8 part

846 36 6
                                    


• Kristina Devit •

Kako odeleti neodoljivom? Ja ne znam. Jer ne mogu da odolim. Kazu da nema jace od ljubavi. Sta je onda ovo? Zar ja nisam bila ljuta? Valjda kada nekog volimo ne mozemo se ljutiti na njih.

Mozda to nije ispravno. Mozda je to greska. Ali to je ljubav.

Bojan-"sta mi radis malena.."

Izgubljena sam u ovom viru ljubavi. Ljudi bez osecanja odnose nazivaju seks. Mi ne mozemo da kazemo da je ovo samo seks. Jer vodenje ljubavi radimo sa ogromnom pozudom. Strascu i ljubavi.

Ne znam kako je moguce ali sigurna sam da znate kakav je osecaj gubiti se u svemu ovome.

........

Obrisem se peskirom i pustim kosu da se susi. Bacim peskir na pod i uzmem svoj bodylosijon. Premazem se istim i obucem kupaci.

Kristina-"ogladnela sam"

Bojan-"rucak je na redu,normalno da smo gladni"

Kristina-"idemo"

Navucem haljinu i japanke. Bojan uhvati moju ruku i krenemo u restoran. Sednemo za jedan sto.

Bojan-"slusaj me"

Okrenem glavu i fokusiram se na bojana. Sija covek. A kako ne. Imao je seks od celih 6 sati.

Bojan-"makar umro ti i ja nikada,nikada se necemo razvojiti,ja da se razvedem i razmisljam kako neko drugi uziva u ovome u cemu ja uzivam? No no,nema apsolutno nikakve sanse"

Za boga miloga zasto je ovo zvucalo simpaticno?

Kristina-"aha"

Bojan-"sta si se smorila,nemoj mi reci da nisi uzivala jer tvoje vristanje govori sasvim drugacije"

Kristina-"nisam rekla da nisam uzivala"

Bojan-"to je vec bolje"

Konobar je doneo nasu hranu.

Bojan-"pocinjemo sa istragom"

Umalo se ne zagrcnem. Uzmem vodu i popijem pola case. Vratim istu na sto i posvetim se bojanu.

Kristina-"u redu"

Bojan-"gde si ih videla?"

Kristina-"gde? U klubu"

Bojan-"u klubu?"

Podigne jednu obrvu ko da mi neveruje.

Kristina-"da u klubu,izasla sam sa posla pre,cure su zelele da proslavimo jos jednu zensku nedelju,i dok smo mi pile videla sam tebe i crvenokosu u kupatilu kako se...seksate"

Namrsti se.

Bojan-"isto to vece sam ja ispitivao kristijana petrovica,nakon posla sam otisao kuci,znao sam gde si zato te nisam zvao"

Kristina-"nista ne razumem"

Bojan-"moramo u taj klub"

Kristina-"zasto?"

Bojan-"da proverimo sigurnosne kamere"

Kristina-"ali u budvi smo,klub je u beogradu"

Bojan-"ili istraga ili odmor"

Kristina-"ali...da biram?"

Bojan-"tako je"

Vratim pogled na svoj tanjir.

Kristina-"ali ovo je 2 dan odmora zar ne ostajemo mesec dana?"

Bojan-"cim resimo slucaj mozemo se vratiti"

Kristina-"znaci idemo za beograd?"

Bojan-"zelim svoju zenu nazad,ne dopadas mi se ovakva,sva si ljigava"

Namrstim se.

Kristina-"ma jel? Sta to meni fali zivota ti?"

Bojan-"sta ti fali? Ocu bre moju pozitivnu zenu nazad ajde ti namusena is is"

Kristina-"nisam ja kriva sto sam ovakva"

Bojan-"tako je,kriv je lik koji je seksao crvenokosu zensku u kupatilu kluba beograda"

Kristina-"hej! Licite i to bas!"

Bojan-"tako je"

Prevrnem ocima. Znaci pocinjemo...

LJUBAVNI DETEKTIVWhere stories live. Discover now