuşmadan sadece yapmamamız gereken işe odaklanmıştık ki ikimizde bir sesle irkildik.

"Günaydın kızlar."

Kafamı sesin geldiği tarafa çevirince ayakkabılarını giymeye çalışan Oğuz ve kapıyı kilitleyen Kaanla karşılaştık. Oğuz'a " Günaydın" diye cevap verdim. Ayakkabılarını giyip yanımıza geldiklerinde asansör açıldı ve hep beraber içeri girdik.

"Çıkışta napıyorsunuz yine bir yerlere gidelim mi bildiğim çok güzel bir yer var. "dedi oğuz

Sera " Bugün gelemeyiz alışverişe çıkmamız gerekiyor hiçbir şey almadık daha." diye cevapladı.

" O zaman akşam eve yakın bir yerde yeşil alan var gitarimizi alırız, Ege'yle Gizemi de çağırırız şarkı söyleriz,kafa dinleriz havalar soğumadan. "
Oğuz'un bu dediği hepimizin hoşuna gidince onayladık.

HYMENALOUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin