• Kristina Devit •Elena-"boga mi nije ti los hotel nadja,ko da smo u raju"
Nadja-"istrazila sam malo dok smo dolazile,a kris je obezbedila sve"
Kistina-"najbolji hotel u budvi,sta da vam kazem cure"
Slegnem ramenima i uzmem svoju torbu za plazu. Stavim naucare.
Elena-"idemo na rucak?"
Nadja-"ja nisam gledna"
Kristina-"ma idemo na plazu! Jescemo elena!"
Elena-"jao dobro"
Izasle smo iz mog apartmana,i uputile se ka plazi. Jos na samo putu su nas muskarci odmeravali. Hehehe.
Elena-"sta se cerekas?"
Okrenem se ka eleni i namignem joj. Ocima joj pokazem na muskarca sa jako dobrim plocicama.
Elena-"khm...hehehehe"
Kristina-"hahahahahahahahaha...smejes se ko konj"
Elena-"hahahahahahaha...kaze mi nilski konj"
Kristina-"ti si tako ljigava"
Nadja-"alo zene sta vam je?"
Elena-"nadja je ona panda mama"
Ja i elena se cerekamo a nadja nas gleda ljuto. Ne izdrzi a da se ne nasmeje. Naravno lude smo ko struja.
Nadja-"eno plaze"
Okrenemo se i pogledamo u plazu ispred nas.
Kristina-"koliko muskaraca,boga mi,vredi ova budva"
Elena-"idemo u lov!"
Kristina-"ja za promenu hocu nekog crnog sa zelenim ocima,i telom ko od boga datog"
Elena-"ti ne volis crne likove"
Kristina-"za promenu!"
Nadja-"naravno,bojan je plav sa cokoladnim ocima i telom ko od boga,a ona oce da se razvede jer eto tako,sto da ne!"
Udarim je po dupetu. I zapretim prstom.
Kristina-"hehehehehehe...nisam ja udata...hehehehehe...ja ovako mlada udata? Hehehehe"
Nadja me gleda ko da sam neko zlocin pocinila dok mi elena drzi fige.
Nadja-"ubice te bojan"
Kristina-"bojan? Koji bojan? Ja ne znam ni jednog bojana"
Nadja prevrce ocima. Spustile smo se na plazu. Uzele smo lezajke i subcobran. Smestile smo nase stvari.
Elena-"idem po koktel,zelite?"
Kristina-"idem stobom"
Nadja-"ja cu ostati da nas neko ne pokrade"
Elena-"da bas ces nas da pokradu,ajde snama nadja"
Nadja-"neka neka uzmite mi bezalkoholni"
Odustale smo i otisle bez nadje. Stvarno nekad pretera. Stale smo kod sanka. Odma sam osmotrila nekog macana. Crna kosa. Taman ten. I zelene oci. Zgodan i bice moj!
Elena-"vidi bozijeg cuda,ovaj ko porucen za tebe!"
Elena ko elena! Prodere se i covek se okrene ka nama. Nasmejem se. Kiselo. Bilo mi je neprijatno. Ova elena treba da se ohladi!
Kristina-"hehehe...koji si ti debil"
Udarim je po glavi i narucim alkohole koktele. Covek ne skida oci sa mene. U sledecem trenutku bude tacno do mene.
X lik-"pa lepotice nove ste ovde?"
Elena-"hehehehe...danas smo stigle"
Okrenem se ka eleni i zatrepcem ljuto. Sta ona ima da prica sa njim! Ja treba da prevarim bojana! Ne ona!
Okrenem se ka macanu kada se ispred mene umesto macana nade bojan.
Bojan-"cao zenice!"
Brze bolje uzme sesir od sankera i stavim na glavu. Ignorisem vikenje sankera. Spustim se dole i prodem u sank. Stanem ispod stola i pokrojem se zavesom.
Bojan-"hahahahahahahahahahaha...daj ne budi debil i izlazi odatle,pozdravi svog supruga ljubavi moja jedina!"
Zemljom otvori se!
YOU ARE READING
LJUBAVNI DETEKTIV
HumorSta raditi kada ste prevareni? Sav normalan svet prekine vezu,veridbu pa cak i brak. Ali sta ce uraditi kristina? Kristina se nece predati,dobro ne svoljevoljno,ali se nece predati.Ljubavni Detektiv je taj sto ce otkriti pravu istinu.Da li je bojan...