• Bojan Devit •Vratili smo se na odmor. I ako smo bacili nedelju dana na istrazivanje nema sanse da ovih 2 nedelje sedim kuci.
Budva je prava star. Prvi dan smo prespavali. Jer zaista nas je ovo umorilo. Da budem iskren bolje i da se bakcem sa svojom kopijom nego da izgubim nekog ko je kao kristal.
Jutro me je docekalo savrsen pogled na zenu koja sedi u svojoj fotelji. Pije kafu i cita knjigu staru jedan vek.
Ljudi se pijatu sta je to sto me tera da se borim protiv nje same. Nije to do fizickog izgleda nije to do stava koji ima.
To je do one spontanosti. Do one nesigurnosi kada stoji ispred mene. Nije ravnodusna. Ja kao visi inspektor plasim ljude plasim zene. Mnoge nemaju hrabrosti da mi pridu.
Dok je kristal deo mog zivota. Kako sam to svatio? Preleko. Ona me zna od 6 godine. Zna kako disem. Jednostavno ne mogu je videti sa drudim muskarcem ili sebe sa drugom zenom. Gadi mi se na samu pomisao.
Kristal-"imam osecaj da me posmatras kao neka zver"
Spusti knjigu i nakrivi glavu.
Kristal-"sta je?"
Nasmeje me taj njen lazan stav. Ona se pogubi kada sam ja u pitanju. Kontrola. Ne postoji kada smo u jednoj prostoriji.
Bojan-"gledam jer mogu. Imam svo pravo ove planete da te posmatram i skidam pogledom"
Kristal-"zaista?"
Sarkasticna je.
Bojan-"tako je. Idemo na tusiranje"
Ustanem i pridem joj. Odmerava me ko da me prvi put vidi golog.
Kristal-"am...sada?"
Bojan-"moram da se resim tvojih bubica. Reko sam da nepoverenje ne dolazi u obzir nikada vise"
Kristal-"dobro"
Uhvatim knjigu iz njenih ruku. Stavim je na policu. Uhvatim njenu ruku. Poslusno me je otpratila do kupatila. Naravno da to nije bilo samo tusiranje. Pa gde je zabava ako je samo kupanje?
..............
Nikola-"znaci sada ste okej?"
Bojan-"naravno"
Goran-"sta je tebi? Kris nije kriva,pa videla je dobro"
Goran besni na nikolu. Ja ne znam u cemu je njegov problem. Sta hoces on.
Nikola-"dobro sta sam reko?"
Goran-"odakle ja znam koji je tebi kurac,nameracio si se na zenu iz cistog mira"
Nikola-"samo sam bio ljut,to nepoverenje je ljigavo"
Goran-"kretenu"
Nagnem se na lazaljuku da vidim gde je kristal i one dve curke. Uocim ih na pesku. Sunca se. Dobro nije ni jedan kreten oko nje to je bitno.
Bojan-"ostajemo jos nedelju. Sledece sednice smo na selu kod mojih"
Goran-"tesko tebi sa onom tvojom tetkom"
Bojan-"mani me slavke i njegog popovanja"
Goran-"udavice kris,bolje vam je da ne spominjete avanturicu koju ste doziveli"
Bojan-"da znas da si u pravu,bolje mi je da cutim,ali selo,dugu nisam bio,voleo bih da opustim tamo"
Nikola-"verovatno da hoces,lepo vam je tamo"
Bojan-"jeste"
Zapravo uzeleo sam se tog mesta...
YOU ARE READING
LJUBAVNI DETEKTIV
HumorSta raditi kada ste prevareni? Sav normalan svet prekine vezu,veridbu pa cak i brak. Ali sta ce uraditi kristina? Kristina se nece predati,dobro ne svoljevoljno,ali se nece predati.Ljubavni Detektiv je taj sto ce otkriti pravu istinu.Da li je bojan...