Epilog

1.2K 48 16
                                    


X lik-"pa gospodice da li biste samnom da vam pokazem kako ja volim zivot"

Nasmejem se na to gospodice.

Kristina-"pa..."

Nemanja-"a sta kazes da malo produzis da ti oci ne izvadim ovim nozem"

Nemanja se pojavi iza mene. Iskreno se nasmejem.

X lik-"nisam znao da je gospodica zauzeta"

Nemanja-"ona nije gospoduca ona je moja majka i sklanjaj se dok te nisam priveo za seksualno uznemiravanje"

Lik prebledi. Sad mu se po glavi mota koliko imam godina. Ali da nemanja je napunio 20.

X lik-"sin? Isuse koliko godina imas?"

Nemanja-"45 godina ima...obezbedenje!"

Iskrena da budem ovo me je ucinilo ponosnim. Moj sin je toliko ljubomoran i toliko zastitnicki nastrojen da je u stanju da privede bilo koga koji mi se nabacuje. Blaga je rec da je pljinut otac.

Ispratili su ovog ljigatora. Ova zabava je dosadna.

Nemanja-"oces ti ikad ostariti?"

Kristina-"ha ha bas smesno,sta sam ja kriva sto izgledam 20 godina mlada"

Nemanja-"tako je,imam majku na koju su ljubomorne sve moje bivse,divim se tati zaista"

Kristina-"kad smo kod tvog tate gde je on?"

Nemanja-"sa nikolinom. Opet je nesto zapalila"

E da moja cerka nikolina je pravi anti talenat za kuhinju. Ali ne odustaje. Zelja joj je da se bavi poslaticarstom. Danas slavimo uspesno obavljen posao. Moj suprug i moj sin. Kao inspektori. Zarobili su kralja podzemlja. Jeste da smo i ja i nikolina ucestvovale jer je bilo zabavno. Ali da svi smo tu zajedno.

Nemanja-"evo ih"

Okrenem se i ugledam svoju kopiju. Nikolina ima 18 godina i blaga je rec da je prelepa.

Drzi bojana pod ruku. Savrseno su sredeni. Stanu do nas.

Nemanja-"moja sestra je zensko? Wau"

Nikolina-"kaze mi mlitavi inspektor"

Bojan-"moze danas bez vase svade?"

Nikolina-"mama cula sam za ispad od malo pre"

Bojan-"zasto ga nisi priveo nemanja?"

Nemanja-"da se blamiram na sopstvenoj zabavi? Ne dolazi u obzir. Prebili su ga u stanici"

Bojan se nasmeje.

Bojan-"to je moj sin"

Nikolina-"to si reko meni malo pre?"

Nikolina se mrsti. Nasmejem se i uzmem casu sampanca. Moj zivot je savrsen.

Nikolina-"mama mislim da sam nasla coveka svojih snova"

Grli me i ocima pokazuje ka nekom decku. Bogami. Moja cerka definitivno ima oci.

Nikolina-"sta kazes a a?"

Kristina-"bogami parce je"

Nemanja-"sta? Ne moze"

Obe se okrenemo ka muskarcima.

Nikolina-"kako ne moze?"

Nemanja-"od toliko ljudi ti se zalepis za tog sto samo jebe i odjebe?"

Kristina-"ne pricaj tako"

Zapretim mu.

Nikolina-"e pa samo da te obavestim da mene nije odjebo i evo ga ide"

Do nas stane visok i lep muskarac nemanjinih godina. Upoznali smo se i ispostavilo se da je jako fin. Tako da su bojan i nemanja malo smirili strasti.

Zivot je krat. Zivot je jedna cudna stvar. Ali moramo da ga zivimo. Ja. Ja kristina devit zivim svoj zivot onako kako zelim odabrala sam svog sledbenika. Imam porodicu. Imamo poverenje. Posle slucaja'ljubavni detektiv'naucila sam da verujem osobi koju volim. Svoju lekciju sam prenela na svoju decu. Ja kristina devit sam zadovoljna onim sto imam. A to je ljubav....

Kraj

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 07, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

LJUBAVNI DETEKTIVDonde viven las historias. Descúbrelo ahora