• Bojan Devit •Ljubisa-"vidi sine ja sam ti odma reko da je tvoja zena posebna vrsta"
Prevrnem ocima.
Ljubisa-"ali ona vrsta najgora...luda je,evo ti cist dokaz,nemoj da se ljutis ali ona je moja miljenica"
Ana-"jeste ja se slaze,pitaj boga oca sad kako da je uvris da to nisi ti"
Bojan-"znaci nemam brata blizanca?"
Ana-"nemas ti si jedinac"
Bojan-"kako je onda moguce da taj covek izgleda isto kao ja!"
Ljubisa-"idi cugni nesto,izbaci nervozu,prespavaj,jutro je pametnije od veceri"
Ana-"tako je"
Bojan-"ne znam gde je"
Ljubisa-"ma moja snaja se snasla,sposobna je to zena"
Ustao sam i pozdravio se. Popeo na sprat. Udem u svoju sobu. Bacim se na krevet.
Iskreno se nadam da je kuci. Ne bi bilo dobro da pravi gluposti. Bio bi sad uz nju. Ali nije mi dozvolila. Iskreno i ja bi poverovo. lik je isti ja. Isti. Nema razlike. I to je ono sto me brine.
Sta ako se nas brak zavrsi? Sta cu ja bez svoje voljene?
Nadam se da cu nacin bilo kakak dokaz da ja sam nevin.
...............
Sedim u kaficu i ispijam drugu jutarnu kafu. Preko puta mene sedi denis.
Bojan-"znaci mozes?"
Denis-"sve se moze za pare brate moj,a i imas snimak,nacicu ga,samo mi treba vremena,nemoguce ste slicni,moram istraziti"
Bojan-"koliko ce to trajati?"
Denis-"24h"
Klimam glavom. Dobro to nije dugo a i mogu raditi na slucaju. Mozda otkrijem nesto.
Bojan-"ne mogu da uradim nista dok nemam njegov identitet,ne mogu da pokrenem nista"
Denis-"pa nadi nju"
Bojan-"koju nju?"
Denis-"crvenokosu"
Bojan-"crvenokosu? Opet ti kazem niko ih ne zna,ispitao sam ljude koji su te noci bili tamo,i ne znaju je"
Denis-"znaci ako nademo njega nacicemo i nju"
Bojan-"onda ce oni svedociti da to nisam bio ja i moja malena ce opet biti u mojim rukama"
Osmeh preplavi moje lice. Biti opet u njenom prisustvu je raj na zemlji.
Ostatak dana provedem spijunirajuci sta radi kristal. Jeste da je trazila da ode ali ja nikada necu napustiti. Ne mora da zna to. Uvopse. Dovoljno je da ja znam da je dobro i nista vise nije bitno.
Njene drugarice su se vratile. Bila je kod nadje. Ove dve su izbacile svoje momke i napravile hitan zenski sastanak.
Tu sigurno ogovaraju i piju kafu. Zene su to ko ce ih znati.
Mrzim to sto se slama. Znam da je boli. I hiljadu posto me sada kune. Verovatno potpisuje razvod braka. Mozda da otkaz i preseli se u spaniju. Sto dalje. Jeste da ja to necu nikada dozvoliti ali to sada radi sigurno.
Steta sto joj plan da me istera iz zivota nece uspeti...
Cao svima! Zelim svima da pozelim srecnu novu godinu! Da vam se sve zelje ostvare!
Zao mi je sto necu zavrsti ovu pricu u ovoj godini,ali kako bilo,nadam se da cu je uskoro zavriti.
Ostavite kom ako vam se svida!,;)
VOCÊ ESTÁ LENDO
LJUBAVNI DETEKTIV
HumorSta raditi kada ste prevareni? Sav normalan svet prekine vezu,veridbu pa cak i brak. Ali sta ce uraditi kristina? Kristina se nece predati,dobro ne svoljevoljno,ali se nece predati.Ljubavni Detektiv je taj sto ce otkriti pravu istinu.Da li je bojan...