16 part

776 31 9
                                    


• Kristina Devit •

Sedim u dnevnoj i pijem vodu ko navijena. Sve sto razlikuje dejmona i bojana su oci. Bojan ima plave oci. A dejmon zelene. Bojan je bolji u zavodenju to je dokazano. Dejmon je neozbiljan. Ali ne krivim ga. Stariji je godinu od mene. I cini se kao covek koji uziva u zivotu i zabavi.

Bojan-"posto smo resili ovaj slucaj,hvala vam sto ste izvojili vreme za nas"

Dejmon-"da li smo u srostvu?"

Bojan-"mislim da jesmo,nemoguce da smo toliko slicni"

Dejmon-"ja jako cenim porodicu,mozda da uradimo DNK?"

Bojan-"slazem se,ali sutra se vracam na odmor,kada se vratim"

Dejmon-"u redu,i ako ona ima svoju kopiju,posalji mi je"

Osmehnuli su se. Imaju isti osmeh. Pozdravili se i oni su otiali. Bojan je usao u dnevnu i izvadio pakovanje zastite. E sad sam ga najebala.

Bojan-"moram da te prevaspitam,i da ti izbijem iz glave sumlju,ne do bog da se ovo ponovi,jer ako se ponovi,razvod dobijas tog momenta"

Umalo me secani ne udari. Bojan je bio ozbiljan. I koliko god ne priznavala. U pravu je. Nepoverenje je nesto uzasno.

Kristina-"bojane..."

Bojan-"sutra cemo pricati,sada zelim nesto drugo"

Kristina-"ali..."

Podigne ruku u znak da cutim. Sto i ucinim. Iskrena da budem. Nikada se ovako nije ponasao. Samo jednom. Kada smo prvi put spavali.

Uhvati moje ruke i prekrsti na zglobove. Izvuce kajis iz svojih crnih pantalona.

Trepnep par pura u cudu. Okej igramo se? Zar ne?

Povuce me da ustanem. Krene uz stepenice dok mu je jedna ruka na mojim zarobljenim zglobovima.

Usli smo u sobu. Ali nije stao. Usli smo u kupatilo. Uz pomoc makaza skine moju odecu. Wtf. Sta ovo bi?

Lik se raskopcava gleda u ogledalo. Bas ga briga sto ja tako stojim ko neki debil.

Ude pod tus i pusti vodu. Rukom mi pokaze da mu se pridruzim. Stanem pored njega i dopustim da me voda ohladi. Prospe po meni kupku.

Okej bojan ima jako veste ruke. A da ne govorim kako i dalje utice na mene. Znamo se dug niz godina. I nikada nije prestao da me privlaci.

Tacno mi dode da se onesvestim dok mi se stonak steze. Zadovoljavanje prstima je najbolja stvar na svetu! Jos kada to radi inspektor policije. Okej nije mi dobro.

Bojan-"a ne ne. Nismo jos ni poceli"

Namrstim se kada povuce svoju ruku od mene. Nastavi lik da se kupa ko da nista nije bilo.

Naravno kako mene da zaboravi. Kako mu nije zao da me dira tim rukama! Pa ja sam ovde vrela! Zna on vrlo dobro da zelim! Ali ne ja sam u kazni! Place mi se!

Bojan-"ne gledaj me tako"

Kristina-"e pa bas hocu"

Bojan-"kristal"

Kristina-"sta? Sta kristal?"

Bojan-"slatka si kad se ljutis"

Nasmeje se pokvareno i izade iz kupatila!

Kristina-"molim?"

Ja slatka? Ma jel on normalan!

Izadem iz kupatila pocnem da ga trazim pogledom.

Bojan-"mene trazis?"

Kunem se da me je srcaka uhvatila na tren. Iza mene je...

LJUBAVNI DETEKTIVDonde viven las historias. Descúbrelo ahora