9 part

787 32 3
                                    


• Bojan Devit •

Nadja-"hvala bogu ocu i svim svetim bogovima!"

Kristal-"ja ovo ne radim svojom voljom!"

Elena-"tako je! Znaci ako je bojan bio taj! Organizovacu njegovu sahranu licno!"

Bojan-"ja cu tebe lepo zadaviti pa svako sebi"

Elena-"ajde probaj ako smes!"

Bojan-"bezi bre! Ljignjo!"

Goran-"pusti coveka na miru!"

Elena-"necu on je prevario moju sestru moju drugaricu sve bre moje! Ima les da mu zapalim!"

Kristal-"idemo za boeograd i zapocinjemo istragu"

Nadja-"istraga?"

Nikola-"zar ces u policiji prijaviti kako tvoja supruga sumlja da si je prevatio?"

Bojan-"ne,privatni slucaj,niko nece mesati policiju"

Goran-"istrazujes bez policije? Koliko je to pametno?"

Kristal-"zasto bi mesali policiju? Samo idemo da vidimo da li je to bio bojan ili ne"

Nikola-"a sta bojan je glup i ne zna da li te je prevario ili ne"

Bojan-"ne pricaj tako sa njom"

Upozorim nikolu.

Nikola-"ali gresi,ceo zivot se znate i sad ona tu izmislja razloge,lepo reci da neces vise da budes sa njim i aj cao"

Bojan-"ja i samo ja mogu tako da pricam sa svojom zenom,ne zanima me da li me okrivljuje za bilo sta,da se ovo nije ponovilo"

Nikola-"sta je bre tebi! Od kad molis za bilo sta,ne mogu da verujem sta je uradila od tebe...ona tebi ne veruje! A ti je branis,svaka ti cas devit!"

Nagnem se preko stola da krenem u raspravu.

Kristal-"sta tebe to briga? Ovo je nas brak,radicemo sa njim sta zelimo,nemas pravo glasa,ja mozda ne verujem bojanu,ali nisi ti u ulozi da mu solis pamet,odstupi nikola"

Veatim se nazad u stolicu. Uhvatim ruku svoje zene. Nikola je u pravu. Ali nema sanse da dozvolim da vreda nesto sto ja posedujem. Na meni je da li cu ostaviti svoju zenu a ne na njemu.

Bojan-"mi idemo,vraticemo se kada istraga bude gotova"

Nadja-"srecan put"

Pozdravili smo se sa svima i uzeli avion za srbiju. Ovo ce biti zanimljivo.

..............

Sleteli smo u beograd. Uzeli smo taksi i otisli kuci. Bio sam zaista umoran. Odma sam se bacio na spavanje. Naravno nigde bez moje malene.
Uvuce se u moj zagrljaj. Sada spokojno mogu da spavam.

.............

Kristal-"sta cemo ovde?"

Bojan-"cuti i ne pricaj sa nikim"

Kristal-"zasto?"

Bojan-"za tvoje dobro"

Kristal-"dobro"

Usao sam u kancelariju. Tomasa antica. On drzi ovaj klub.

Tomas-"ko ste vi?"

Stanem i izvadim znacku.

Bojan-"bojan devit visi inspektor"

Tomas-"policija? Sta hocete?"

Prisao sam i seo. Kristal je stajala do mene. Nece se ni maknuti. Ne dozvoljavam to.

Bojan-"zelim sifru sigurnosnih kamera"

Tomas-"imate li nalog inspektore"

Bojan-"imam"

Iz depa mojih pantaloba izvadim papir. To jeste nalog ali ne za slucaj'ljubavni detektiv'vec za slucaj'Edite hrkovic'ali tomas to ne mora da zna.

Prusim mu nalog i naslonim se udobno u ovu fotelju. Ruka na mom ramenu je sve sto mi je potrebno sada.

Tomas-"u redu,izvolite"

Okrene ka meni laptop. Da vidimo sta je to kristal videla...

LJUBAVNI DETEKTIVOnde histórias criam vida. Descubra agora