13 part

738 33 7
                                    


• Bojan Devit •

Denis-"sranje!"

Upitno gledam u denisa koji staje na vrata i uzima dah. Ustanem i pridem mu.

Bojan-"koji ti je?"

Denis-"ona tvoje zena! Luda ko struja!"

Bojan-"sta je uradila?"

Denis-"nasla je crvenikosu pre nas! Pre policije! Pre detektiva! Pre inspektora! Zaposli je brate u policiju ko boga te molim pa sa njom ne bi radili nista!"

Bojan-"pricaj mi o tome,znaci nasla je crvenokosu,onda idemo,ima zenu da stave na krst!"

Denis-"o da u pravu si,zaboravio sam da ti je zena za psihijatrisku bolnicu!"

Bojan-"jebi se"

Denis-"hahahahaha"

Denis mi je dao lokaciju gde se kristal nalazi. Napustili smo moju kocu i mojim automobilem uputili ka kaficu.

Ulazim u kafic i pogledom krenem da trazim malo,zgodno telo,dugu smedu talasastu kosu, i zelene oci.

Medutim nema je.

Denis-"ne razumem,treba da bude ovde"

Bojan-"ocigledno je otisla,kako se zove crvenokosa?"

Denis-"zasto?"

Sumljicavo me gleda.

Bojan-"da izjavim saucesce,kako bre zasto! Da nadem tu zenu i potvrdim da to nisam bio ja!"

Denis-"aha,pa nemamo informacije jos,od pracenja tvoje zene smo nasli da crvenokosa radi ovde"

Bojan-"aha"

Stanem kod sanka. Ne mogu da vadim znacku. Nemam informacije. Ali mogu da pitam.

Sanker-"izvolite"

Bojan-"da li ovde radi zena sa crvenom kosom?"

Covek nas gleda zamisljeno.

Sanker-"ne bi reko"

Namrstim se kristal ne gresi. Ne kada sam ja u pitanju. Koliko god me mrzela trenutno. U stanju je da zapali bilo koju osobu. Pa cak i sebe. Izgleda da ozbiljno gresim kada joj kazem da me ne voli.

Denis-"u redu,prijatno"

Mrzim to sto nema informacije koje ima kristal. Uz te informacije ja mogu da nadem to dvoje. I konacno se posvetim svojoj suprugi.

Vratili smo se kuci. Ja sam radi na slucaju'ljubavni detektiv'trazim. Pokusavam bilo sta da ucinim. Ali nema svrhe. Cekam denisa koji je spor. Spor je za ovu sitaciju.

..............

Vece je palo. Ja sam poludeo. Ne mogu sam sebe da trpim. Mozda sam lud ali fali mi i ako je proslo 3 dana od kako je nisam video. Ja volim i zelim je nazad. Nema nista gore nego kada nemam njene usne.

Goran-"idemo"

Nikola-"odma!"

Ustanem sa kauca i pridem im.

Bojan-"sta se desilo?"

Goran-"klub gori"

Nikola-"moramo pod hitno da razgovaramo sa nasim zenama"

Goran-"par likova se bije zbog njih,kris je zavela pola kluba,one dve su joj se pridruzile,ako ne odemo po njih ima klub da bude spaljen!"

Udahnem i izdahnem.

Bojan-"idemo"

Ulazimo u klub predem pogledom po masi. A onda mi nesto udari u oci. To je bio sijaj. Kada se svetlo sklonilo sa svetlucavih haljina. Uocim 3 devojke koje sede. One sede!

Sede i piju vino. Kako da ne primetim lokne i otvoren dekolte. Beo osmeh?

Osvrnem se malo i videm muskarce koji salju pice za sto. Za sto moje supruge.

Goran-"mislim da je vreme da ih uhapsimo,one su zlocin za muski rod"

Bojan-"po prvi put se slazem sa tobom"

Ovo je zlocin. Ovo sto ona radi svim muskarcima je zlocin...

LJUBAVNI DETEKTIVWhere stories live. Discover now