1 part

1.1K 42 11
                                    


• Bojan Devit •

Gledam kako napusta moju kancelariju. Ne nema sanse da je uverim u suprotno. Ima da mi pije krv na slamcicu. Kakva je ovo zena. Boga pitaj.

Naslonim se na sto i pijem rakiju svog dede. Sto bi on reko'bice sve dobro'ali nece. Kristal je to.

Uzmem telefon koji zvoni.

Bojan-"halo"

Goran-"cuo sam brate,moje saucesce"

Bojan-"hvala ti brate moj,ima u grob da me otera"

Goran-"kris je to,sad je gotovo,sjebala te"

Bojan-"ide za budvu,reko sam da me ceka da odemo zajedno...ali cisto sumljam da ce me poslusati"

Goran-"ti kreten nasao koju da zenis,od milijardu zena ti bas kris,eto ti sad"

Bojan-"ajde molim te,nadi joj manu ako mozes...khm..ne mozes,jer je nema,kristal je savrsena i zato je moja supruga"

Goran-"idem,mislim da smo nasli neki trag"

Bojan-"srecno"

Spustim slusalicu. Uzmem svoj pistolj i napustim policisku stanicu. Ali pre toga predam da sam otisao na odmor. Mesec dana. Taman da opet zavedem sopstvenu zenu. Gospode boze daj mi mudrosti.

Sednem u svoja kola i krenem kuci.
Na sred puta mi opet zazvoni telefon.

Bojan-"prekasno feki na odmoru sam"

Feki-"ma kakav odmor! Ova tvoja luda zene bacila prstenje!"

Naglo zakocim u sred saobracaja.

Bojan-"sta!"

Feki-"lepo zena na sred ulice baci prstenje u ulicnu kantu!"

Bojan-"vadi to prstenje! I donesi na moju adresu!"

Pokrenem auto sada vec ljut. Ima mozak da mi popije! Da sam je bar prevario! Ali nisam! Luda zena! Ne moze joj se objasniti! Ubice me! Grob me ceka!

Za 10 minuta sam vec bio kuci. Udem unutra i otkopcam kosulju.

Bojan-"kistal! kristal!"

Ne cuje se nista. Popnem se na drugi sprat. Gde je nasa soba. Zateknem svuda razbacanu odecu. Otvorim odmare gde fali odeca.

Bojan-"znao sam! Znao sam! Gde ce mene kristal devit slusati,nece,joj samo kad je dohvatim!"

Uzmem telefon i uzmem kartu za budvu,na brzinu se spakujem,pozovem gorana i nikolu,i njihove verenice su otisle sa njom.

Bojan-"tako da priljatelji moji mi smo ostavljeni a da to ni ne znamo!"

Nikola-"te zenu su lude!"

Goran-"idemo i ja sa tobom za budvu! Ja moju zenu ne dam!"

Nikola-"idem i ja!"

Bojan-"ovo znaci rat! Oce rat! E pa dobice ga!"

Spakovali smo nase stvari i otisli na aedrom. Seli na prvi avion za budvu. Znao sam da ce se ovo desiti. Znao sam. Ne zove se za daba kristal. Sve slomi i unisti. Oce da se igra. Oce da se osveti a nema za sta. Ne znam kako da je ubedim da to nisam bio ja. Sada mi je bog u pomoci i niko vise.

LJUBAVNI DETEKTIVWhere stories live. Discover now