10 part

764 33 5
                                    


• Kristina Devit •

Bojan ukuca sifru. Nadje datum tog dana. Kamera ide ubrzano. Ali blizu smo tog dela.

Srce ce mi iskociti. Po glavi mi se samo vrti'daj boze da sam lose videla'i dok ja stezem pesnice video se zaustsvi.

Na ekranu sam ja u kupatilu kako gledam...ne..ne to nije..

Uhvatim se za srce.

Bojan-"sta je ovo dodavola!"

Kristina-"znala sam! Nisam slepa! Znala sam!"

Okrenem se da izadem iz ove prostorije. Gusi me. Moj..moj...isuse.

Bojan-"to nisam ja!"

Hvata me oko struka i okrece ka njemu. Nemam se cega stideti. Moje lice je mokro jos onda kada sam videla na ekranu kako..ne mogu to ni pomisliti.

Bojan-"montirano je! Namesteno! Ne znam! Ali to nisam ja! Ja te nikada ne bi izdo kristal!"

Kristina-"pusti me! Ne zelim da me dodirujes! Odlazi od mene!"

Bojan-"nemam razlog da te pustim! To tamo nisam ja! Dodavola!"

Kristina-"videla sam! Bila sam tamo! Zasto me lazes! Ti mene ne volis! Ti! Ti! Odvrstni gade!"

Bojan-"nisam. To! Ne nazivaj me tako! To nisam nikada bio prema tebi! To je neko drugi! Drugi!"

Kristina-"skloni se sa mene!"

Pokusam da ga odgurnem. Nemogu ce je. Ko stena je.

Kristina-"samo..daj samo me pusti molim te"

Nisam zelela da se moj glas prelomi. Ali sve ovo me ubija. Za ime boga pa ja sam zaista prevarena. Bojan. Moj zivot. Moja ljubav. Prokockalo se.

Kristina-"molim te"

Nasi pogledi su se stopili. Sklonio je svoje ruke sa mene. Progutam knedlu i okrenem se. Napustim ovo mesto. Obisem suze koje ne treba da idu. Ja nisam osoba koja place.

Izasla sam na svez vazduh. Odma krenem niz ulicu. I kao u prokletim romanima. Okruze me crni oblaci. Kisa ko da je najavljena. Pocne ta pljusti.

Ljudi prolaze pored mene. Niko ne obraca paznu. Niko ni ne moze da primeti. Kisa pere moje suze.

Idem idem a ni sama ne znam kuda. Samo sto dalje odavde. Mrzim sve sto se desilo. Ja ne mogu da oprostim prevaru. Ne mogu ja to.

..............

Park u sred noci. Kisa je stala. Grad se opet pokrenuo. Ne znam gde sam a i nije bitno. Jedno je sigurno.

Ja se ne vracam u tu kucu. Zar je moguce da sam tesila sebe? Lagala sebe da to nije on? Tako je ocigledno. Pa boze moj to je bojan devit.

Vazi za coveka koji przi zenska srca. Muljator. Zavede. Zalubi. Voli. I onda zapali. Pretvori srce jedne zene u pepeo.

Sta sam ja sad dodavola? Ostatak? Iskoriscena sam. Prevarens i povredena.

Ceo zivot volim samo jednu osobu a onda sta se desi? Ista ta osoba pretvori moja osecanja u pepeo?

Kristina-"ma pusti..."

Odmahnem rukom da utesim sebe. Ali to ne uspe. Mozda. Mozda mi jednostavno nije sudeno da budem gospoda devit...

LJUBAVNI DETEKTIVWhere stories live. Discover now