3 part

1K 39 11
                                    


• Bojan Devit •

Namignem sankeru koji me gleda ko da zlostavljam kristal.

Bojan-"ljubavi moja idemo odavde,treba ljudi da rade,ne zive kao mi puni para"

Namerno sam ovo reko jer to nije istina. A kristal mrzi lazi. Uvek je tu da istera pravdu. Zato i jeste najbloji advokat u beogradu. Odlicna je u svom poslu.

Sanker-"gospodine pozvacu policiju ako ne prestanete da dosadujete gospodici"

Cuo sam priguseni kikot. Jao kristal.

Namrsteno kaze. Klinac svida mu se moja supruga. Nista sto ne znam. Svi se loze na ludilo koje ima.

Nasmejem se vragolomski i izvadim znacku. Pokazem mu istu.

Bojan-"bojan devit visi inspektir,a gospodica je moja supruga kristina devit advokat"

Njegovo lice primi blago crvenilo. Slegnem ramenima i uzmem casu koju je kristal ostavila na sanku. Probam koktel. Namrgodim se.

Bojan-"ovo moja supruga ne pije,daj nam nesto alkoholno a ne sok"

Sanker-"da gospodine"

Kristal-"kakav gospodin on je smrad!"

Izade i provuce se izmedu mojih nogu. Stane do mene i saceka svoj koktel.

Kristal-"ona elena nestade! Tako mi boga oca ako je ne zadavim,govno malo muljavo"

Nasmejem se. Odmerim je bez pardona. Da li je normalno da se osecam kao da smo na pocetku a ne u braku vec godinu dana? Ne znam ali nesto mi je jos vise seksi sad kad se ljuti na mene.

Kristal-"zasto me gledas tako?"

Bojan-"ne verujem kako mi je zenica tako seks. Mozda treba cesce da se svadamo"

Prevrne ocima. Nasmejem se ko debil. Bas me briga. Ja sam zaljubljen covek. Sta god da uradi izgleda tako neverovatno. O da li sam spomenuo da se znamo ceo zivot?

Sanker-"izvolite"

Bacim mu pare. Uhvatim kristal za steuk. Pocne da se otima. Ali ne uspe da me se spasi. Zgazi me i konacno krene da hoda. Nemoguca je kada je ljuta.

Seli smo na lezaljke. Pijuckam svoj koktel i gledam u sise svoje zene. Zasto? Jer mi se moze. Nisam je valjda ozenio i uvio u marame. Lepota treba da se pokaze ja sam uvek za to.

Udari me po kolenu da prestanem da buljim u nju ali je ne poslusam. Ona mene ne slusa. Zasto bi ja nju.

Nadja-"eto tako smo bacil prstenje i dosle ove da trazimo nove momke"

Nikola-"ne da ste lude,nego vam struja zavidi,sta vam bi! Zasto od jednom eto tako necete sa nama nista!"

Nadja-"zato sto ste dosadni"

Goran-"isuse hriste,alo zeno treba da se vencamo sledeci mesec!"

Elena-"sta me briga!"

Kristal-"vidi crnca!"

Elena-"to je to! Kindapujemo ga i silujemo!"

Kristal-"savrsen plan! Daj pet!"

Gledam ih kako se ponasaju ko tinederke. Mnogi mi zavide jer nisam ljubonoran. Zasto bi bio. Samo uhapsim onog skim namerava da me prevari malo ga nalupam i cao. Da li je to ljubomora? Neeee. Ni ne zna da to radim. Mozda zna. Uglavnom neka samo proba da se petlja sa crncem.

Nadja-"platimo mu da nas hladi onim zelenim liscem,i dovede neke svoje drugove da mu se pridruze u tome"

Kristal-"to je ko u raju aaaas"

Dobice ona svoj raj...

LJUBAVNI DETEKTIVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin