• Annabella szemszöge •Még mindig a sötét szobában voltam, amikor zajt hallottam a szoba ajtaja felől. Majd lövések hangját is hallottam. Jaj már megint mi lehet ott kint??
Az a hülye már órák óta nem jött be, szerintem ezzel én jobban jártam. Így legalább volt időm gondolkodni.
Habár érdekes mert néha kissé émelygés fog el, vagy szédülök. De ez valószínű hogy csak a fura szagú rongy miatt van.Szóval lövéseket és kiabálást hallottam. Mintha a bátyám hangját hallottam volna, de lehet hogy csak képzeltem.
Ültem ott a szoba közepén a székhez kötve és vártam hogy mi lesz...
Egyszer csak kattant a zár! És megláttam Louigit és a bátyámat aki Louigi fejéhez fogta a fegyvert.
Amikor meglátott kifújta a levegőt. Kissé félelmetes volt... Katonai ruha, pisztoly, és golyóálló mellény.
És beleszólt a fülében lévő készülékbe:- A., gyere megvan. És nyugi nincs semmi baja. - szólt valakinek.
Ezután Angelo rohant be a szobába.
- Jaj Bella, végre megvagy!! - sietett oda hozzám. Majd ki oldotta a kezemet és és a lábamat is. Én meg amint szabadultam jó szorosan meg is öleltem őt. Ő is hasonlóképpen nézett ki mint Louis. Katonai ruha, pisztoly az övén és ami ezt mind el feledteti az a boldog mosolya és a csillogó szeme!
- Na most hogy mindenki örül, én is meg szólaltatok? - kérdezte undorodva Louigi.
- Nem te most nem kaptál szót és nem is fogsz. - válaszolt Louis. Majd bólintott egyet Angelo felé.
Erre Angelo megragadott és maga felé fordítva át is ölelt. Nem értettem miért csinálja... Aztán amikor meghallottam a lövés hangját meg értettem. Le lőtték Louigit! És nem akarták hogy én lássam.
Hát igen nem lett volna megint jó látni olyat akit le lőttek, elég volt múltkor.Inkább még jobban oda bújtam Angelohoz, aki jó szorosan ölelt át.
• Angelo szemszöge •
- Bella, most már vége... Nincs baj! - simogattam a hátát. Ekkor éreztem hogy a szorítása gyengül... El ájult... Vajon mi miatt??! Jézusom! Azonnal kell egy orvos!!!
- Louis!!! Bella el ájult!!!!
- Jézus!! Siessünk!!!
... _ ...
Bella a szobában feküdt az ágyon, az orvos pedig éppen meg vizsgálja hogy minden rendben van e vele.
Nagyon féltem... És szerintem Louis is nagyon fél hogy mi lesz.Nyílik az ajtó és ki lép az orvos.
- Doktor úr! Mondjon valamit!! Kérem!!
- Nyugadjanak meg! Semmi gond nincs, minden rendben van mindkettőjükkel.
- Micsoda?? - eszmélt fel Louis.
- Tessék??? - kérdeztem én is.
- Á, szóval még nem tudták. Annabella állapotos! Egy nagyon egészséges kis baba van a hasában.
- Úr isten!! Apa leszek - sírtam el magam. - Lesz egy gyerekem... - vigyorogtam tovább mint a tejben tök.
- Gratulálok tesó! Örülök hogy ennyire örülsz neki!! Istenem lesz egy unoka öcsém vagy húgom!!!
- Doktor úr! Be lehet menni hozzá?
- Igen de még pihenjen és majd várom magukat a következő vizsgálatra!
- Rendben, mindent köszönök!! Viszlát!
- Viszlát! És gratulálok!!
Ezután be mentünk a szobába Bellához és mosolyogva néztem rá el sem hiszem hogy az én gyerekemet hordja a szíve alatt!!!
• Annabella szemszöge •
Lassan nyitottam ki a szemem. Körbe néztem, a szobánkban vagyok. Akkor minden rendben van.
Az ágy mellett Angelo a kezemet fogva mosolyogva alszik. A fotelben Louis ül és ő is alszik szerintem. Biztos végig vigyáztak rám.- Angelo, Louis!!! Ébresztő sracok!!
- Anna felébredtél!!
- Bella!!! Kicsim hogy vagy??
- Jól vagyok. - mosolyogtam. És közben ők vigyorogva néztek rám. - Mi az, mit vigyorogtok?
- Anna, szerintem ezt majd Angelo el mondja neked! - mosolygott Louis. Majd kiment a szobából, de előtte adott nekem egy puszit.
- Szóval, miről van szó?
- Arról... - kezdte és meg fogta a kezem - hogy babát vársz! - mosolygott Angelo.
- Komolyan?? - úr isten babánk lesz!!!
- Igen.
- És örülsz neki? - kérdeztem félve.
- Én vagyok a legboldogabb ember a világon kicsim, hogy a gyermekemet hordod a szíved alatt!!! - majd oda hajolt hozzám és meg csókolt.
_________________________________________
Először is nagyon boldog karácsonyt mindenkinek!! ❤️❤️🎄
Másodszor ennek a történetnek is már csak egy része lesz... Tehát lassan vége!
De ha minden igaz akkor hamarosan ismét egy új könyvvel jövök, ami teljesen új történet lesz, persze romantikus stílusban írva. 🥰
YOU ARE READING
Érted tettem |✓|
RomanceAnnabella Larossi vagyok Marco és Elisa lánya. Remélem még emlékeztek rájuk! Most leszek majd hamarosan nagykorú. Ami többek között a felelősséggel jár. Anna bízik a szüleiben hogy nem akarnak neki rosszat, na de arra mi a garancia hogy a nagyapja...