• Bojan Devit •Ana-"Snajka!"
Prekristim se i odahnem. Moja majka trci ka mojoj zeni.
Ana-"boze prelepa si! Znala sam da si prava za moj jarana jos cim si se rodila!"
Kristal-"hahahahaha...hvala svekrivice"
Ana-"ljubisa! Dosla mi snajka!...boze taj covek ne radi nista. Dobro nema veze ajde te u kucu"
Bojan-"a mene da zagrlis?"
Moja majka me iskulira i uvede moju zenu. Sta sam ja reko? Vise vole nju nego mene.
Ljubisa-"ooooo...snajka!"
Moj otac je doceka i zagli. Gurne joj u dep par badema jer zna da ih voli. To je neka cudna njihova tradicija.
Sta sam reko ko da ne postojim. Udem u kucu pa u kupatilo. Osvezim se i sredim malo.
Udem u dnevnu. I eto ga krenulo ogovaranje komsija.
Preskocim ovu partiju i izadem u dvoriste. Sednem u hlad ogromnog oraha. Udahnem i izdahnem.
Trebalo mi je ovo. Da se odsecem od sveta. Da uplovim u avanturu sa zenom koju obozavam. Da se podsetim kako je bilo nekada.
...............
Kristal-"hej"
Sedne do mene. Spusti svoju glavu na moje rame. Isplete svoje prste sa mojima. Da mirise kao najlepsi cvet na svetu.
Bojan-"zelim dete"
Kazem sta zelim. Sacekam minut da svari moju zelju. Ispravi se i pogleda me ko da sam zombi.
Kristal-"sta rece?"
Bojan-"ocu dete. Ne ocu dvoje dece"
Kristal-"ne razumem"
Bojan-"sta ne razumes?"
Kristal-"kako mislis ti zelis?"
Bojan-"ljubavi moja jedina..."
Uhvatim njene ruke i poljubim ih. Ispario joj mozak. Puf. Nema ga.
Bojan-"...ti i ja cemo imati decu zar ne?"
Sva se pogibila haha.
Kristal-"am...hocemo?"
Bojan-"pljuni"
Ocigledno je da nesto ne stima.
Kristal-"pa...moj posao? Tvoj posao? Ako ja budem majka onda nema posla do 3 godine deteta ako ne i vise"
Bojan-"a to je...pa lepo kazes poslu pa pa na neko vreme. Kristal ne mozemo ceo zovot raditi. Porodica se sastoji od vise clanova"
Kristal-"znaci...dete?"
Sva je nesigurna.
Bojan-"kristal smatram da smo dovoljno odrasli da budemo roditelji,volim te i zelim porodicu"
Kristal-"u redu"
Bojan-"nije smak sveta ako ostanes trudna i budes majka"
Kristal-"znam znam,u pravu si"
Povucem je sebi i zaglim. Pa bicu otac ako bog da jos sledeci mesec keke.
..........
Ostali smo kod mojih 3 dana. A onda otisli kod mog svekra i svekrve. Ma pobegli smo od moje lude tetke. Ta zena je luda.
Danilo-"oooo zete!"
Rajka-"dete moje"
Pozdravim se sa danilom a kristal sa majkom.
Danilo-"idemo po jednu ljutu. Obicaj"
Kristal-"nemoj da pijes!"
Bojan-"necu se napiti"
Ja i danilo smo seli u dvoristu. Kako je vruce dode mi kozu da skinem sa sebe.
Danilo-"kako je bojane?"
Bojan-"dobro je danilo kako si?"
Pretvorim se u skroz ozbiljnog tipa. Zasto? Zato sto danilo svoju cerku jedinicu gleda ko da je od zlata. Ispituje me pogledom.
Postujem to. Ja da ima cerku kao sto je kristal. Pa mislim da bi ubio onog ko je povredi.
Danilo-"znas pravilo"
Pruzimi rakiju. Popijemo na eks. Onda razmenimo one ravnoduzne poglede. Opet nam naspe.
Bojan&danilo-"za kristal"
Nazdravimo i popijemo i ovu
Tri nedelje kasnije
Vratio sam se poslu. Vratio gradu i saznao da dejmon jeste samnom u srostvu. Pa dode mi rodak. Od moje tetke njena tetka pa njen sin. Ma pitaj boga oca kako....
YOU ARE READING
LJUBAVNI DETEKTIV
HumorSta raditi kada ste prevareni? Sav normalan svet prekine vezu,veridbu pa cak i brak. Ali sta ce uraditi kristina? Kristina se nece predati,dobro ne svoljevoljno,ali se nece predati.Ljubavni Detektiv je taj sto ce otkriti pravu istinu.Da li je bojan...