14.BÖLÜM

79 52 40
                                    


                         İyi okumalar!

Kaan kızın elini tutmasıyla anında çekip gözlerini bana dikmişti.Bense umrumda değilmiş gibi davranmaya çalışmıştım.Sonunda kız Kaan'a sarılarak sahneden inmiş sadece Kaanlar kalmıştı. Kendimi daha fazla tutamayarak"Pişman olacağı şeyler yapıyor."demiştim İzem'in kulağına.

"Şuan yanlış anlıyorsun bence sadece arkadaşlar."diyerek biraz da olsa beni rahatlatmıştı.Ben biraz daha İzem'le konuşurken Kaan ve Ege sahneden inip yanımıza oturmuştu.Oğuzsa sahnede kalmış mikrofonu alarak konuşmaya başlamıştı.

"Evet bu şarkıyı dört kişi için söyleyeceğim dans etmezseniz bozuşuruz."şaşkınca Oğuz'u izlerken o şarkıya girmişti bile.İzemlere döndüğümde Ege İzem'e elini uzatmış İzem'de biraz itirazla eli tutup dansa kalkmıştı.

"Seni kaldırmak içinde bu kadar ısrar gerekiyor mu? İki arkadaş ne çok benziyorsunuz."

"Dans etmek istemiyorum."dedim gözlerine bakarak.Kızla olan yakınlığı gerçekten de sinirimi bozmuştu ama ona belli etmekte istemiyordum.

"Eğer benimle dans edersen vizeleri geçmeni sağlayacak notları veririm."

"Zaten verdin."

"Onlar değil başka."Kaan'ın ikna çabaları biraz da olsa beni güldürmüştü.Daha fazla ısrar etmeyip dans etmek için kalkmıştım.İzem Ege'nin göğsünün biraz üstüne yaslanmış Ege'de İzem'in beline sarılmıştı.Acaba bir gün bizde böyle olabilir miyiz diye düşünürken Kaan'da elleriyle belimi sarmıştı.Ellerimi omzuna atıp başka taraflara bakmaya çalışırken o kendine daha da yaklaştırıyordu.

"Ne zaman hazır hissedersen Sera."

Yüzümü bu kez tam yüzüne çevirmiştim.
"Bekleyeceğim."diye devam etti.Ne diyeceğimi bilemediğim için sesimi çıkarmadan omuzlarındaki ellerimi boynunda birleştirdim.Bir kaç dakika sessizce dans ettikten sonra şarkı bitince yerlerimize geçtik.

İzem'in Ağzından

Gece boyunca grubumuzdaki erkekleri dinleyip içeceklerimizi içmiştik.Bütün sevdiğim yakın hissettiğim insanlar yanımdaydı.Ege ile yeni başlamamıza rağmen oldukça sıcak ve yakındık.Yanımda oturuyor ara sıra bana bakıp gülüyor sonra tekrar sahnedeki insanları izliyordu.Farketmediğimi düşünüyordu sanırım ama ben farkediyordum ve içten içe gülmeme neden oluyordu.

Sera"Hadi kalkalım artık yarın pazartesi."deyince erken dersimiz olduğu için bende onu destekledim.

Günlerim dolu dolu geçtiği için bir taraftan seviniyor bir taraftan da yoruluyordum.Ama iyi ruh halim sayesinde hemen toplarlanabiliyordum.Hep beraber evlere dağıldıktan sonra Gizem'de bizim eve gelmişti.

"Kızlar kıyafet getirmedim kalacağımı bilmiyordum biriniz verirsiniz."

Gizem'e odamdan bir eşofman ve sweat alıp vermiştim.Bende giyinmek için tekrar odama gitmiştim.Hızlıca rahat bir şeyler giyindikten sonra içeri kızların yanına girdim.Sera çoktan hazırlanmış kahve bile yapmaya başlamıştı.

Gizem küpelerini çıkarırken bir taraftanda "Eveet kızlar gecesine hazırız bence ne dersiniz."diye yükseliyordu.

"Hazırız evet ama önce alın bakalım kahveleriniz."diyerek kahvelerimizi uzatmıştı.Fincanımı alıp koltuğa geçmiştim arkamdan kızlarda gelip artık ne yaptığımızı anlatmam için söyleniyorlardı.

"Ee başla İzem."

"Aslında çokta fazla bir şey yapmadık.Dün gece ilk defa beraber uyuduk.Sabah evde kahvaltı bile yapamadan beni bir tane mekana götürdü çok seviyormuş orasını."

HYMENALOUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin