14 part

755 31 12
                                    


• Kristina Devit •

Nadja-"ja ne mogu da verujem"

Kristina-"ooo veruj"

Elena-"ja predlazem da je osisamo na celavo"

Nakrivimo glave gledajuci u crvenokosu.

Kristina-"danju kafic nocu klub"

Elena-"ne zelim da gresim jezik,nije ni to zasluzila"

Nadja-"ozbiljno,zar bojan ne moze da nade neku bolju da te vara?"

Elena-"to je musko,nije bitno ko je,bitno da ima sise"

Nadja-"a posto ih kris nema u velicini petice,normalno da ce je varati sa konobaricom"

Kristina-"koga briga gde radi,svaki posao je posten"

Nadja-"tako je,ali ako ga zaradis posteno,a ne svaki 2 dan seksom sa sefom da bi opstala gde jeste"

Kristina-"ne zezas se jel da?"

Elena-"duso,nije zivot posten,nije niko ko ti ucio po dan i noc da bi postao advokat,prosto ljudi zele laksi put"

Kristina-"razumem"

Sedimo u mojim kolima i spijuniramo crvenokosu. Znamo da se zove vijoleta bogdanic. Radi kao konobarica i ima 31 godinu. Starija je od mene 6 godina. A od bojana 2. Ocigledno da godine nisu bitne.

Nadja-"pa idemo veceras u taj klub,morace u jednom trenutku da se vidi sa bojanom"

Mrzim ovaj osecaj u grudima! Pa sta ako ima ljubavnicu! Nece je imati jos dugo!

Elena-"idemo po haljine! Moramo da izgldamo seksi!"

Bila je u pravu. Zelim da pokazem da nisam slabic. Zelim da pokazem da i ja mogu da nadem nekog ako to pozelim. Pa nije mene mama rodila da me muskarci menjaju za ljubavnice ha.

..............

Ulazak u klub je bio neprijatan. Ja volim da izgledam seksi ali ovo je bilo van granica.

Elena-"jebu nas pogledom"

Nadja-"osecam se prljavo"

Kristina-"uzasno mi je neprijatno"

Sele smo u jedan separe. Narucile zenska pica i pokusale da izbegnemo poglede.

Nadja-"mozda nismo trebale da obucemo istu odecu,obucu i frisuru,cak i sminku,preterale smo"

Elena-"mozda je svaka od nas razlicite kose,ali sve tri izgledamo jednako,pa cak i brojeve obuce je slican"

Kristina-"mislim da smo malo preterale,nema musko koji nije poslao pice"

Za neka 3 sata. Potukli su se zbog nas. Prisli nekih desetak muskaraca i jedno sto pica je stiglo. Ali smo svaki odbili. Ono sto me je sokoralo noca je.

Stigla mu je poruka od konobara. 'Gospodice sa smaragnim ocima,zelim vas u svom sepsreu

D. Montaga.

Gledam u poruku i ne verujem.

Obratim se konobaru koji mi rukom pokaze ka bojanu.
Stegnem zube jer bojan nije bio sam. Bojan je bio u drustvu crvenikose.

Kristina-"da li on to mene izaziva?"

Cure me pitaju o cemu pricam. Dok ja gledam u bojana koji mi se smeska. Crno odelo i par cura oko njega.

Kristina-"ne zvala se ja kristina devit ako mu zivot ne oduzmem,ima da ga odrobijam"

Zar ovako da saznam da nisam jadina...

LJUBAVNI DETEKTIVWhere stories live. Discover now