• Bojan Devit •Ostavim knjigu na stolic do krevrta. Pogledam po sobi da uocim kristal koja je na balkonu.
Ustanem i uzmem kafu. Pridruzim joj se i sednem do nje
Kristal-"bojane"
Pogled sa plaze prebcim na kristal. U tim zelenim ocima vidim samo nemir.
Kristal-"ja...zao mi je"
Skupe mi se obrve. Nakrivim glavu. Cekam da nastavi.
Kristal-"nemam dokaz da si to bio ti,i zao mi je,mozda sam pogresila"
Bojan-"interesantno,znas sta,nabavicemo ljubavnog detektiva"
Momentalno se uozbilji nije kao da se ja salim.
Kristal-"sta cemo da nabavimo?"
Vratim pogled na plazu. Uzmem gutljaj jutarnje gorke turske kafe.
Bojan-"ti meni ne verujes,to nije u redu,zato cemo ti i ja da nademo muskarca i zenu koju si ti videla"
Vratim pogled na to zateceno lice.
Kristal-"ti i ja? Ljubavi detektivi?"
Bojan-"previse te volim da bi dozvolio da sve sto gradim godinama samo nestane,ti i ja cemo raditi na slucaju'ljubavni detektiv'nacicemo te ljude i spasiti nas brak"
Zamisljeno gleda u mene.
Kristal-"ja nisam inspektor ko ti,nemam pojima sta treba da radim"
Bojan-"zivota ti? Ko me je spijunirao celih 3 godine? Ti i tvoje drugarice ste ko diplomirani inspektori treba da vas zaposlim u policiji"
Kristal-"to je drugo,bilo je iz ljubavi"
Bojan-"i ovo je iz ljubavi"
Kristal-"ali....ma ne znam"
Bojan-"razmisli"
Ustao sam i usao u sobu. Obucem sorc i majicu. Obujem svetlo plave japanke.
Kristal-"ides negde?"
Bojan-"na dorucak,ides samnom?"
Klima glavom i prilazi odmaru. Naslonim se na svoj deo. Pravi je raj gledati kristal devit kako se preslaci. Ne znam za druge ljude ali ja obozavam svoj zivot. Da kristal nije u njemu mislim da bi do sad bio najveci klosar na svetu.
Svetlo plava haljina preko kupaceg boje koze. Bele japanke i kosa pustena.
Usla je u kupatilo za to vreme uzmem svoj telefon i novcanik. Karticu da mozemo uci opet u apartman.
Kristal-"idemo"
Okrenem se i ispratim pogledom kako ide ispred mene. Kako odoleti tom sijaju na usnama? Kako?
Ja cu vam reci. Nikako.
Okrenem je ka sebi i zakucam svoje usne uz njene. Ne moze se opisati ovaj osecaj. Pozuda je toliko jaka da ne mogu podneti da ostane samo na ljubljenu.
Gurnem je lagano uz vrsta. Ne volim da se istresem na njoj. Pre nje da. Sada ne. Ona ne moze biti povredena. Pa cak ni tokom vodenja ljubsvi.
Obuhvati me oko vrata. Zarotiram nas i spustim na krevet. Seo sam na isti. Povucem je na sebi. Igram igru u kojoj sam odavno pobedio.
STAI LEGGENDO
LJUBAVNI DETEKTIV
UmorismoSta raditi kada ste prevareni? Sav normalan svet prekine vezu,veridbu pa cak i brak. Ali sta ce uraditi kristina? Kristina se nece predati,dobro ne svoljevoljno,ali se nece predati.Ljubavni Detektiv je taj sto ce otkriti pravu istinu.Da li je bojan...