15 part

761 34 7
                                    


• Bojan Devit •

Sedim za sankom. Do mene ova dvojica. Narucio sam viski. Ispod trepavica posmatram kristal. Sve je bio u redu dok kristal nije citala nesto.

Goran-"nesto se desilo"

Bojan-"ljuta je"

Nikola-"mozda su joj rekli da smo ovde"

Bojan-"mozda,ali ne gleda u nas,gleda pravo"

Pocnem da pratim liniju njenog pogleda. Preko puta njih je bio separe.

Ustao sa sokiran.

Bojan-"za ima isusa hrista!"

Pre nego sto delujem. Kristal se nasla u njegovom separeu. Koleno nasloni na koznu garnituru izmedu njegovog muda. Pistolj prisloni na njegova usta!

Goran-"ubice ga!"

Trebalo je samo par sekundi da izbijem pistolj iz njene ruke. Da je okrenem ka sebi. I stegnem oko struka.

Kristal-"pusti te me! On zasluzuje mnogo gore! Treba da ga spalim! I sahranim! Ni zemlja ga nece! Ima da ga bacim ajkulama! Mozda se otruju koliki je gad!"

Uhvatim njene ruke i podignem njenu bradu da me pogleda. Blaga je rec da je sokorana.

Bojan-"reko sam da me ne nazivas tim imenom,da te nisam cuo,ove sekunde da ucutis i saslusas me ili ces videti koliki gad mogu biti"

Nisam zeleo da zvucim toliko zastrasujuce. Ali dosta je. Ovo se sada zavrsava.

Vesto je okrenem ka liku koji je isti ja.

X lik-"neverovatno"

Bio je zbunjen. Sa razlogom. Gledam istog coveka.

Kristal-"nemoguce"

Nadja-"o boze! Dva bojana!"

Elena-"hm. Ima smisla sve!"

X lik-"znaci tela si da me ubijes,volim takve zena,izadi samnom"

Kristal-"molim"

Bojan-"ona je udata,sto se tice ubista,molim vas da napustimo klub,i obavimo jedan razgovor,u znak izvinjenja"

X lik-"bice mi zadovoljstvo da upoznam zenu koja je toliko samouverena da mi puca u usta"

Bojan-"krenite zamnom"

Izvadim znacku i pokazem crvenokosi. Izasli smo svi iz kluba. Ja,kristal,moja kopija,i crvenokosa. Isli smo mojim kolima. Ubrzo smo se nasli u mojoj kuci.

Smestili smo se u dnevnoj. Posaljem poruku nikoli da uzme njen pistolj.

Kristal-"koliko razumem,ti nisi bojan devit"

X lik-" Dejmon montaga"

Bojan-"ko si ti?"

Obratim se crvenikosi.

Kristal-"Violeta Bogdanic"

Pogledam u kristal.

Bojan-"koliko dugo znas ko je ona?"

Dejmon-"zasto mi prisustvujemo ovome?"

Bojan-"sacekaj"

Kristal se grize za usnu. Znaci dugo.

Kristal-"mislila sam da me varas!"

Dejmon-"varas ovu zenu? Glup si"

Bojan-"jebi se! Zasto jednostavno nisi sela ko normalna osoba da razgovaramo!"

Kristal-"jer nisam normalna!"

Violeta-"o cemu se ovde radi?"

Kristal-"ti da cutis! Zahvali bogu sto te nisam zapalila!"

Violeta-"molim?"

Dejmon-"o boze,zasto se ne razvedes i udas za mene?"

Kristal-"cuti!"

Bojan-"dobro...ovako,da vam objasnim o cemu se radi"

Uzmem telefon i pokazem snimak dejmona i violeti u kupatilo kako se kresaju.

Violeta-"to je bilo pre nedelju dana"

Dejmon-"kakve veze imamo mi sa ovim?"

Bojan-"e pa moja supruga vas je videla i dala mi papir za razvod braka!"

Violeta-"aha"

Dejmon-"voleo bi da si to bio ti,onda bi je ja ozenio hehe"

Kristal-"prestani molim te! Nikada se ne bi udala za tebe!"

Dejmon-"razmisli jos jednom lutko"

Bojan-"ili prestani ili te hapsim"

Konacno se ouzbilnio nece se niko nabacivati mojoj zeni i to ispred mene...

LJUBAVNI DETEKTIVWhere stories live. Discover now