• Kristina Devit •Toplota sunca me przi. Lenjo otvorim oci. Mali osmeh mi se omakne. Kada svatim da spavam na bojanu.
Jesam li poludela? Kao da pre nisam spavala sa njim. Ha.
Ali tako lepo izgleda. Da li sam jedina osoba na svetu koja obozava sunceve zrake?
Ustanem i pomerim zavese. Otvorim vrsta terase. Izadem na istu. Udahnem miris mora i miris sunca. Volim sunce nekako kao da me cini srecnijom.
Vratim se nazad i porucim 2 kafe.
Uzmem roman iz 1913. Zasto tako staro? Ne znam. Volim da citam. Citanje je moje mesto za odlutanje. Za mir. Da razumem kada ne razumem.Sednem nazad na krevet. U krilo mi je knjiga. Vrtim stranice sporo. Volim citati polako uz punju paznju. Uz povetarac.
Bojan-"volim te kristal"
Pogledom pratim kako ustaje u sedeci polozaj. Vuce me sebi. Zavrsim naslinjena na celicne grudi.
Odahnem jer nema sanse da se protivim. Podigne moju knjigu.
Bojan-"1913 godine?"
Krisina-"da"
Otvara prvu stranicu. Za to vreme nas osoblje posluzi kafom. Vrstim se u postelju.
Kristina-"bojane"
Bojan-"hm?"
Kristina-"vrati mi knjigu"
Bojan-"necu"
Udubio se u knjigu. Ni ne gleda me. Vrti stranice ko da je upravo uhvatio najveceg zlikovca na svetu.
Kristina-"ali bojneee ja zelim da procitam!"
Zakukam jer zaista zelim. Volim tu kngigu. Uhvatim knjigu i povucem sebi. Ali ne da.
Bojan-"ma sacekaj zeno!"
Kristina-"vrati mi!"
Bojan-"zanima meee!"
Kristina-"hej! Ja sam razmazena u braku ne ti! Musko si popusti!"
Bojan-"delimo!"
Kristina-"moje!"
Bojan-"knjiga je tvoja,ti si moja,moje je sve sto je tvoje"
Zaledim se. Iskoristi to i uzme mi knjigu. Smeska se ko da je osvojio svet.
Odahnem jer mi nece dati to sto zelim. Protegnem se i uzmem kafu. Pocastim sebe savrsenim pogledom na bojana.Nasa ljubav je bilo toliko ocigleena da nismo cekali ni sekunde vise. Priznanje da me voli je bilo nesto sto cu pamtiti ceo zivot.
Bojan je vrsta muskaraca pleyera. Ta vrsta musksraca je tako privlacna. Tako su misterijozni. Vidis ih kada oni to zele. Volis ih kada oni to zele. I koliko zele. Ili igras po pravilima ili produzi.
Ja sam prihvstila tu igru jer poznajem bojana od vrtica. Znala sam ko je on i sta tacno radi. Znala sam fore koje koristi na zenama. Samo nisam znala da cu ja pastu na iste te fore.
Ustanem i izadem na terasu. Imam pogled na plazu. Lepo je. Ali jos je rano. Tek je otkucali pola 7.
Nesto mi govori da koliko god bojan imao zena iza sebe...da on to nije uradio.
Podignem kosu u pundu. Prelije me znoj. Previse smo dugo u ovome da bi sada sve nestalo. A ono najgore.
Da li sam ja spremna za bilo koga sem za bojana devita?
VOCÊ ESTÁ LENDO
LJUBAVNI DETEKTIV
HumorSta raditi kada ste prevareni? Sav normalan svet prekine vezu,veridbu pa cak i brak. Ali sta ce uraditi kristina? Kristina se nece predati,dobro ne svoljevoljno,ali se nece predati.Ljubavni Detektiv je taj sto ce otkriti pravu istinu.Da li je bojan...